Is dit een goede computer voor het geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• Maximiliaan0
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-10-2025
Hey geachte forum leden.

Ik heb een klein vraagje en dat is ik wil namelijk een game pc gaan kopen, mijn budget dat ik eraan wil gaan uitgeven is max €550/600. (Ben niet zo fanatieke speler wil gewoon soms een spelletje kunnen spelen zoals gta v die uitkomt)

Nu heb ik deze computer gezien maar zelf heb ik er nog niet zo super veel verstand van.
[url]http:// www.tvdlcomputers.nl/Gamer%20GTX960[/url]

Is dit een goede computer voor het geld of kan je betere kant en klare computers kopen voor dat geld?

Zoja graag een link ervan.

Alvast bedankt.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Alleen al dat er een GTX960 in zit, zegt imo al genoeg, zeker met dit budget. Ook is kant en klaar vaak behoorlijk slecht in balans, of is er ernstig bezuinigd op voeding, kast, mobo etc.

Zeker met dit budget zou ik lekker zelf gaan knutselen en samen stellen, dan krijg je veel meer prestaties voor je geld.

People as things, that’s where it starts.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je de vragen die je zojuist in beeld zag verschijnen weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel in het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.