Ik heb sinds kort een filastruder (filastruder.com) gekocht, waarmee je dus (abs) pellets kan omsmelten naar 3D print filament. Ik heb al enkele goede sites gevonden (http://www.revolve3d.com/...hi-mei-pa-747-abs-pellets) waar deze korrels worden verkocht, maar helaas zitten deze allemaal in het buitenland en zijn de verzendkosten zeer hoog. Ik zit te denken aan 10 kg abs voor ongeveer 70 euro exclusief verzendkosten. Ik kan ze in nederland nergens vinden in die hoeveelheid. Een order van 25kg zou ook nog kunnen als het maar per 5kg of minder vacuum verpakt is (ivm luchtvochtigheid). Wie o wie kan mij aan een adresje helpen binnen Nederland (lage verzendkosten)? Voor een gouden tip wil ik best een kilootje filament weggeven
Held! Ik ga een paar kilo PLA en ABS bestellen, heb je zelf ook nog wat nodig?
[ Voor 4% gewijzigd door Anteino op 21-02-2015 14:15 ]
Anoniem: 773315
Beste Anteino,
Ben je nog steeds op zoek?? ik wil je wel een monster toesturen van het abs welk wij voor jou in de aanbieding hebben. ons abs zijn meer snippers en daardoor dus ook eerder gesmolten. als je jouw gegevens wilt sturen naar mickeymouse@disney.nl dan kunnen we misschien wel wat voor elkaar betekenen
Ben je nog steeds op zoek?? ik wil je wel een monster toesturen van het abs welk wij voor jou in de aanbieding hebben. ons abs zijn meer snippers en daardoor dus ook eerder gesmolten. als je jouw gegevens wilt sturen naar mickeymouse@disney.nl dan kunnen we misschien wel wat voor elkaar betekenen
[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 25-05-2016 13:38 ]
Dit topic is gesloten.