IE11 modern interface login verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57
Op mijn tablet met windows 8.1 en IE11 wordt ik regelmatig (iedere dag) uitgelogd. Dit schijnt een bekende bug te zijn in de modern interface IE11, maar tweakers is de enige site waar ik er last van heb. Na het sluiten van IE11 met een swipe, een reboot of soms het tabblad sluiten kan het zijn dat ik weer in moet loggen.

De link geeft informative over het problem:

https://connect.microsoft...a-web-application-session

Mijn Windows is trouwens up to date dus de december fix heeft geen oplossing gegeven. Het cookiemonster heb ik al een keer geprobeerd, dat gaf ook geen resultaat.

• wortelsoft
Schop

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01 10:31
Ik maak er een ticket voor aan maar durf je niet te zeggen wanneer dit opgepakt gaat worden. Dank voor het melden iig :)

• wortelsoft
Kom er trouwens nu achter dat ebay er ook last van heeft.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01 10:31
Als het echt en bug in IE/Windows is kunnen wij er natuurlijk niets aan doen :)

• wortelsoft
Nee, snap ik maar de meeste sites werken wel.

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Xav

Developer

Water-Cooled

Ik heb het probleem helaas niet kunnen reproduceren. Getest met een Surface 3 (Windows 8.1 x64) met IE11 Metro. Tabs sluiten, IE afsluiten en reboots geprobeerd en elke keer bleef ik netjes ingelogd. Misschien dat het met Windows updates sindskort is gefixed?

• wortelsoft
Ik heb mijn tablet pas geleden een refresh gegeven en het problem is nu bijna weg. Nu nog maar 1 keer gehad, als dat zo blijft vind ik het niet erg. Of er is inderdaad nog een Windows update geweest die het gefixed heeft. Eert hoefde ik niet heel veel moeite te doen om het voor elkaar te krijgen.
Pagina: 1