[Pricewatch] Provider reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Aangezien mijn huidige internetverbinding niet zo geweldig is ben ik op zoek naar een goed alternatief.
Nu hoopte ik in de PW in een mooi gestructureerde vorm informatie over en ervaringen met ISP's tot mij te kunnen nemen, zoals ik gewend ben van dat prachtige systeem.
Helaas, geen providers. Wel vond ik dit topic in het feature request archief, waarin een ruime twee jaar geleden werd gesteld dat dit iets is wat wel op de roadmap staat voor de dames en heren ontwikkelaars.

Is dat nog steeds het geval? Of is het inmiddels meer roadkill dan roadmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. Ik kan me voorstellen dat je logischerwijs Internet providers zou willen kunnen vergelijken op tweakers, dat zou een logische categorie zijn om toe te voegen. Hij staat op het wensenlijstje om eens nader te onderzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 10:42
Dit wil ik ook graag weten. Zoek een lijst met internet providers > de snelheden die ze aanbeiden > de abbo's die ze aanbieden en de prijzen en support die je kan verwachten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook *O*
Nu ben ik al enkele jaren in Nederland gewoond en ken ik alleen T-mobile, KPN (Hi), en Vodafone. Zou echt graag willen weten van andere Tweakers hun ervaring met andere provider is :Y