Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Het zijn de oudste en bekendste scams: werk vanuit je huis en verdien duizenden euro's per maand! Uiteraard kom je dan terecht in de piramidescams, koppelverkoop en andere constructies in een juridisch grijs gebied.
Aan de andere kant van het spectrum heb je de inpakklusjes. Als je daar geen 16 uur per dag aan besteedt, of ontzettend snel kan werken, dan kun je enige redelijke beloning ook wel vaarwel zeggen.
Last but not least de oneerbare voorstellen: webcammen, erotisch getinte berichtjes beantwoorden, dat zal dan wellicht nog wel betalen, maar voor dergelijke werkzaamheden heb je het meeste werk in de avond, en dat zijn nou net niet de uren die je over hebt, laat staan dat je wil dat jouw webcamsessie straks ergens op een volwassenenwebsite belandt...

Valt er nog iets thuis te doen dat wél enigzins normaal is? Normale werkzaamheden, die je overdag thuis kunt uitvoeren, en waarbij je op een redelijke manier wordt betaald, bestaan die?

Vrouwlief zou graag in verband met aankomende dubbele lasten een extra bijdrage leveren doordeweeks, maar we willen onze dochter niet naar een opvang moeten brengen. Zijn er meer Tweakers die met dit bijltje hakken en een (creatieve) oplossing hebben gevonden?

Dat "redelijk" waarschijnlijk wel onder minimumloon valt snap ik, maar het moet natuurlijk geen sweatshoploontje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software ontwikkelen, Designen, Filmbewerking ( zoals ze momenteel bij Skill-Capped.com nog massaal mensen zoeken) dat zulk dingen kun je prima thuis doen! je hebt er echter wel wat kennis voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:23

Qwerty-273

Meukposter

Buurtmoeder/opvang? Zit je wel lastig met extra aansprakelijkheid etc. Maar een extra koter erbij door de dags en een redelijk tarief daarvoor kan eventueel helpen. Met het andere thuis werk zal je toch je aandacht tussen "werk" en het verzorgen van je dochter moeten verdelen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:18
Buurtmoeder en remote werken of zelfstandig developen/designen zijn, lijkt me, goeie opties.

Afhankelijk van hoe creatief ze is kan ze misschien ook proberen 'kunst/knutselwerkjes' te verkopen op https://www.etsy.com/nl/ , maar succesverhalen van mensen die daar ook daadwerkelijk van rond kunnen komen zijn nogal zeldzaam. Dit kan dan eventueel gekoppeld worden aan de verkoop op wat lokale vrijmarkten in het weekend.

[ Voor 12% gewijzigd door NESFreak op 16-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Het lijkt mij dat dit erg afhangt van je skillset.

Wat voor werkervaring en opleiding heeft je vrouw?

Over het algemeen geld dat de hoogte van je inkomen vooral afhankelijk is van het ongemak en je eigen vaardigheid. Dus simpel en ongeschoold werk wat veel ongemak veroorzaakt geeft nog een redelijk inkomen.

Wat jij zoekt is een baantje met weinig ongemak (wie wil er nou niet vanuit huis werken) dus kun je het beste kijken waar je vaardigheden liggen.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Je zou gastouderschap (bedoelen de mensen hierboven dat met "buurtmoeder"?) kunnen overwegen. Daar is wel iets voor nodig, maar heel ingewikkeld is het niet. Het ligt er wel aan hoe je woont of dat een optie is of niet. Ook bijles geven is wellicht een optie? Maar wellicht moet je gewoon starten met de vaardigheden van je vrouw. Er is veel werk wat je thuis kan doen, maar dat wil niet zeggen dat dat aansluit bij wat zij kan en wil doen. Niet iedereen kan software schrijven, en niet iedereen kan handwerken.

In de categorie "niet in de haak" ben je overigens de money-mule vergeten.

[ Voor 32% gewijzigd door ATS op 16-02-2015 15:43 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb weleens gehoord over sites waar men stukken tekst kan vertalen en betaald voor krijgt, maar of dat nog bestaat, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

patrickos85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:55:
Ik heb weleens gehoord over sites waar men stukken tekst kan vertalen en betaald voor krijgt, maar of dat nog bestaat, geen idee.
Volgens mij krijg je daar betaald per woord, niet bijzonder 'winstgevend'. Veel mensen die de tolk-kant op gaan, eindigen vaak in dit gebied omdat er lang niet altijd werk is voor die mensen.

Veel van die 'niet opleiding specifieke' thuiswerkjobs zitten in het commerciële deel, verkopertje, grijs gebied verhaaltjes, weet niet of je daar aan wil beginnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 10:49
patrickos85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:55:
Offtopic: Doet mij denken aan dit pareltje: http://www.419eater.com/html/joyce_ozioma.htm

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Online poker?
(zelf nooit gedaan maar is schijnbaar best lucratief doch saai)

[ Voor 71% gewijzigd door ErnstH op 16-02-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het probleem met kinderen is dat ze constant je aandacht nodig hebben. Ik heb er geen dus ik heb geen ervaring maar vaak kan je niet je kinderen een uur alleen laten.
Dus je zoekt eigenlijk ook werk waarbij je niet continue op moet letten of makkelijk even pauze kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Denk vooral aan de creatieve beroepen waar je makkelijk als freelancer aan de slag kan. Betekend niet dat je perse werk vind. Design , development, marketing, schrijven komen zo in mij op. Sites hiervoor zijn bijvoorbeeld 99designs.com, freelancer.com of textbroker.com. Misschien dat hier en daar ook wel een support job te vinden is, maar dat ligt vooral aan je vakgebied denk ik.
ehoutgast schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:19:
Online poker?
(zelf nooit gedaan maar is schijnbaar best lucratief doch saai)
Als dit gegarandeerd geld zou opleveren zou iedereen het wel doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Martijn19 op 16-02-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Er zijn ook bedrijven die bieden thuiswerk-partime-banen.
Je krijgt bijvoorbeeld op maandagochtend een paar dozen onderdelen en verpakkingsmateriaal, en vrijdagochtend moet je de boel hebben ingepakt. Je mag zelf weten wanneer en hoe lang je er over doet, als het vrijdag maar af is.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
waarzeggers verdienen ook een aardig zakcentje, moet je wel de teksten leren zodat je een beetje geloofwaardig overkomt.

