Hi tweakers,
Helaas is vandaag na vele jaren van trouwe dienst mijn logitech mx518 overleden. Nu ben ik dus haastig op zoek naar een goeie vervanging en na wat research blijkt dit zo makkelijk nog niet, omdat de mx518 al even niet meer gemaakt word. Zijn opvolger g400 of g400s ook niet.
Nu zit ik te zoeken naar een nieuwe muis maar ik vond met name de vorm van de mx518 ideaal. Dit zie ik echter vrijwel nergens meer in terug (g502 etc). Muis zal met name voor CS:GO gebruikt gaan worden dus ben benieuw naar jullie voorkeuren
. Steelseries sensei of Zowie FK1 misschien een goede optie?
Kortom:
Ik zoek een nieuwe gamemuis (bedraad)
Wat is je budget?
50-70,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zal met name gebruikt worden voor het spelen van CS:GO en andere FPS.
Helaas is vandaag na vele jaren van trouwe dienst mijn logitech mx518 overleden. Nu ben ik dus haastig op zoek naar een goeie vervanging en na wat research blijkt dit zo makkelijk nog niet, omdat de mx518 al even niet meer gemaakt word. Zijn opvolger g400 of g400s ook niet.
Nu zit ik te zoeken naar een nieuwe muis maar ik vond met name de vorm van de mx518 ideaal. Dit zie ik echter vrijwel nergens meer in terug (g502 etc). Muis zal met name voor CS:GO gebruikt gaan worden dus ben benieuw naar jullie voorkeuren
Kortom:
Ik zoek een nieuwe gamemuis (bedraad)
Wat is je budget?
50-70,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zal met name gebruikt worden voor het spelen van CS:GO en andere FPS.