Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

basislaptop voor vader

Pagina: 1
Acties:

• jwajwa
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-04-2022
Goedemorgen allemaal, ik ben voor mijn vader opzoek naar een nieuwe laptop. Hij zal hem slechts gebruiken voor basis activiteiten als internetten, emails bekijken en af en toe een word of excel document maken, dus het hoeft qua hardware allemaal niet heel bijzonder te zijn. Belangrijk voor hem is dat hij die basisactiviteiten snel kan uitvoeren en dat de laptop een paar jaar meekan.

Hij heeft geen enorme haast met de aanschaf, dus mocht er bijvoorbeeld over een maand een betere aanbieding zijn dan wacht hij die graag af.

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen etc. zal hij niet gaan doen. Het zal toch met name internetten zijn. Wel zal hij er af en toe een klein programmatje op willen zetten om bijvoorbeeld een voetbalstream te kunnen zien, daarom leek me een chromebook niet handig. Het is niet noodzakelijk dat er al een versie van windows oid. op geinstalleerd is.

Wat is je budget?
zo rond de 500 euro gok ik, goedkoper is beter.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal de laptop zelden meenemen. Snelheid is voor hem belangrijker dan accuduur of behuizing. Ook een mooi scherm is voor hem niet essentieel.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
qua merken heeft hij geen specifieke voorkeur.

zelf heb ik met het oog op snelheid geselecteerd op SSD schijf en processor, vervolgens heb ik drie goedkope opties geselecteerd.. dus dit zijn mijn suggesties, maar sta erg open voor andere suggesties.. Mijn vader is echt nederlands en betaald dus niet graag teveel. Een mooie aanbieding/afgeprijsd artikel zou hem over de streep kunnen trekken.:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire V3-572-548V€ 573,24€ 573,24
1Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C600JGMH)€ 538,45€ 538,45
1Toshiba Satellite L50-B-1W1€ 469,-€ 469,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.580,69

alvast erg bedankt voor jullie meedenken.

Gr. JW

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:32
Je wilt geen 1366*768 scherm meer anno 2015, dat is, zeker op 15", echt pixels tellen. Ook wil je inderdaad een SSD. Onder de €600 kom je dan op de Acer Aspire V3-371-39JC. Een leuke 13.3" Ultrabook met Full-HD (1920*1080) scherm, 128GB SSD en Intel Core i3-4030U met 4GB RAM. Perfect voor de basisactiviteiten die je vader er mee wilt gaan doen.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05

P_Tingen

omdat het KAN

Hmm, een goed scherm was niet persé noodzakelijk volgens TS maar ik vraag me met Balance af of je echt een scherm van 1366x768 wil. Vul ik eea in in de pricewatch, dan blijven er drie over met een fatsoenlijk scherm. Als je hierin een ssd wil, ga je wel boven de 500 euro uitkomen.

Alternatief is een 17 inch scherm. Je vader gaat hem niet meenemen zeg je. In 17'' heb je veel keuze uit 1600x900 schermen (ja, effectief gelijk aan 1366x768 op 15''). Maar goed. Als je geen bezwaar hebt tegen deze resolutie, dan is een 17'' wellicht interessant. Filter ik op prijs < 420 dan heb je nog de mogelijkheid om er zelf een ssd in te zetten.

... en gaat over tot de orde van de dag

• jwajwa
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-04-2022
bedankt alvast, ik ga het hem voorleggen!