En je moet wel een strak gezicht kunnen houden... ik schiet zelf al in de lach als ik er aan denk.

[ Voor 65% gewijzigd door justice strike op 16-02-2015 17:47 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Mijn vrouw is een thuis opvang begonnen, max 4 extra kinderen, toch een leuk centje verdienen, wel hard werken en lange dagen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Martijn19 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:34:
Als dit gegarandeerd geld zou opleveren zou iedereen het wel doen ;)
Onderschat online poker niet :)
Professionele pokerspelers besteden een kwart van hun 'werktijd' aan het bestuderen van gespeelde handen, lezen over kansrekening etc.
Als je maar genoeg handen speelt, wordt de geluksfactor geëlimineerd en bepaalt de vaardigheid en ervaring het resultaat. Veel pokerspelers doen aan multitabling: 20 tafels tegelijk op een scherm, met statistieken. Ze moeten in een fractie van een seconde een beslissing maken. Als je altijd de goede beslissing maakt, kun je een redelijke maar bovenal stabiele winrate en hourly verdienen.

Over het algemeen zou je 5 big blinds per 100 handen moeten kunnen winnen om winstgevend te spelen. Dit is wel berekend over meer dan 50.000 handen, eerder kun je er weinig zinnige uitspraken over doen. Als je 1000 handen per uur speelt, zou je bij een tafel met een inzet van $0,25 per hand dus $12.50 per uur verdienen. Maar de professionals spelen met inzetten vanaf $1 per hand en verdienen dus $50 per uur.

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 16-02-2015 17:51 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Nog een overweging trouwens: ga er niet bij werken, maar er bij studeren. Dat levert nu niets op, maar straks wel meer kansen om als de kinderen weer ietsje groter zijn terug op de arbeidsmarkt een (ook financieel) interessante werkplek te vinden. Inpakwerk doet natuurlijk niets zinnigs op je cv...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Het grote probleem is natuurlijk: wie wil nou niet zo'n baan ? Er is simpelweg veel aanbod. Hoe onderscheid je je dan? Opleiding? Dt kan relevant zijn voor thuiswerken als vertaler (als jij net die zeldzame taal beheerst) maar geldt uiteraard maar voor een enkeling. En aangeziend de TS niets daarover meldt, moet je uitgaan van een gangbare opleiding.

Creatief werk werd al genoemd, maar dat is zo mogelijk nog erger: niet alleen moet je je daar onderscheiden, maar zelfs zo sterk dat je positief opvalt.

En dus kom je bij laagbetaald dozenvouwen uit als je je niet onderscheid. Dan is de hele bevolking je concurrent, en valt er geen stuiver te verdienen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 14:37
Dit levert geen vetpot op, maar het is niet onaardig en misschien vind je vrouw het zelfs leuk om te doen!
http://cati.tns-nipo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam weg, spammer banned.

[ Voor 95% gewijzigd door F_J_K op 11-03-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Werkloos
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 13:28
Of doe mee aan alle GPT-programma's die er zijn in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Canaria schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:50:
[...]

Onderschat online poker niet :)
Professionele pokerspelers besteden een kwart van hun 'werktijd' aan het bestuderen van gespeelde handen, lezen over kansrekening etc.
Als je maar genoeg handen speelt, wordt de geluksfactor geëlimineerd en bepaalt de vaardigheid en ervaring het resultaat. Veel pokerspelers doen aan multitabling: 20 tafels tegelijk op een scherm, met statistieken. Ze moeten in een fractie van een seconde een beslissing maken. Als je altijd de goede beslissing maakt, kun je een redelijke maar bovenal stabiele winrate en hourly verdienen.

Over het algemeen zou je 5 big blinds per 100 handen moeten kunnen winnen om winstgevend te spelen. Dit is wel berekend over meer dan 50.000 handen, eerder kun je er weinig zinnige uitspraken over doen. Als je 1000 handen per uur speelt, zou je bij een tafel met een inzet van $0,25 per hand dus $12.50 per uur verdienen. Maar de professionals spelen met inzetten vanaf $1 per hand en verdienen dus $50 per uur.
En tel daarbij op dat tijdens de grote pokerhype, geld van "noobs" aftroggelen zo'n beetje gelijk staat als snoep van een kind stelen. Een beetje goede pokerspeler moet dan in 95% van de gevallen wel van kunnen winnen. Spel je inderdaad 10+ tafels en je kan wel een aardig stabiel inkomen genereren. Maar goed, ik weet niet of er nu nog genoeg noobs rondlopen.

Speel je met de jongens die iets meer geld hebben, dan is bovenstaande tactiek wel nodig want anders leg je het wel af. Feit blijft wel dat als je geen grote klapper maakt, dat je tot de oneindigheid naar een beeldscherm zit te kijken want pensioen bouw je niet op en pokeren zal ook niet zo heel goed op je cv staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:38

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Welke ik nog niet terug gezien heb is de webshop vanuit huis en de cupcakes/ taarten bakken hype |:(

Are you following me, Are you following me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 15:41

Eris

-

Koos Werkloos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 06:59:
Of doe mee aan alle GPT-programma's die er zijn in Nederland.
Hier wordt alleen de website eigenaar rijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Eris schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:21:
[...]
Hier wordt alleen de website eigenaar rijk van...
Dat is bij alles, heb je ooit een werknemer rijker zien worden dan de eigenaar van het bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Er zijn volgens mij ook wel veel sites die vragen of je enquêtes wilt invullen en je daarvoor betalen. Geen idee echter of dit überhaupt een beetje lucratief is.
Anders kan je ook een orgineel concept bedenken en daar youtube filmpjes van maken (maar een flinke dosis geluk is vereist). Zo zijn er kanalen met een miljoenen publiek voor hamster video's en het open maken van kinderspeelgoed.

