Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
Geen idee of ik hier goed zit maar de modjes verplaatsen het vast wel als het ergens anders thuis hoort.

Beste tweakers,

Ik wil zojuist m'n pc aanzetten maar hij blijft hangen in het 'Windows starten...' scherm. Nooit eerder gehad en ik heb ook geen idee hoe ik dus oplos. Kan iemand mij helpen?

Intel quad core i5
16 gb ram
HD7970
Windows 7

Alvast bedankt!
Casper

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Show me your moves.

• baxstar
Ik ben het aan het doorlezen hoor maar ik ben dyslect dus ik heb nogal moeite met precies lezen wat er staat. Mocht iemand dus weten hoe je langs dit scherm komt zegt het dan aub! Ik ga proberen zelf de oplossing te vinden maar jullie hulp is meer dan welkom!

Casper

• baxstar
Ik heb onderhand een bios reset gedaan, geprobeerd hem in veilige modus op te starten, geprobeerd hem op te starten met herstel modus. Alles doet wel wat en zegt dat ze klaar zijn om windows weer goed op te starten maar hij blijft maar hangen op het windows starten scherm..

Casper

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Welke voeding en welk mobo heb je? Misschien is er iets aan de hand met de voeding of het mobo.

Show me your moves.

• baxstar
Asrock B75 Pro3-M
ocz fatal1ty 750W

• baxstar
Ondertussen doet ze het weer! BLIJ!!!

Geen idee waar het nou aan ligt.. Ik heb hem nogmaals opgestart in veilige modus en daarna deed ze het ineens weer. Ik ga toch nog even zoeken naar waar de oorzaak lag maar dit topic mag dus weg!
Pagina: 1