gambieter schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:51:
[mbr]Ik wil dit topic best wel even open laten, maar dan verwacht ik wel een veel actievere houding van de topicstarter. Als deze zo passief blijft zonder eigen inzet te tonen, dan gaat hier een slotje op.
Er is zat op het forum en elders te vinden over invoerrechten e.d.[/]
Dit is ten eerste mijn eerste post op de forums, en ik heb tot nu toe alleen via mijn tablet in de bus kunnen reageren (vandaar dat het vrij korte reacties waren)
Sissors schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:15:
Hele simpele google actie levert een MSI GTX 970 voor 29k roepies in India op (paar webwinkels gevonden snel, ga uiteraard geen uitgebreide zoektocht doen). En volgens google is dat ruim 400 euro. Wat weer duurder is dan wat je hier in de pricewatch kan terugvinden.
Dat zal wel verschillen per kaart, de r9 290X is in verhouding vele malen goedkoper (Rs. 26,890)
De invoerrechten voor producten onder de €700 is 2,5%, met natuurlijk 21% belasting daarbij. dan kom je uit op €219.81
Hier de transportkosten van 150 euro bij kom je maar een klein beetje onder de normale prijs in nederland, kortom, niet waard (vanwege het gebrek aan garantie en de lange wachttijd)
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 17-02-2015 18:00
]