Beste,
Ik weet niet goed waar ik dit item aan moet maken, dus ik doe het hier maar.
Ik heb bij een grote online computerleverancier 15 laptop's gekocht. Deze waren destijds in de aanbieding.
Via de website heb ik een accountmanager aangewezen gekregen en hij heeft mij een offerte gestuurd (03-01-2015).
Deze heb ik meteen ondertekend en een week later is alles betaald (16-01-2015).
Sinds dien heb ik niks meer vernomen.
Nu ben ik vorige week hier weer achteraan gegaan. Ik heb de accountmanager gemaild, maar kreeg geen antwoord. Hierop heb ik zijn leidinggevende en direct collega een bericht gestuurd.
Beste,
Bij uw collega ... heb ik een bestelling geplaatst.
Hiervan heb ik alleen het offerte nummer(...) en mijn klantnummer (...). Ik heb geen order bevestiging ontvangen en weet ook niet wat de staat hiervan is. Wel weet ik dat het geld 2 weken geleden is overgeschreven. Dhr. ... kan ik niet meer bereiken en ik krijg de melding dat ik voor dringende zaken met u contact kan opnemen.
Graag wil ik van u weten wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg.
Ook hierop heb ik geen reactie gekregen.
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld.
Dit ging gelukkig een stuk beter, helaas wel met negatief resultaat. De dame aan de telefoon zei dat de offerte nooit in een order is omgezet. Vervelend...
Ze heeft de accountmanager en zijn leidinggevende gemailt:
Quote paid by customer but no order in GII
Receipt # ...
Could you pls urgently update customer on this.
Mr. P...
Phone ...
Thanks.
Lucyl
Je raad het al, ook hier geen reactie op gekregen.
Ik vervolgens contact gezocht met de online (facebook) afdeling van deze computerleverancier.
Daaruit komt de volgende mail wisseling.
MIJ (11-02)Beste, ik heb bij jullie 15 laptop's gekocht (zakelijk).
Deze zijn al betaald, alleen is mijn offerte nooit naar een order omgezet.
De accountmanager is onbereikbaar. De telefonische klantenservice kan mij niet verder helpen en kan alleen het geld terug storten, waarna ik de laptop's opnieuw kan bestellen.
Dit is echter niet wat ik wil, want de prijs van de laptop ligt nu hoger dan toen ik ze besteld had.
Wat kan ik hier nu mee doen?
ZIJ (11-02)Hallo Floris,
Bedankt voor je info. We gaan dit voor je nakijken en komen hier z.s.m. op terug.
Mvg,
ZIJ (11-02)We hebben gemaild met onze Sales afdeling en wachten op reactie.
Mvg,
ZIJ (11-02)Hallo Floris,
De teamleader van ... geeft aan dat dit type laptop helaas niet meer leverbaar is. ... is morgen weer aanwezig en zal hierover contact met je opnemen.
Mvg,
MIJ (12-02)Beste, het is momenteel 16.00 uur, en ik heb nog niks gehoord. Ik begin het nu toch wel vervelend te vinden, dat zowel dhr. ..., zijn collega en zijn leidinggevende geen van alle op mijn mail reageren. Ook dat het type laptop niet meer leverbaar is, vind ik vreemd. Ik heb hiervoor een offerte gekregen, ondertekend en betaald. En plots blijkt het niet meer leverbaar. Raar verhaal. Ik ben benieuwd hoe we dit met elkaar kunnen oplossen.
Mvg. Floris
ZIJ (12-02)Hallo Floris,
We hebben een reminder gestuurd naar de Sales afdeling om je vandaag nog een update te geven.
Mvg,
MIJ (16-02) Beste,
Wederom heb ik nog niks gehoord...
Gr. Floris
Wat ik hieruit kan opmaken is dat de laptop's niet meer leverbaar zijn.
Mijn vraag is een beetje wat jullie advies is. Ik kan de hele zooi annuleren, en nieuwe laptop's kopen. Deze zijn €250,- in plaats van de €189,- per stuk hoe ik ze nu gekocht heb. Het verschil is dat het dan een 14" 2015 model is, tegen een 15" 2014 model.
Maar het liefste wil ik natuurlijk die 15" modellen voor de €189,-
Alvast bedankt!
