Goedemorgen allemaal, ik ben voor mijn vader opzoek naar een nieuwe laptop. Hij zal hem slechts gebruiken voor basis activiteiten als internetten, emails bekijken en af en toe een word of excel document maken, dus het hoeft qua hardware allemaal niet heel bijzonder te zijn. Belangrijk voor hem is dat hij die basisactiviteiten snel kan uitvoeren en dat de laptop een paar jaar meekan.
Hij heeft geen enorme haast met de aanschaf, dus mocht er bijvoorbeeld over een maand een betere aanbieding zijn dan wacht hij die graag af.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen etc. zal hij niet gaan doen. Het zal toch met name internetten zijn. Wel zal hij er af en toe een klein programmatje op willen zetten om bijvoorbeeld een voetbalstream te kunnen zien, daarom leek me een chromebook niet handig. Het is niet noodzakelijk dat er al een versie van windows oid. op geinstalleerd is.
Wat is je budget?
zo rond de 500 euro gok ik, goedkoper is beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal de laptop zelden meenemen. Snelheid is voor hem belangrijker dan accuduur of behuizing. Ook een mooi scherm is voor hem niet essentieel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
qua merken heeft hij geen specifieke voorkeur.
zelf heb ik met het oog op snelheid geselecteerd op SSD schijf en processor, vervolgens heb ik drie goedkope opties geselecteerd.. dus dit zijn mijn suggesties, maar sta erg open voor andere suggesties.. Mijn vader is echt nederlands en betaald dus niet graag teveel. Een mooie aanbieding/afgeprijsd artikel zou hem over de streep kunnen trekken.:
alvast erg bedankt voor jullie meedenken.
Gr. JW
Hij heeft geen enorme haast met de aanschaf, dus mocht er bijvoorbeeld over een maand een betere aanbieding zijn dan wacht hij die graag af.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen etc. zal hij niet gaan doen. Het zal toch met name internetten zijn. Wel zal hij er af en toe een klein programmatje op willen zetten om bijvoorbeeld een voetbalstream te kunnen zien, daarom leek me een chromebook niet handig. Het is niet noodzakelijk dat er al een versie van windows oid. op geinstalleerd is.
Wat is je budget?
zo rond de 500 euro gok ik, goedkoper is beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal de laptop zelden meenemen. Snelheid is voor hem belangrijker dan accuduur of behuizing. Ook een mooi scherm is voor hem niet essentieel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
qua merken heeft hij geen specifieke voorkeur.
zelf heb ik met het oog op snelheid geselecteerd op SSD schijf en processor, vervolgens heb ik drie goedkope opties geselecteerd.. dus dit zijn mijn suggesties, maar sta erg open voor andere suggesties.. Mijn vader is echt nederlands en betaald dus niet graag teveel. Een mooie aanbieding/afgeprijsd artikel zou hem over de streep kunnen trekken.:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire V3-572-548V | € 573,24 | € 573,24 |
| 1 | Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C600JGMH) | € 538,45 | € 538,45 |
| 1 | Toshiba Satellite L50-B-1W1 | € 469,- | € 469,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.580,69 | |
alvast erg bedankt voor jullie meedenken.
Gr. JW