[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 12-03-2015 10:28 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Grote vraag is wat je vrouw kan.

Kinderopvang is een optie, maar of het veel verdient weet ik niet => onderschat stress, regelgeving niet.

Andere optie kan zijn om administratief werk te doen of afspraken te regelen voor, ik zeg maar iets, een huisartsencentrum.
Dat kan vaak wel van thuis uit.

Enquetes invullen, doosjes vouwen ... het levert niet echt veel op.

Hetgeen hier bij ons ook wel vaak gebeurd is kuisvrouw ahv de dienstencheques => maar eerder van toepassing als je kind al naar school gaat, kan je werken tijdens de schooluren.

Strijkatelier is ook een vrij stevige optie - wat je perfect van thuis uit kunt doen.

Als je vrouw graag wandelt is een hondenuitlaat/oppas service ook een optie, de kleine kan dan mee in de buggy/wieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Belangrijker in het verhaal; wie betaalt jouw vrouw nu? Ben jij dat (als kostwinner) of zijn er gemeentelijke / regionale overheden die ook nog de kas spekken? En hoeveel speelruimte is er nog in jullie, ik neem aan gezamenlijke, aangifte voordat je een schaal hoger komt?

Er kleven namelijk zo mogelijk meer nadelen dan voordelen aan even een paar uur wat bijverdienen thuis dan de meesten zich realiseren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
Overwogen om marktplaats af te struinen naar koopjes :? Als je hier feeling voor hebt en zeg, je trekt bijvoorbeeld 1000 euro uit om spullen te kopen en dat te gaan verkopen, ben ik er van overtuigd dat je een leuk zakcentje kan bijverdienen. Persoonlijk verkoop ik mn spullen vaak te goedkoop omdat ik geen zin in gezeur heb, en geloof niet dat ik de enige ben ;) Dit soort koopjes scoren en verkopen marktconform, kan best leuk geld opleveren.

(ben er zelfs van overtuigd dat je hier een volledig salaris mee kan verdienen, maar lijkt me dodelijk saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Marktplaats zit eigenlijk al redelijk vol met handelaren. Je zou zelf er inderdaad een fulltime job van moeten maken en in het midden van het land wonen. Anders ben je gewoon te laat met bieden, en kan je nauwelijks winst mee maken.

@TS: Heb je zelf inmiddels al iets gevonden?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik werk als software developer grotendeels thuis.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

NESFreak schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:22:
Buurtmoeder en remote werken of zelfstandig developen/designen zijn, lijkt me, goeie opties.

Afhankelijk van hoe creatief ze is kan ze misschien ook proberen 'kunst/knutselwerkjes' te verkopen op https://www.etsy.com/nl/ , maar succesverhalen van mensen die daar ook daadwerkelijk van rond kunnen komen zijn nogal zeldzaam. Dit kan dan eventueel gekoppeld worden aan de verkoop op wat lokale vrijmarkten in het weekend.
Ik heb een etsy shop en het is inderdaad moeilijk om er echt aardig mee te verdienen, ook omdat etsy heel groot is en je eerst moet groeien. Het is echter wel leuk en als je toevallig wel iets maakt wat mensen graag willen hebben dan kan het ook best succesvol zijn. Alles hangt ervan af wat je maakt en of je je shop goed hebt ingericht.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:09:
Belangrijker in het verhaal; wie betaalt jouw vrouw nu? Ben jij dat (als kostwinner) of zijn er gemeentelijke / regionale overheden die ook nog de kas spekken? En hoeveel speelruimte is er nog in jullie, ik neem aan gezamenlijke, aangifte voordat je een schaal hoger komt?

Er kleven namelijk zo mogelijk meer nadelen dan voordelen aan even een paar uur wat bijverdienen thuis dan de meesten zich realiseren.
Dat ben ik :p De uitkering is na een afgelopen jaarcontract ondertussen op en solliciteren voor iets wat je niet wil is niet echt motiverend.
Qua belastingschaal: dankzij een mooie aandeelregeling is mijn inkomen kunstmatig zodanig hoog dat schijven niet meer belangrijk zijn.

Ondertussen heeft mijn vrouw een keertje proefgedraaid als gastouder, dit lijkt toch wel de keus te gaan worden! Zeker gezien we binnenkort naar een geschikter (lees: groter) huis gaan, waar alle ruimte is voor een leuke dag voor 2-3 kindjes.

Marktplaatsen is an sich een leuk idee, maar dan moet je een dikke huid hebben voor dubbeltje-op-de-eerste-rij mensen (en dus ook hypocriet zijn, want zelf wil je dat ook) en dat hebben we allebei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:45
HenkDePoema schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:41:
Dit levert geen vetpot op, maar het is niet onaardig en misschien vind je vrouw het zelfs leuk om te doen!
http://cati.tns-nipo.com/
Dit vind ik een goede tip. Is dat niets voor je vrouw, Pathogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Anakha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Dit vind ik een goede tip. Is dat niets voor je vrouw, Pathogen?
Vorige keer dat ik klikte was er geen plek meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Laatst online: 14-05 10:48
Je kunt mijn stappen volgen. Zelf ben ik al meer dan 5 jaar bezig met een opzetten van een concept idee.

Nu denk ik altijd als ik dit soort vragen lees: Waarom maken mensen het zichzelf zo moeilijk? Waarom trappen er zo veel in die onzin online en het snel rijk worden rommel.
Rijk (of wat je er ook onder verstaat) worden is wel degelijk mogelijk, alleen niet als je het doet voor het geld!

Klinkt dat even tegenstrijdig? Nou kijk, als jij mensen kan helpen te geven wat ze willen, zullen op den duur mensen je geven wat jij wilt.

Of dit nu meer vrijheid is, meer inkomsten of wat het ook zijn mag waar een groot verlangen naar uit gaat.

