Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn schoonvader wil graag een nieuwe PC. Hij wil hem eigenlijk alleen gebruiken voor internet en word. Soms gebruikt hij ook AutoCAD, maar dat gebruikt hij niet voor werk ofzo maar hij vind metaal bewerking erg leuk en maakt soms een tekening.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echt maximum maar lagere is beter. Hij wil graag wel een future-proof computer. Daarom heb ik er een SSD en 8Gb RAM in gedaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij wil eerst zijn oude beeldscherm houden, maar ik weet niet of die een goede aansluiting heeft. Maarja, toen ik hem dat vertelde zei hij dat dat een probleem voor een andere dag was
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn niet echt wensen, maar ik wou er eerste een betere koeler op zetten maar de processor die ik uit heb gezocht heeft toch een erg laag verbruik dus ik denk dat de Boxed koeler voldoende is.
Ga je overklokken?
Nee.
Windows wordt gekocht via Slim.nl
Een paar vragen die ik nog had:
- Welke processor, aangezien er niet wordt overgeclockt lijkt mij de G3240 voldoende?
- Is het systeem dat ik samen heb gesteld future proof, meer dan 5 jaar?
Mijn schoonvader wil graag een nieuwe PC. Hij wil hem eigenlijk alleen gebruiken voor internet en word. Soms gebruikt hij ook AutoCAD, maar dat gebruikt hij niet voor werk ofzo maar hij vind metaal bewerking erg leuk en maakt soms een tekening.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echt maximum maar lagere is beter. Hij wil graag wel een future-proof computer. Daarom heb ik er een SSD en 8Gb RAM in gedaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij wil eerst zijn oude beeldscherm houden, maar ik weet niet of die een goede aansluiting heeft. Maarja, toen ik hem dat vertelde zei hij dat dat een probleem voor een andere dag was
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn niet echt wensen, maar ik wou er eerste een betere koeler op zetten maar de processor die ik uit heb gezocht heeft toch een erg laag verbruik dus ik denk dat de Boxed koeler voldoende is.
Ga je overklokken?
Nee.
Windows wordt gekocht via Slim.nl
Een paar vragen die ik nog had:
- Welke processor, aangezien er niet wordt overgeclockt lijkt mij de G3240 voldoende?
- Is het systeem dat ik samen heb gesteld future proof, meer dan 5 jaar?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 31,93 | € 31,93 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,33 | € 12,33 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 61,92 | € 61,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,03 | |