Hallo,
Vanmiddag stond mijn pc aan en ik pakte iets van van de vloer waarbij ik per ongeluk mijn verlengsnoer zacht aanraakte, toen sloeg ineens een stop door en alles in deze groep ging natuurlijk uit. Toen ik de stop weer had omgezet deed mijn computer het niet meer.
De rest deed het nog wel(tv,boxen,beeldscherm).
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere power kabel.
Andere stopcontacten op verschillende plekken in het huis.
Gekeken of mijn voeding wel aanstond.
De stroom eraf halen en wachten daarna weer opstarten.
Niks heeft geholpen. Wat kan ik doen om te kijken wat er mis is? En wat zou er allemaal kapot kunnen zijn(kan ik vast rustig huilend naar mijn portemonnee kijken.
Nog wat extra info. Alles is vrij nieuw, ongeveer een half jaar. Er stonden niet veel apparaten aan in mijn verlengsnoer. Hieronder de volledige specs.
Alvast bedankt voor de hulp.
Intel Core i5-4590 Boxed
Gigabyte G1.Sniper B5
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Corsair Carbide SPEC-01 Red Led
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung SH-224DB Zwart
Cooler Master GM G550M
Crucial MX100 256GB
Vanmiddag stond mijn pc aan en ik pakte iets van van de vloer waarbij ik per ongeluk mijn verlengsnoer zacht aanraakte, toen sloeg ineens een stop door en alles in deze groep ging natuurlijk uit. Toen ik de stop weer had omgezet deed mijn computer het niet meer.
De rest deed het nog wel(tv,boxen,beeldscherm).
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere power kabel.
Andere stopcontacten op verschillende plekken in het huis.
Gekeken of mijn voeding wel aanstond.
De stroom eraf halen en wachten daarna weer opstarten.
Niks heeft geholpen. Wat kan ik doen om te kijken wat er mis is? En wat zou er allemaal kapot kunnen zijn(kan ik vast rustig huilend naar mijn portemonnee kijken.
Nog wat extra info. Alles is vrij nieuw, ongeveer een half jaar. Er stonden niet veel apparaten aan in mijn verlengsnoer. Hieronder de volledige specs.
Alvast bedankt voor de hulp.
Intel Core i5-4590 Boxed
Gigabyte G1.Sniper B5
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Corsair Carbide SPEC-01 Red Led
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung SH-224DB Zwart
Cooler Master GM G550M
Crucial MX100 256GB