Jaren geleden zat ik met het zelfde. Ik dacht toen van hoe kan ik nutter zijn op Internet en is er een mogelijkheid mensen wat te leren en wie weet dat ik daar wat mee kan verdienen als het zo ver is.

Tja, dan ga je via Google naar mogelijkheden zoeken en kom je helaas vaak uit bij de VS Marketing die veel van die snel rijk worden methodes promoten, precies zoals jij zelf al schreef.

Maar nu na al mijn onderzoeken weet ik het kaf van het koren te scheiden? (Is dat goed Nederlands? (Grammatica foutloos Nederlands is soms niet mijn beste kant, maar ik doe echt mijn best!)

Het is namelijk vrij simpel alleen vaak een kunst om het in simpele stappen op papier te zetten. Maar ik ga me best doen!

Stap 1.

Je hebt geen opleiding nodig, geen overdreven specialisme. Het enige wat je bij stap 1 nodig hebt is een interesse die je moet hebben in een ander ook als je daar 0 euro aan zou verdienen.

Stap 2.

Pak een stuk papier en schrijf je top 5 dingen op waar jij goed in bent.
Als mensen je advies vragen – Welke onderwerpen zijn dat?
Waar ben je goed in?
Waar heb je echt veel kennis van?
Zou je waar je goed in bent de hele dag kunnen doen zonder er aan te verdienen puur omdat het je passie is?

Als dit klaar is heb je een goede basis!

Stap 3.

Doe marktonderzoek online, ga naar Google en zoek forums, blogs en nieuwsgroepen die allemaal de zelfde passies delen en praten over het geen waar jij dus goed in bent.

Begrijp wel dat als het doel meer inkomen is dat je passie natuurlijk wel invloed daar op heeft.

Als jij goed bent in het leren je papagaai te praten, kan dat lucratief zijn maar kan de vraag er na minder zijn dan dat je iets kan waar men voor zou betalen.

Stel dat jij erg goed bent in muziek maken. Ik speel zelf Piano maar laten we in dit geval Gitaar spelen noemen.

Stel nu dat jij alle nummers van de top 100 kan spelen en steeds vragen mensen je HOE doe je dat toch ik wil dat ook kunnen!

Als je dan zoals ik bij stap 1 schreef graag een ander iets willen leren zonder meteen een gunst terug te hoeven anders dan een fijn gevoel? Dan heb je iets in handen!

Stap 4.

Meng je in forums, schrijf je in en ga mensen helpen vrijwillig. Je kunt dit overslaan maar ik adviseer altijd om als niemand je kent zo je naam op te bouwen. En dit hoeft geen 100 jaar te duren hoor.

Reageer op blogs. Type in Google je passie in of je expertise en druk dan niet op zoeken maar op Nieuws.

Let op het laatste nieuws wat over je kennis gaat en probeer alles te leren wat er over te leren valt.

Stap 5.

Let enorm goed op de reacties van mensen op vragen over je expertise. Heel belangrijk.
Komen er veel vragen voor? Zie je dat mensen elke keer de zelfde vragen hebben over waar jij alles van weet?

Noteer die zaken op papier. Dit is belangrijk voor de komende stappen.

Stap 6.

Bedenk een goede domeinnaam. Bedenk er een die goed bij je past. Als je de domeinnaam zou uitspreken voel je je er dan goed bij?
Als ik je domeinnaam lees, weet ik dan al waar je eventuele website over zou gaan?
Niet nodig, maar het helpt wel dat als jij bijvoorbeeld gitaar lessen wil geven online, dat er iets van dat te vinden is in je domeinnaam

Koop een domeinnaam met de extensie .nl of .com en verder geen andere exotische extensies. Waarom dat is kan ik beter niet uitleggen hier, omdat je dan morgen nog aan het lezen bent.

De domeinnaam kost je 10 euro ex BTW per jaar ongeveer. Ja, per jaar !

Goed, zie je domeinnaam als je straatnaam en je website als je huis, kun je dat voor je zien?

Stap 7.

Koop nu hosting, je kunt overal hosting vinden. Dure en minder dure. Tweakers heeft natuurlijk vrij dure hosting en dat is ook logisch omdat de betrouwbaarheid en bereik enorm belangrijk is.

Je kunt toch al een website hosten vanaf ik schat 70 euro? Per jaar? Ik zit zelf bij een bedrijf dat me 71 euro per jaar kost en dus 10 euro en wat BTW per jaar voor de domeinnaam.

Over hosting kan je op tweakers alles vinden trouwens :)

Stap 8.

Ga je hosting account in, en selecteer het grote wonder dat WordPress heet.
Mijn grote passie is dus WordPress en daar kan ik dus echt uren en dagen lang over praten haha.

Stap 9.

Zorg voor een contactformulier zodat mensen je kunnen bereiken.
Zorg voor een privacy en disclaimer pagina.

Leer in 1 of 2 video’s op Youtube hoe je met WordPress als beginner moet werken.
Weet dat alles wat je in WordPress steekt qua tijd een investering is voor de toekomst.

P.S Waarom ik zeg dat je niet naar een gratis WordPress.com moet gaan is omdat je dan niet alle controle en vrijheid hebt die je met een eigen hosting en domein wel hebt.

WordPress is een website bouwer waar je blogs mee kunt maken en verder alles wat maar denkbaar is, van winkel tot werkelijk alles.

Ga naar plugins – zoek een goede anti spam plugin die niet te complex is.

Mijn tip -> Zoek Cookies for Comments en installeer dat.

Installer nog 1 plugin:

WordPress SEO door Yoast

Installeer dat ook.

Stap 10.

Ga bloggen! Schrijf mooie waardevolle artikelen waar je alle problemen die je hebt gevonden van mensen gaat behandelen.

Vertel in je blogs hoe je ze kunt helpen om die problemen waar jij raad mee weet kunt oplossen.

Zorg dat je naam en emailadres kunt opvragen via je website zodat je een database met fans kan opbouwen.

Dat is 100 maal belangrijker dan 9000 fans op facebook!
Als Facebook morgen stopt ben je al die fans kwijt, maar je email lijst is van jezelf.

