Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657136

Topicstarter
hoi

ik heb problemen met mijn samsung galaxsy S5 en het is een clone.
Model nummer SM-G900H Android-versie 4.4.4Softwareversie van V73.45

het probleem was begonnen in het begin dat ik de tel kocht heb een sd card van 8 gig er in zitten nu maar er word niks naar de sd card geschreven en interne geheugen is continu vol terwel er niet veel apps op staan.
en wert traag met alles ook al word ik gebeld kan ik het gesprek niet aan nemen om dat hij blijft hangen om op te nemen en gaaf ook steeds iets met google android en nog iets dat het gestopt is en iets met android gereageerd niet.

(wat geprobeert) compleete reset / fabrieks insteling / knoppen valume hoog en laag tekelijks met aan en uit knop.
niks heeft geholpen en mijn geluit is nu ook weg het compleete geluit is verdwenen kwa inkoment gespreken of muziek af spellen niks en laad niet meer op.

Mijn vrouw heeft ook een samsung galaxy S5 clone en is super snel en schrijft wel dingen naar de sd card en zelfde gehuegen op de sd card maar een andere android versie.

heb wat dingen gezocht via google en wert me al duidelijk dat er iets mis kan zijn met de android versie.
en weet niet hoe ik er een ander versie er op krijg en kom ook steeds vaker Jelly Bean tegen die beter moet zijn.

Wie kan mij hier bij helpen.......,?????????????????????????????

MVG djedjenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hoe bedoel je een clone. Een nepperd? Dan ben je genaaid :-)

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

het is maar een vaag stuk tekst. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Hou het netjes

Daarnaast, wat voor S5 clone is het, er zijn er zoveel. Specs dus

[ Voor 40% gewijzigd door The Wizard op 16-02-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25
volgende keer niet zo maar een clone kopen... kijk ook eens naar een moto g bijvoorbeeld als je geen 600 euro wilt uitgeven. werkt vaak beter dan een clone en komt met garantie in NL.

deze is gewoon stuk (geluid) en slecht gedesigned qua opslag verdeling.

En als je toch perse een clone wilt.. dan goed je huiswerk doen en de juiste clone zoeken, zoals je zelf al ziet zitten er grote verschillen in.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Geen idee wat de oplossing is, maar interne / externe opslag en geheugen zijn 3 heel verschillende dingen. Ik vermoed dat het een goedkoop China toestel is en daar zit vaak heel weinig werkgeheugen in, dat is waarom het toestel langzaam is. Daarnaast krijg je ook in China een goede portie Bloatware, welke met wat moeite wel te verwijderen is, maar dan moet je echt weten waar je mee bezig bent of je loopt het risico dat je je toestel brickt.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:56
Welke android versie draai je? Er zijn namelijk wat dingen veranderd in Android 4.4. m.b.t. sd-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-04 19:59
ik denk ook dat het komt omdat je vriendin dan android 4.2 heeft en jij hebt android 4.4, als je hem kan rooten kan je volgens my met een app ervoor zorgen dat er wel apps naar de sd kunnen worden geschreven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dattack schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:00:
Welke android versie draai je? Er zijn namelijk wat dingen veranderd in Android 4.4. m.b.t. sd-kaarten.
android versie 4.4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vlizzjeffrey schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:06:
ik denk ook dat het komt omdat je vriendin dan android 4.2 heeft en jij hebt android 4.4, als je hem kan rooten kan je volgens my met een app ervoor zorgen dat er wel apps naar de sd kunnen worden geschreven,
oh ok en hoe doe ik dat dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Herby schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:47:
Geen idee wat de oplossing is, maar interne / externe opslag en geheugen zijn 3 heel verschillende dingen. Ik vermoed dat het een goedkoop China toestel is en daar zit vaak heel weinig werkgeheugen in, dat is waarom het toestel langzaam is. Daarnaast krijg je ook in China een goede portie Bloatware, welke met wat moeite wel te verwijderen is, maar dan moet je echt weten waar je mee bezig bent of je loopt het risico dat je je toestel brickt.
ja als het goed is komt mijn foon uit China als ik opstart met de volmume en power knop krijg ik ook op eens Chineese tekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
Anoniem: 657136 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:42:
oh ok en hoe doe ik dat dan als ik vragen mag?
Foldermount, Link2SD, etc.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:56
Yep, dat komt dan zeker door de Android versie. Je zult dus even moeten kijken wat de exacte naam van de clone is en dan kijken hoe je deze moet rooten. Vervolgens even een app zoals hierboven al werd gegeven installeren en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mad-dog schreef op maandag 16 februari 2015 @ 05:38:
[mbr]Hou het netjes[/]

Daarnaast, wat voor S5 clone is het, er zijn er zoveel. Specs dus
zie foto mischien is dat iets duidelijker

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ll2sh.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 657136 op 16-02-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Anoniem: 657136 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:01:
[...]

zie foto mischien is dat iets duidelijker

[afbeelding]
Die sticker is net als het toestel fake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.schrijver
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-04 13:22
knip

