De gebruiker aeroxtaxi bood een 'Dell Ultrasharp 2407WFP-HC Zilver, Zwart' aan op V&A. Ik kocht deze monitor en vroeg vooraf expliciet of deze gebreken had. Een van mijn vragen was of hij gele vlekken vertoonde. Het antwoord van verkoper aeroxtaxi was: nee. Toen ik de monitor thuis ontving, bleek hij toch gele vlekken te hebben. Ik stuurde aeroxtaxi hiervan een foto en stelde hem voor om de monitor terug te sturen. Hij ging daarmee akkoord. Vervolgens stortte hij het bedrag dat ik betaald had voor de monitor terug, echter met aftrek van zijn verzendkosten. Hierna ontstond een discussie waar mijn standpunt was dat doordat hij in gebreke was gebleven (hij heeft de monitor niet goed gecheckt voor de verkoop) hij verantwoordelijk was voor alle verzendkosten ipv deze bij mij neer te leggen. Immers had hij de monitor goed gecheckt had ik hem niet genomen en had ik geen kosten gehad. Totaal bedrag van alle verzendkosten 13,90 (6,95 zijn kant/ 6,95 mijn retour kosten).
Uiteindelijk dacht ik dat we er maandag 19 januari 2015 uit waren, gebruiker aeroxtaxi gaf nml toen aan om het bedrag van de verzendkosten alsnog over te maken. Echter na dit bericht en 2 herinneringen van mijn kant en inmiddels een maand later heb ik niks meer van gebruiker aeroxtaxi gehoord/ ontvangen. Ik zou daarom willen verzoeken tot wijziging user Review.
Alle communicatie is via DM verlopen. Link advertentie: V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 2407WFP-HC Zilver, Zwart
Uiteindelijk dacht ik dat we er maandag 19 januari 2015 uit waren, gebruiker aeroxtaxi gaf nml toen aan om het bedrag van de verzendkosten alsnog over te maken. Echter na dit bericht en 2 herinneringen van mijn kant en inmiddels een maand later heb ik niks meer van gebruiker aeroxtaxi gehoord/ ontvangen. Ik zou daarom willen verzoeken tot wijziging user Review.
Alle communicatie is via DM verlopen. Link advertentie: V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 2407WFP-HC Zilver, Zwart
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers