mijn vader wilt zijn pc van ongeveer 7 jaar gaan vervangen omdat het vooral met renderen van films traag gaat en vaak vast loopt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk video bewerken met Magix, deze wordt elk jaar vervangen voor een nieuwere versie.
voor de rest wordt er niks bijzonders mee gedaan.
hij gaat niet overclocken of gamen. Wel mag hij stil zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik denk dat 800 euro voor de onderdelen genoeg zou moeten zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
hij is al reeds in bezit van een samsung evo 830 van 250 gig. Denk dat deze prima is voor zn besturingssysteem.
Deze is ongeveer een jaar oud.
2 harde schijven van 1 jaar oud, puur voor opslag video ( die worden wekelijks gesynct met zn nas).
Voor de rest een kast van coolermaster (midi tower, weet het model niet). En twee dvd spelers van samsung.
Hij is ook al reeds in bezit van windows 8.1 en een 27 inch scherm van dell.
Voor de rest wilde ik alles in de kast vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wilde een ssd voor zn besturings systeem. Een ssd van 512 voor puur video materiaal waar hij mee aan het werk gaat. Het gaat om 1080P materiaal met 5.1 geluid en geschoten op een hogere bitrate.
De nieuwe schijf is voor het opslag van zn foto`s, downloads etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel heeft wel de voorkeur, omdat we daar gewoon goede ervaring mee hebben. Nvidia wordt bij meeste video bewerkings programma`s beter ondersteunt dan amd.
Ga je overklokken?
nope
ik had voor nu dit opgesteld,hoor graag hoe en wat.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk video bewerken met Magix, deze wordt elk jaar vervangen voor een nieuwere versie.
voor de rest wordt er niks bijzonders mee gedaan.
hij gaat niet overclocken of gamen. Wel mag hij stil zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik denk dat 800 euro voor de onderdelen genoeg zou moeten zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
hij is al reeds in bezit van een samsung evo 830 van 250 gig. Denk dat deze prima is voor zn besturingssysteem.
Deze is ongeveer een jaar oud.
2 harde schijven van 1 jaar oud, puur voor opslag video ( die worden wekelijks gesynct met zn nas).
Voor de rest een kast van coolermaster (midi tower, weet het model niet). En twee dvd spelers van samsung.
Hij is ook al reeds in bezit van windows 8.1 en een 27 inch scherm van dell.
Voor de rest wilde ik alles in de kast vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wilde een ssd voor zn besturings systeem. Een ssd van 512 voor puur video materiaal waar hij mee aan het werk gaat. Het gaat om 1080P materiaal met 5.1 geluid en geschoten op een hogere bitrate.
De nieuwe schijf is voor het opslag van zn foto`s, downloads etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel heeft wel de voorkeur, omdat we daar gewoon goede ervaring mee hebben. Nvidia wordt bij meeste video bewerkings programma`s beter ondersteunt dan amd.
Ga je overklokken?
nope
ik had voor nu dit opgesteld,hoor graag hoe en wat.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 199,85 | € 199,85 |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GT 740 2GB GDDR5 | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Smart Tracer BLT2CP8G3D1608DT2TXOBCEU | € 112,76 | € 112,76 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 186,95 | € 186,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,31 | |