Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 21:20
Ik kon via plugwise zien dat m'n zenta niet meer werkte. Die stond inderdaad in storing.
De handleiding was best nuttig en ik had als snel door dat de collectorsensor "los" hing.

Dus het dak op en het ding open gemaakt. Achter een dikke lag steenwol zat de buitendraad, dan een kroonsteen en daarop met hiite bestendig draad naar de sensor. Het gewone draad zat dus tegen de hete glasplaat en was verkoold. De koperen kern was vergaan.

Gelukkig makkelijk te repareren. maar die @%$$#@ installateur had de kroonsteen natuurlijk aan de koude kant van dat steenwol moeten plaatsen. Hij is inmiddels failliet en dat gun ik 'm niet want het is een aardige vent.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u184/Woodski/20150216_132549.jpg

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als het z'n werk was dan is dat wel een domme fout geweest van die installateur. Bizar dat de hele kern gewoon eraan gaat zo al was het zo te zien geen hele dikke draad.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 01:59

NBK

Weercam-Avatar

Lijkt op bedrading die wij op het werk ook veel gebruiken. Grijs kabeltje met daarin 3 draadjes van 0.8mm dik. Rood, blauw en geel. (zijn er ook met nog meer draadjes)
Warmte kan het wel hebben maar inderdaad niet echt hitte bestendig. Maar ook vocht en zonnestraling geeft vaak ellende met het isolatie materiaal (pvc).

[ Voor 5% gewijzigd door NBK op 20-02-2015 23:08 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Wat vervolgens afbrokkelt waardoor je kern gaat oxideren met bovenstaande foto als gevolg.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube