Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik snap de relevantie niet om een productintroductie van een Japans bedrijf voor de Japanse markt in de kijker te zetten op een NL/BE website.

De specs/prijs van het aangekondige product zijn niet bepaald revolutionair of uniek.

Het is tevens zeer onwaarschijnlijk dat een bedrijfje van 250 man plots voor een wereldwijde expansie zal gaan (lees: Europa zal bedienen). Vaio Corporation is geheel niet te vergelijken met wat Sony Vaio ooit was.

Er zijn talloze productlaunches voor enkel de Japanse/Chinese markt, Vaio.com (dat niet eens een internationale versie heeft nb) introduceerde eerder al andere modellen ook. Daarover berichten lijkt me even zinloos.

Aan de reacties te zien is de gemiddelde lezer bovendien in de war en denkt men binnenkort zo'n Vaio te kunnen aankopen. Dan zullen ze toch 9000 km verder moeten zoeken.

Sorry maar de nieuwswaarde ontgaat me volledig.

[ Voor 16% gewijzigd door anessie op 17-02-2015 01:31 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Veel mensen kennen Vaio nog uit de Sony-tijd en de Vaio Z was een laptop met een zeer goede reputatie. Dat het nieuwe bedrijf deze lijn voortzet zal veel mensen interesseren. Het is natuurlijk wel zo dat er steeds minder aanleiding is de ontwikkelingen van het nieuwe bedrijf te blijven volgen.