Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11 21:10
ik heb een playstation 4.
alleen zoek een nu een monitor om mee te gamen.
meer doe ik er eigenlijk niet mee.
zelf heb ik geen verstand van monitoren.

maar ik heb wel een paar eisen:,minstens 27 inc
niet meer dan 250 euro (max 300 als er echt een verschil is)
merk maakt niet uit :)

alvast bedankt voor de reacties

(ik weet niet of ik het in het goede forum heb geplaats hoor het graag) :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:03
Als je een monitor zoekt, dan zit je bij Televisies & Beamers inderdaad niet helemaal goed ;) Maar voor een PS4 is een televisie misschien wel interessanter, dan weet je tenminste zeker dat er speakers in zitten :P

Mijn eerste tip: bekijk alle 27" en grotere televisies onder de €300 en stel een lijstje samen van tv's die je wel wat lijken. Met 'minimaal 27" en maximaal 300 euro' blijft er zoveel over dat wij die keuze niet voor je kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 15-02-2015 20:36 ]

The devil is in the details.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
jurriaan10 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:32:
(ik weet niet of ik het in het goede forum heb geplaats hoor het graag) :?
Nee, je hebt vaker topics geopend voor aankoopadvies dus je zou bekend moeten zijn met het onderdeel Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar krijgt dit topic dus een verhuizing naar toe.

De eigen inzet is ver te zoeken in dit topic. Als je diverse soortgelijke topics doorneemt, zou je kunnen weten dat de Sony W-series vaak aangeraden worden vanwege de lage input lag.

Het kleinste model dat dan een optie kan zijn, is de Sony KDL-32W705B. Is wel boven het gestelde budget.

Verder zou het ook prettig zijn wanneer je naast wat meer eigen inzet ook wat nettere posts maakt. Hoofdletters gebruiken, leest al een stuk prettiger.