Goed, nu vraag je misschien - Ja maar hoe verdien ik dan geld?

Stap 11.

Heb je een goed boek gelezen over je expertise? Heb je iets wat te koop is waar van jij weet dat het je mensen op je blog gaat helpen?

Ga dan naar de verkopende website en schrijf je in als Affiliate. Dit is gratis en dan krijg jij een linkje wat je in je blog kan zetten en als mensen dan via die link het boek kopen krijg je een commissie. Verder kost het niets.

Maar als je slim bent en je hebt wat fans en je hebt dus zoals ik schreef een e-mailbestand met al die mensen plus je houd ze op de hoogte van je blog? Ja, dan kan je natuurlijk wel wat meer verdienen. Dan doe je 1 email er uit met wat tips en je advies om bijvoorbeeld het boek te kopen.

Waarom zouden mensen kopen? Omdat als jij met je blog problemen van je doelgroep kan oplossen en mensen zich geholpen voelen zonder dat er eerst geld betaalt moet worden, dan bouw je een goede naam en gaan mensen je vertouwen.

En dan is het vrij normaal dat die zelfde mensen ook van je kopen.

Dus je hebt geen product nodig. Je kunt gewoon advies geven over je passie en dan het product verkopen wat al bestaat via een linkje dat je van die website krijgt om zo wat te verdienen.

Kijk als jij het helemaal groot wil aanpakken zet je natuurlijk een hele cursus gitaar spelen in 5 stappen in elkaar haha. Maar ik wilde het simpel houden zodat je weet hoe dit werkt.

Hoe je bezoekers krijgt?

Heb je Twitter, Facebook ? Deel dan een link naar je blog artikel daar, zodat je volgers ook naar je WordPress website komen om te lezen wat je te vertellen hebt.

Zo zie je maar dat als je mensen kan helpen en je geeft ze wat hun willen dan zullen ze je terug geven wat jij wilt als je ze goed hebt geholpen.

Dit is de ENIGE ECHTE wijze hoe de zogenaamde ‘guru’s geld verdienen.

En nu als slot

Noem je dit thuiswerken? Want als jij een laptop hebt en internet verbinding kan je best in Spanje zijn en aan je blog werken toch?

Mijn advies is verdiep je in WordPress, geloof me het is echt een mooie wereld vol behulpzame mannen en vrouwen die je met alles willen helpen (Ook in het Nederlands!)

Bouw aan je blog en schrijf vooral de beste artikelen voor je bezoekers die je maar kunt en dan denk dat wat je nu hebt gelezen je nog wel eens een heel fijn gevoel kan geven en hopelijk natuurlijk een mooi bank saldo.

Ik kan dus nu hier een ebook van maken en op mijn website verkopen voor 9,90. Maar waarom zou ik dat doen? Ik heb zelf nog geen website omdat ik momenteel op mijn PC met WordPress werk en daar software voor aan het maken ben.

Maar ik deel graag waar ik de hele dag over kan praten en toen ik dit onderwerp las dacht ik – Ik kan niet echt kort zijn in een reactie geven – maar ik probeer gewoon gewoon een verhaal waar hopelijk iets van logica in zit : )

Hopelijk heb je wat aan mijn tips!

Ik wens je alle succes!

P.S Ik realiseer me nu dat het voor je vrouw is? Oke, dan kan je vrouw dit natuurlijk ook lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 12:50
@Fonk: Sorry, maar hoe brengt dit geld in het laatje en brood op de plank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n vrouw is ook gastouder en t verdient heel weinig en alles is bruto dus je moet zelf nog belasting erover betalen einde van het jaar. Je moet veel kinderen tegelijk hebben voor veel uur anders is het kruimelwerk. Bovendien moet je wel al een opleiding hebben die vereist is om gastouder te mogen zijn, moet je inschrijven bij de gemeente als gastouder, heb je kinder-EHBO nodig en de GGD moet je huis goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
@RatedR Ja dat kan even duren. Ik zeg altijd - Hoe meer vraag er naar een oplossing is binnen je markt, hoe sneller je een stabiel inkomen kunt opbouwen.

Wat ik beschreef is ook een lange termijn visie, maar dat alles wat je er in steekt een grote investering is.

Wat je buiten internet kunt doen is natuurlijk duidelijk. En veel bespreken die mogelijkheden ook al hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Cartman! schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:29:
M'n vrouw is ook gastouder en t verdient heel weinig en alles is bruto dus je moet zelf nog belasting erover betalen einde van het jaar. Je moet veel kinderen tegelijk hebben voor veel uur anders is het kruimelwerk. Bovendien moet je wel al een opleiding hebben die vereist is om gastouder te mogen zijn, moet je inschrijven bij de gemeente als gastouder, heb je kinder-EHBO nodig en de GGD moet je huis goedkeuren.
Het hoeft ook geen volledig maandsalaris te zijn, als je 200-300 euro in de maand kruimelwerk noemt is dat prima :)
De vraag zwart/wit is nu natuurlijk ook aan bod, ze gaat het eerst maar eens zwart, als "oppas" doen en tegelijk kijken naar een goed traject om wit verder te gaan.

Goedkeuring van de GGD wist ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Fonk schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:32:
@RatedR Ja dat kan even duren. Ik zeg altijd - Hoe meer vraag er naar een oplossing is binnen je markt, hoe sneller je een stabiel inkomen kunt opbouwen.
Maar waarom zou ik ervoor betalen als er blijkbaar hele blogs vol worden gepost met dingen precies die info. En als jij me niet wilt hebben voor niets, dan is de kans groot dat iemand anders dat wel wilt, tenzij je natuurlijk heel specialistisch bezig bent.

