Download probleem Asustor NAS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twapee12
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik een newbie op het gebied van NAS. Ik heb mijn nieuwe NAS (AS5002t) geconfigureerd aan de hand van Youtube video's :)
Maar nu zit ik met een probleem waar ik zo niet uitkom. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Na het downloaden van een tv-episode (via Sickbeard) in SABnzbd krijg ik de volgende melding:

[23:11:06] [ERROR]::MAIN: Unable to migrate config file /volume1/Download/nzbToMedia/autoProcessMedia.cfg, exiting ...
Exception AttributeError: "'NoneType' object has no attribute 'path'" in <bound method PosixProcess.__del__ of <nzbtomedia.nzbToMediaUtil.PosixProcess instance at 0x29cf9e0>> ignored

Ik weet niet wat ik hiermee moet 8)7 |:( .
Iemand nog suggesties (in lekentaal :?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:28

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik ken die NAS verder niet en ben ook niet bekend met SickBeard, maar ik begrijp wel een klein beetje van downloaden op een NAS en de technieken die er voor gebruikt kunnen worden.

Zoals het er nu naar uitziet is je download programma geconfigureerd om na het downloaden een aantal na bewerkingen te doen en heeft daarvoor onvoldoende rechten op de downloadfolder. Nogmaals, als ik het goed lees.

Je zult mogelijk iets met rechten aan moeten passen. Vaak draait een NAS een linux distributie waar je door middel van SSH een verbinding mee kunt maken. Dan krijg je dus gewoon een Linux prompt en kun je de folder opzoeken waar het mis mee gaat en daar de rechten op aanpassen.

Verstand van Linux, verbinden via SSH en rechten instellen op een Linux filesystem zijn wel een vereiste.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)