Gr. Floris
Ik weet niet goed waar ik dit item aan moet maken, dus ik doe het hier maar.
Ik heb bij een grote online computerleverancier 15 laptop's gekocht. Deze waren destijds in de aanbieding.
Via de website heb ik een accountmanager aangewezen gekregen en hij heeft mij een offerte gestuurd (03-01-2015).
Deze heb ik meteen ondertekend en een week later is alles betaald (16-01-2015).
Sinds dien heb ik niks meer vernomen.
Nu ben ik vorige week hier weer achteraan gegaan. Ik heb de accountmanager gemaild, maar kreeg geen antwoord. Hierop heb ik zijn leidinggevende en direct collega een bericht gestuurd.
Beste,
Bij uw collega ... heb ik een bestelling geplaatst.
Hiervan heb ik alleen het offerte nummer(...) en mijn klantnummer (...). Ik heb geen order bevestiging ontvangen en weet ook niet wat de staat hiervan is. Wel weet ik dat het geld 2 weken geleden is overgeschreven. Dhr. ... kan ik niet meer bereiken en ik krijg de melding dat ik voor dringende zaken met u contact kan opnemen.
Graag wil ik van u weten wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg.
Ook hierop heb ik geen reactie gekregen.
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld.
Dit ging gelukkig een stuk beter, helaas wel met negatief resultaat. De dame aan de telefoon zei dat de offerte nooit in een order is omgezet. Vervelend...
Ze heeft de accountmanager en zijn leidinggevende gemailt:
Quote paid by customer but no order in GII
Receipt # ...
Could you pls urgently update customer on this.
Mr. P...
Phone ...
Thanks.
Lucyl
Je raad het al, ook hier geen reactie op gekregen.
Ik vervolgens contact gezocht met de online (facebook) afdeling van deze computerleverancier.
Daaruit komt de volgende mail wisseling.
MIJ (11-02)Beste, ik heb bij jullie 15 laptop's gekocht (zakelijk).
Deze zijn al betaald, alleen is mijn offerte nooit naar een order omgezet.
De accountmanager is onbereikbaar. De telefonische klantenservice kan mij niet verder helpen en kan alleen het geld terug storten, waarna ik de laptop's opnieuw kan bestellen.
Dit is echter niet wat ik wil, want de prijs van de laptop ligt nu hoger dan toen ik ze besteld had.
Wat kan ik hier nu mee doen?
ZIJ (11-02)Hallo Floris,
Bedankt voor je info. We gaan dit voor je nakijken en komen hier z.s.m. op terug.
Mvg,
ZIJ (11-02)We hebben gemaild met onze Sales afdeling en wachten op reactie.
Mvg,
ZIJ (11-02)Hallo Floris,
De teamleader van ... geeft aan dat dit type laptop helaas niet meer leverbaar is. ... is morgen weer aanwezig en zal hierover contact met je opnemen.
Mvg,
MIJ (12-02)Beste, het is momenteel 16.00 uur, en ik heb nog niks gehoord. Ik begin het nu toch wel vervelend te vinden, dat zowel dhr. ..., zijn collega en zijn leidinggevende geen van alle op mijn mail reageren. Ook dat het type laptop niet meer leverbaar is, vind ik vreemd. Ik heb hiervoor een offerte gekregen, ondertekend en betaald. En plots blijkt het niet meer leverbaar. Raar verhaal. Ik ben benieuwd hoe we dit met elkaar kunnen oplossen.
Mvg. Floris
ZIJ (12-02)Hallo Floris,
We hebben een reminder gestuurd naar de Sales afdeling om je vandaag nog een update te geven.
Mvg,
MIJ (16-02) Beste,
Wederom heb ik nog niks gehoord...
Gr. Floris
Wat ik hieruit kan opmaken is dat de laptop's niet meer leverbaar zijn.
Mijn vraag is een beetje wat jullie advies is. Ik kan de hele zooi annuleren, en nieuwe laptop's kopen. Deze zijn €250,- in plaats van de €189,- per stuk hoe ik ze nu gekocht heb. Het verschil is dat het dan een 14" 2015 model is, tegen een 15" 2014 model.
Maar het liefste wil ik natuurlijk die 15" modellen voor de €189,-
Alvast bedankt!
Gr. Floris