Jouw plan is denk ik wel een leuke opstap, maar er zal imho nog altijd iets achter moeten zitten van een businessplan om daadwerkelijk lucratief te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Pathogen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Het hoeft ook geen volledig maandsalaris te zijn, als je 200-300 euro in de maand kruimelwerk noemt is dat prima :)
200-300 euro per maand voor toch veel uur in de week werken vind ik wel kruimelwerk ja.
De vraag zwart/wit is nu natuurlijk ook aan bod, ze gaat het eerst maar eens zwart, als "oppas" doen en tegelijk kijken naar een goed traject om wit verder te gaan.
Ja, zwart zou ik persoonlijk niet doen...kom je toch met verantwoordelijkheid om de hoek voor t geval er iets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
@Terw_Dan Jup, je hebt inderdaad een goed businessplan nodig. Maar als je graag zaken als Internet Marketing wil leren, dan is het niet al te moeilijk.

De kern is eigenlijk dat mocht men gewoon thuis willen werken en ook nog eens nuttig willen zijn, dat dit de juiste volgorde van aanpak is.

Soms lees je dat men meteen begint met het promoten van verschillende affiliate producten, maar dat werkt dus niet, omdat men in dat geval al snel het gevoel van spam krijgt.

Eigenlijk is dat ook wel een vorm van spam. Maar mensen helpen is altijd goed, en gratis in het begin is puur om vertouwen te kweken.

Waarom ze van je kopen i.p.v. de concurent?

Precies omdat mensen aan jou advies vragen en niet een ander. Stuk persoonlijkheid en vaak ook gewoon de manier van hoe jij dingen kan verwoorden.

Daarom wint soms de ene concurent het van de ander. Het bekend maken van je website is natuurlijk goede marketing.

Ik zeg altijd er is maar 1 iemand zoals jij bent en daarom trek je dus ook bezoekers aan die je gewoon mogen om wie je bent. Als je dan hun ook nog eens kan helpen - Ideale combinatie.

Vaak denken mensen dat ze meteen hele websites voor klanten moeten kunnnen bouwen om zo thuis te werken, maar dat is niet nodig. Je kunt als je dat toch wilt ook veel zaken uitbesteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je denkt er wel erg makkelijk over, als je er al 5 jaar over doet had je al een leuk spaarpotje kunnen bouwen door voor een baas te werken en 's avonds je 2 blogposts te tikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Mijn vrouw vertaalt regelmatig teksten en verdient daar zo'n 200-300 euro per maand mee. De ene maand wat meer de andere wat minder. Ze heeft nu net een klus binnengehaald waar ze de komende week wel 6-8 uur per dag mee zoet is. Levert wel ruim 700 euro op.

Het enige advies dat ik voor de vrouw van TS heb, is iets te zoeken waar ze zelf plezier in beleeft. Want als het een "moeten" wordt, dan blijft het liggen.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoek een gewone baan, en dek daarmee de kosten van kinderopvang af. De rest is winst.
Nofi, maar kinderen en als ouder werken zijn twee dingen die niet goed samengaan. Het voordeel van kinderopvang is dat je blijft werken en je kennis dus niet wegebt. Het nadeel is dat je je kind minder ziet. Thuis werken klinkt leuk, maar zoals al eerder gezegd: een kind vraagt aandacht, en dat gaat ten koste van de werkinzet. Iemand die dergelijk werk aanbiedt weet dat ook, en betaalt dus per opgeleverde unit. En niet per uur of per maand.

Mijn advies: zoek een baan voor een aantal dagen waarmee je de kosten van kinderopvang (deels) af kunt dekken. En laat papa ook een dag thuis werken om de opvang te doen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
: )

[ Voor 99% gewijzigd door maartn op 22-03-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

The Eagle schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:56:
Thuis werken klinkt leuk, maar zoals al eerder gezegd: een kind vraagt aandacht, en dat gaat ten koste van de werkinzet. <...>
En laat papa ook een dag thuis werken om de opvang te doen.
Spreek je jezelf daar niet een beetje tegen?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet iets hebben in waarin je je online kunt onderscheiden. Er zijn verschillende vormen van thuiswerk. Alles begint onderaan de ladder en het meteen aan de top is een illusie.

Voor normaal thuiswerk kan je denken aan het testen van producten, pakwerk, vertaling(en), schrijven van berichten, doen van kleine klusjes voor BV's of eenmanszaken die daar iemand voor zoeken.

Adult, tja, daar is waar het interessant worden gaat, is de wereld gewoon een stuk groter, en valt er meer te verdienen. Een pre is dat je er niet vies van moet zijn, en maar moet denken dat het geld schuift. Ik kan wel vanalles op gaan noemen wat goed betaald als thuiswerk maar dat ligt er maar net aan hoever jouw grenzen of die van je vrouw zijn. Ook hier kan je prima mailen, berichten of promotie doen voor andere partijen zonder dat het direct grenst met grijs vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Affiliate marketing, dat is toch zoiets als:

1. Maak een site met de kreet, voor € 25,- krijgt u de tip hoe u makkelijk geld kan verdienen.
2. Stuur een email met de tekst 'Maak een site met de kreet, voor € 25,- krijgt u de tip hoe u makkelijk geld kan verdienen.'

Mijn moeder verdiende overigens altijd bij door 1 of 2 dagen in de snackbar te werken. Het verdient niet top, maar je hebt wel veel sociale contacten, en kan gecombineerd worden met een andere baan. Wellicht dat je 2 of 3 uurtjes oppas nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Zoek een gewone baan, en dek daarmee de kosten van kinderopvang af. De rest is winst.
Nofi, maar kinderen en als ouder werken zijn twee dingen die niet goed samengaan. Het voordeel van kinderopvang is dat je blijft werken en je kennis dus niet wegebt. Het nadeel is dat je je kind minder ziet. Thuis werken klinkt leuk, maar zoals al eerder gezegd: een kind vraagt aandacht, en dat gaat ten koste van de werkinzet. Iemand die dergelijk werk aanbiedt weet dat ook, en betaalt dus per opgeleverde unit. En niet per uur of per maand.

Mijn advies: zoek een baan voor een aantal dagen waarmee je de kosten van kinderopvang (deels) af kunt dekken. En laat papa ook een dag thuis werken om de opvang te doen.
Onze prioriteit ligt toch bij het thuis zijn voor ons kind, vandaar ook dat we specifiek een thuiswerkoplossing zoeken.
Papa had heel graag een dag thuis gewerkt, helaas heeft hij daar de baas niet voor :p

@Fonk: leuke verhalen, maar het gaat juist om een kleine bijverdienste op korte termijn. Een blogimperium opbouwen klinkt als een leuke droom, maar is de moeite niet waard. Ja, als je ergens heel erg begeisterd door bent en ook nog eens graag deelt met de wereld, maar dat doet niet iedereen :)

Overigens is zwart oppassen nu een optie, omdat het gaat om kinderen van kennissen. Als je echt alleen een klantrelatie met elkaar hebt moet je dat inderdaad niet zwart willen doen, dat is vragen om ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:14
De rest is winst? Volgens mij hou je als een gemiddeld parttime baantje neemt niets over als je vervolgens je kinderen naar de kinderdagopvang stuurt. Maar ik kan het volledig mis hebben, ben me niet bewust van de kosten.

Maar als je netto net zoveel kwijt ben aan werken + kinderopvang of thuis zitten en op je kinderen passen, dan kan je toch beter thuis zitten en op je kinderen passen, daar haal je als ouder toch meer 'nut' uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11
Handelen in refurbished IT apparatuur schijnt goed te verdien. Opkopen en verkopen aan refurbishe bedrijven. Winst per apparaat verschilt per keer. Je moet de kennis hebben anders verkoop je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

GioStyle schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:08:
[...]

De rest is winst? Volgens mij hou je als een gemiddeld parttime baantje neemt niets over als je vervolgens je kinderen naar de kinderdagopvang stuurt. Maar ik kan het volledig mis hebben, ben me niet bewust van de kosten.

Maar als je netto net zoveel kwijt ben aan werken + kinderopvang of thuis zitten en op je kinderen passen, dan kan je toch beter thuis zitten en op je kinderen passen, daar haal je als ouder toch meer 'nut' uit?
En het gat op je CV blijft maar groeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

plizz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:17:
Handelen in refurbished IT apparatuur schijnt goed te verdien. Opkopen en verkopen aan refurbishe bedrijven. Winst per apparaat verschilt per keer. Je moet de kennis hebben anders verkoop je niks.
Ik neem aan dat die refurbish bedrijven weinig geld geven, dus dan moet je het nog goedkoper zien te vinden dan voor wat die refurbish bedrijven het willen kopen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11
Salvatron schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:43:
[...]

Ik neem aan dat die refurbish bedrijven weinig geld geven, dus dan moet je het nog goedkoper zien te vinden dan voor wat die refurbish bedrijven het willen kopen.
Dat klopt. Afhankelijk wat je verkoopt. Soms kom je IT spullen tegen op Marktplaats die spot goedkoop zijn.
Je verdient tussen 50 a 250 euro per verkoop. Dus zo slecht is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pathogen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:01:
[...]

Onze prioriteit ligt toch bij het thuis zijn voor ons kind, vandaar ook dat we specifiek een thuiswerkoplossing zoeken.
Papa had heel graag een dag thuis gewerkt, helaas heeft hij daar de baas niet voor :p

@
Thuis werken en op de kinderen passen is geen goede combinatie. Jij denkt zeker dat de kinderen totaal geen aandacht nodig hebben en je ze in een hoekje te spelen zet ?

Ik ben een dag thuis (ouderschapsverlof) met m'n 2 kindjes, maar ben die dag vermoeider dan van een dag werken.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
ocn schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:49:
[...]

En het gat op je CV blijft maar groeien...
Ja, want als je als gastouder hebt gewerkt voegt dat enorme waarde toe aan je cv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

GioStyle schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:08:
Op je kinderen passen... :X Rare uitdrukking.

Er voor je kinderen zijn is niet "oppassen". Oppassen doet je buurmeisje voor een avondje. Er voor je kinderen zijn is opvoeden en stimuleren. En nee, dat is niet goed voor je CV. Wel voor die kinderen.

[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 20-03-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ja, als ik het achteraf lees weet ik ook niet hoe daar ik op kom, maar ik neem dat iedereen begrijpt wat ik bedoel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:28
ZeRoC00L schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Thuis werken en op de kinderen passen is geen goede combinatie. Jij denkt zeker dat de kinderen totaal geen aandacht nodig hebben en je ze in een hoekje te spelen zet ?

Ik ben een dag thuis (ouderschapsverlof) met m'n 2 kindjes, maar ben die dag vermoeider dan van een dag werken.
Zelfs met 1 is dat al vermoeiender, geniet elke week van mijn vrije dag met de kleine, maar voor je rust kun je beter op kantoor zitten :) Overigens, thuis werken lukt nog wel als ze heel jong zijn, dan slapen ze nog vaak. Ik zou dat nu (kleine is 3) echt niet meer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
hv08 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Zelfs met 1 is dat al vermoeiender, geniet elke week van mijn vrije dag met de kleine, maar voor je rust kun je beter op kantoor zitten :) Overigens, thuis werken lukt nog wel als ze heel jong zijn, dan slapen ze nog vaak. Ik zou dat nu (kleine is 3) echt niet meer kunnen.
Mooie is dat dat nog een jaartje duurt, dan mogen ze naar school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:28
Pathogen schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Mooie is dat dat nog een jaartje duurt, dan mogen ze naar school :)
Dat is ook weer waar (al is het maar een halve dag op mijn vrije dag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
GioStyle schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:46:
[...]

