Razer Sabertooth kabel vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08-2023
Hallo,

Mijn Razer Sabertooth kabel is afgebroken en ik wil nu een nieuwe kabel er aan maken doormiddel van lossen draden aan de vier pinnentjes te solderen die uit de controle steken alleen weet ik niet wat +,- en data zijn en als ik het verkeerd connect dan is mijn controler/pc stuk. Ik heb hem ook al geprobeerd om open te maken maar hij zit vast met tork schroefjes dus ik had geen succes om hem open te maken. En ik word ook niet wijzer van het internet. weet een van jullie de layout van de connectors? Of als je toevallig dezelfde control hebt zal wil je dan kijken met een multimeter waar welk connectie op uitkomt?

Bedank :D,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

http://www.overclock.net/...oblems-on-your-razer-onza

Wijzer worden van het internet kan. Of er een verschil tussen elite en regulier zit weet ik niet. Maar als ik dit kan vinden met 30 seconden googlen, stel je eens voor wat jelij kan vinden als je 2 minuten gaat googlen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
dank je wel exactor it,

ik had wel op internet gezocht hoor alleen geen succes. En het linkje wat je met stuurde is van de Onza dus ik ben bang dat ik er niks aan hebt :(. ik ga zo nog effen verder zoeken misschien heb ik meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
Ik heb het probleem als opgelost voor mensen die het willen weten links boven is wit, links onder groen, rechts boven rood en rechts onder zwart. Dit is wanneer je RB knop aan de linker kant zit.