Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Havermans
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 21:24
Goede avond

Mijn goede oude laptop heeft het gisteren eindelijk begeven. Rest in peace zullen we zeggen.
Ik zoek nu dus een nieuwe laptop, maar ik volg het de laatste tijd niet zo goed meer en zou wel een paar aanbevelingen kunnen gebruiken van experts in het vak :p

Ik zoek een 15 laptop die niet te zwaar is.
Ik zoek een laptop die even mee gaat, want ik wil hem ook gebruiken voor schoolactiviteiten en ik zou een richting gaan studeren waar programmeren en webdesign aan te pas komt.
De laptop zou ook een aantal basic games moeten kunnen draaien, niet te spectaculair.

Snelheid moet wel centraal staan. Ik bedoel een SSD en toch wel een goeie I7.

Ik heb een budget van 900 tot 1200 euro.

Ik heb al enkele laptops gezien die me intresseren.
Zo ziet onderstaande me er ook wel een degelijk toestel uit, echter vraag ik me af waarom Dell niet verkocht word in grote winkels als coolblue en mediamarkt (waar ik trouwns nooit zou kopen, vreselijke dienst na verkoop)
http://www.dell.com/be/p/...8-laptop#secondaryContent

Bedankt alsvast voor de reacties.

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Hier zijn 4 laptops binnen je budget.. Sterke videokaart, FHD Scherm, en een i7 aan boord. Met één van die 4 zit je goed voor een lange tijd heb ik wel 't idee. :)

Rotterdam

• Havermans
En wat vind je van die dell ?

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Het lijkt wel alsof de videokaart in die Dell niet eens bestaat. Ik denk dat ze de R9 M270 bedoelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 16-02-2015 12:54 ]

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09
Als je voor de Dell gaat moet je denk misschien kijken wat je beter vindt of deze of model met de SSD.

• Havermans
SSD kan ik later nog altijd inwerken, echter zou dit wel mooi meegenomen zijn inderdaad. Is Dell volgens jullie betrouwbaar? Want op de forums zijn sommigen er niet echt lyrisch over

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09
Ok weet niet of er ruimte is voor een hd en ssd in de Dell vandaar de opmerking. Als je je zorgen maakt voor de betrouwbaarheid zou zeggen neem wat extra garantie die is bij Dell erg goed lees je vaak.

• Havermans

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Kijk anders eens op BTO, daar kun je hem zelf samenstellen.

Show me your moves.

• Havermans
Heb al op de site gezien. Zonde dat het allemaal lelijke dikke laptops zijn. Ik wil wel een laptop die ik mee kan nemen naar school.
Pagina: 1