Ja, want als je als gastouder hebt gewerkt voegt dat enorme waarde toe aan je cv...
Wel als je daaena bij een KDV wilt werken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:43
CSGO betting iets voor je vriendin? Hele dag teams analyseren en streams kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartcramer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik weet niet of het voldoende verdient, maar Amazon Mechanical Turk kan altijd thuis. Ik weet niet hoe het zit met belasting en zo, maar dat zou je zelf even moeten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Cartman! schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:29:
Gastouderschap kan echt wel voor een nette "winst uit onderneming" zorgen. Juist, als ondernemer/zzp-er kan dit een prima bron van inkomsten zijn. (ondernemersaftrek)

Wel is er ondernemerschap voor nodig, want in 1 jaar kunnen er veel wijzigingen plaats vinden en de bijbehorende administratie, passie, klantenwerving, oudergesprekken, voorschoolse educatie, is niet voor iedereen weg gelegd. (Gastouderbureau speelt hier ook een rol in)

De uitdaging zit hem voornamelijk in een constante dekking van de werkdagen met opvanguren tegen een X tarief en de bijbehorende vertrouwen en communicatie vanuit je klanten en zelf.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 14:37
Goeie aanvulling op een topic van 11 maanden oud :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Falcon schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:02:
[...]

Gastouderschap kan echt wel voor een nette "winst uit onderneming" zorgen. Juist, als ondernemer/zzp-er kan dit een prima bron van inkomsten zijn. (ondernemersaftrek)

Wel is er ondernemerschap voor nodig, want in 1 jaar kunnen er veel wijzigingen plaats vinden en de bijbehorende administratie, passie, klantenwerving, oudergesprekken, voorschoolse educatie, is niet voor iedereen weg gelegd. (Gastouderbureau speelt hier ook een rol in)

De uitdaging zit hem voornamelijk in een constante dekking van de werkdagen met opvanguren tegen een X tarief en de bijbehorende vertrouwen en communicatie vanuit je klanten en zelf.
Het makkelijkst is een gastouderbureau zoeken. Heeft vrouwlief ook gedaan. Zij zoeken werk voor jou (je mag natuurlijk ook zelf mensen aandragen) en regelen de administratie voor je. Het enige wat je zelf moet doen is belastingaangifte. En zoals al eerder gezegd in dit topic: diploma halen (gastouder; maar als je vrouw bijvoorbeeld een SPH/MWD of ander soort pedagogische opleiding heeft afgerond wordt dit zo afgetikt), de kinder-EHBO halen en een GGD-goedkeuring (nodig: verklaring omtrent gedrag van je vrouw, jezelf en iedereen in je huis boven de 18 jaar). Daarnaast nog een keuring van het huis (is het kindvriendelijk genoeg? Dat zal wel los lopen omdat je zelf een kind hebt).

Valt allemaal wel mee, maar je moet het even doen. De EHBO komt elk (half) jaar terug + huiskeuring komt af en toe onaangekondigd langs om te checken of alles nog OK is. Klinkt gek, maar wel zo fijn/veilig voor de ouders die hun kinderen bij jullie thuis brengen.

Tarief wat je verdient kun je in principe zelf bepalen, maar de vraagouders moeten natuurlijk akkoord gaan met jouw tarief (+ evt bureaukosten van het gastouderbureau). Hou rekening met het bruto/netto verhaal, alhoewel als het niet teveel is krijgt ze waarschijnlijk aan het eind van het jaar (bijna) alles terug. Maar dat verschilt per persoon...

En ja; topic is al oud, maar ach... wellicht heeft iemand er nog wat aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
*knip* Nee. :/

[ Voor 93% gewijzigd door Krisp op 08-02-2016 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is een oud topic dit, maar thuis bellen zou ook nog kunnen https://www.annie.nl/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Marzman schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:57:
Het is een oud topic dit, maar thuis bellen zou ook nog kunnen https://www.annie.nl/
Je neemt door middel van cold calling contact op met consumenten, het doel van deze gesprekken is: verkopen van loten! Je hebt ervaring in het voeren van acquisitie gesprekken en je beheerst de technieken die nodig zijn om tot een verkoop te komen.
Dan moet er echt niks anders meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Megamind schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:07:
[...]

[...]

Dan moet er echt niks anders meer zijn :P
Het is inderdaad geen droombaan, maar ik denk dat het beter betaald als inpakken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
  • Laatst online: 09:30
Afgelopen dinsdag was er op RTL4 het programma Dubbeltje op zijn kant te zien (gaat over mensen die dik in de financiële problemen zitten en geholpen worden). Was een aflevering uit september 2014 (die datum schreven ze in hun kasboekje :+ ).

Om een centje bij te verdienen (naast de normale baan die ze beiden hadden) vulden ze in de avonduren (tijdens het TV-kijken) lege enveloppen met brieven (van een bank geloof ik) en plakten ze dicht, om ze verzendklaar te maken.
Op de dozen was het adres http://www.produktiewerk.nl/ duidelijk te lezen. De site ziet er nogal web 1.0 uit en er zit niet echt een duidelijke structuur in haha. Komt op mij nogal schimmig over.
Toch werd er in het programma verteld dat dit stel er per maand zo'n 200 euro mee verdiende.
Just sharing, misschien is er iemand die het aandurft :+

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 11-02-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Even het stof van het topic afblazen:

Iemand die nog wat nieuwe inkomstmogelijkheden heeft gevonden?

Ikzelf hou mij bezig met:

- Enquetes
- Clickmails (verdient bijna niets, maar kost ook bijna geen tijd)
- Schrijven van reviews/artikelen (recent, of het echt wat oplevert geen idee)

Fysiek werk zal niet echt werken bij ons en bellen doe ik niet aan, aangezien ik zelf al een grote hekel heb aan dit soort praktijken.

Liefst zou ik extra werken dmv een bijbaan, maar door de onzekere tijden soms op het werk moet ik toch flexibel kunnen blijven (helaas), dus ik zoek een andere manier om aan inkomsten te komen...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:00
Tsja.... als je handig in spreken bent en het niet erg vindt om op Youtube te staan, kan je proberen je eigen YT kanaal te beginnen. Tegenwoordig kan je al veel verdienen met het praten over alles-en-nog-wat. Helemaal mooi is als je een kanaal begint over een bepaalde professie en je mensen weet te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medisch onderzoek wat anders op muizen wordt getest, betaald best goed
Pagina: 1