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 17-02-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 14:12

The Wizard

Moderator Mobile
Linkjes naar webshops die clones verkopen zijn niet toegestaan op dit forum. We kijken nog of dit topic open blijft.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
knip

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 17-02-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welke android versie zou het beste kunnen werken? en Jelly Bean weet niet als die goed genoeg is.
en hoe krijg ik dat er op via de sd card en dan insteleren of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 12:56

Saven

Administrator

Denken dat je voor een fractie van de prijs een volwaardige nep telefoon krijgt :F

Zit gewoon vrijwel 0 geheugen op dat ding. Zonde van je geldt. Maar goed dat is nu te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Saven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:02:
Denken dat je voor een fractie van de prijs een volwaardige nep telefoon krijgt :F

Zit gewoon vrijwel 0 geheugen op dat ding. Zonde van je geldt. Maar goed dat is nu te laat
er zit 2 gig geheugen als intern en 6 gig telefoon geheugen lijkt mij meer als genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Anoniem: 657136 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:58:
welke android versie zou het beste kunnen werken? en Jelly Bean weet niet als die goed genoeg is.
en hoe krijg ik dat er op via de sd card en dan insteleren of ?
Niemand weet wat voor telefoon je hebt, dus niemand kan je helpen met het installeren van een andere ROM.
En gezien je post heb je zelf ook geen flauw idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 657136 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:07:
[...]

er zit 2 gig geheugen als intern en 6 gig telefoon geheugen lijkt mij meer als genoeg.
Stond dat bij de advertentie? Of heb je dat daadwerkelijk getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momus schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:08:
[...]

Stond dat bij de advertentie? Of heb je dat daadwerkelijk getest?
stond bij advertentie ja en hebt zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dit soort toestellen worden altijd verkocht met verkeerde specs. Je weet nooit wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momus schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:12:
Dit soort toestellen worden altijd verkocht met verkeerde specs. Je weet nooit wat je krijgt.
staat de meer info in de toestel zelf? dan kan ik die wel vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Even hardware info uit de playstore erop zetten, heb je zo een overzicht van je hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vlizzjeffrey schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:06:
rooten hoe? en ja mijn vrouw/ niet vriendin heeft de zelde geheugen als mij met de zelfde max geheugen als wat ik aan gaaf. en met welke app kan ik het oplossen naar de sd kunnen worden geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.schrijver
Anoniem: 657136 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:18:
[...]

rooten hoe? en ja mijn vrouw/ niet vriendin heeft de zelde geheugen als mij met de zelfde max geheugen als wat ik aan gaaf. en met welke app kan ik het oplossen naar de sd kunnen worden geschreven.
Hiervoor moeten we weten wat voor proccesor erin zit. Dit kan je zien met cpu-info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:26
Ik ben bang dat dit een gevalletje "helaas pindakaas" is. Een andere ROM bestaat zeer waarschijnlijk niet voor clones, daarnaast is andere software (voor bijvoorbeeld root toegang en dergelijke) niet geschikt voor zulke telefoons.

Het kan zijn dat het probleem in de hardware zit (bijvoorbeeld een afgebroken pinnetje) waardoor het niet meer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier de hardware info

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34i0aih.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/aad745.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2r7xax1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 657136 op 16-02-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:46
Daar is dus uit op te maken dat het toestel 1GB werkgeheugen heeft en niet 2.

En het interne opslag is maar 1.2GB , dat is echt heel weinig als ook het os nog moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.schrijver
Het is geen wonder dat de telefoon snel vol zit met 1.2gb internet opslag. Verder is dit echt geen snelheidsmonster door de gebruikt proccesor in combinatie met 1gb ram. Het is trouwens geen Android 4.4 want er staat jelly bean wat Android 4.1-4.3 was

Zoek eens op mtk6582 dan is de eerste hit de telefoon die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

"mtk6589 wet ica" is de volle naam die de clone gebruikt. Dat moet genoeg resultaten in google geven om je verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De processor is een mtk6589, die is nog een stukje ouder dan de 6582...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En heb je zelf nou al opgezocht wat je hiermee kan? We verwachten namelijk wel een beetje meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 12:07

EnnaN

Toys in the attic

Semi offtopic: ik zou niet zomaar m'n IMEI rondduwen. Geen hele directe enge dingen, maar toch.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 742967

Wellicht kan je het vragen bij www.mixphone.nl zij hebben ook die toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317027

Die Mixphone.nl kun je beter helemaal niets aan vragen, die heeft totaal geen verstand van telefoons. Het is een bijzonder slecht eenmanszaakje. Bij problemen met de telefoon is de knul niet bereikbaar. Een echte amateur. Ook staat er een nep-keurmerk (websafe???) op zijn site en dat is misleidend. Je kunt er uiteraard kopen, maar je neemt wel een risico. Bij problemen verschuilt die mixphone zich als een laffe rat achter zijn pc'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, dit is een behoorlijk zinloze kick van dit topic. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.