Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kayliz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-08-2024
Zit inmiddels al een paar jaar met een oude HTC en ben ondertussen wel toe aan iets nieuws.
Ik zoek een?
Goede smartphone.

Wat is je budget?
Ik wil er rond de 300-350 euro aan uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gamen, whatsappen, YouTube, eigenlijk gewoon de standaard dingen van een smartphone. En het liefst zonder lag dan :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te twijfelen tussen:

Nexus 5
LG G3

Ik hoop dat ik hier wat wijzer wordt en dat ik uiteindelijk de goede keuze maak.

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 10:38
Met dit budget even wachten tot dinsdag en een Oneplus kopen. Dan zit je met de beste smartphone zelfs nog net onder je budget.

• Kayliz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-08-2024
Powergrim schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:49:
Met dit budget even wachten tot dinsdag en een Oneplus kopen. Dan zit je met de beste smartphone zelfs nog net onder je budget.
Ik heb ook naar de Oneplus gekeken maar ga deze niet kopen ivm reparatie etc. Dan moet ik hem terugsturen en heb gehoord dat de klantenservice niet echt geweldig is.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als je LG of Samsung oid kapot gaat moet je hem ook terugsturen. De service en reparatietermijn is dan ook niet altijd even geweldig. Ik zou ook voor de Oneplus One gaan.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Laatst zelf een Motorola Moto G gekocht. Prima dingetje, kostte 200 euro en doet alles wat je wilt. Ook vloeiend. Goed met updates en zelf dual sim als je wilt. Doet alleen geen 4G, maar er is ook een versie die dat wel doet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:03
One Plus One 64Gb dat is de beste telefoon op de markt op dit moment kwa prijs kwaliteit.

Hier kan je hem kopen, elke dinsdag is er een open sale dan kun je hem 24 uur lang kopen zonder invite anders heb je een invite nodig.

Mvg, Tjallo

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

benbaba schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:57:
Als je LG of Samsung oid kapot gaat moet je hem ook terugsturen. De service en reparatietermijn is dan ook niet altijd even geweldig. Ik zou ook voor de Oneplus One gaan.
Wel degelijk meer onzekerheid dan bij de andere merken. Als je door het topic scrollt zie je genoeg verhalen van mensen waarbij reparatie geweigerd wordt (waterschade of yellow bleed), reparatie lang duurt of een refurbished toestel terug komt.

Daarnaast zaten er in Cyanogenmod meer dan genoeg bugs, en nu gaan ze zelfs verder met devs van Paranoid Android.

Qua specs en kosten zeker een hoogvlieger, en de accuduur is geweldig, maar het is niet allemaal rozengeur.

Zelf zou ik meer richting Moto G of Moto x (2013) gaan, of wellicht de oudere S4, die ook nog een update krijgt naar Lollipop.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-11 13:01
Jeroenneman schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:23:
[...]

Wel degelijk meer onzekerheid dan bij de andere merken. Als je door het topic scrollt zie je genoeg verhalen van mensen waarbij reparatie geweigerd wordt (waterschade of yellow bleed), reparatie lang duurt of een refurbished toestel terug komt.

Daarnaast zaten er in Cyanogenmod meer dan genoeg bugs, en nu gaan ze zelfs verder met devs van Paranoid Android.

Qua specs en kosten zeker een hoogvlieger, en de accuduur is geweldig, maar het is niet allemaal rozengeur.
Je hebt gelijk, laat ik dat voorop stellen, maar ook bij iPhone en andere merken krijg je refurbished toestellen terug. En bij waterschade is het lastig bewijzen dat het niet zo is. Heb ooit een iPhone gerepareerd teruggekregen vanwege waterschade, waar dat totaal niet het geval was (ik had een kapotte lader gebruikt waarvan de connector begon te roken). Maar inderdaad, bij Oneplus moet je de telefoon vaak wat verder opsturen.

En de software was echt beroerd in het begin. Is wel veel beter geworden, alleen in CM12 zitten tot nu toe nog erg veel bugs (en de release wordt ook niet voor niks steeds uitgesteld).

Dus ja, mooie telefoon voor een mooie prijs (wel veel te groot), maar je moet er geen problemen mee krijgen. Dus volgens mij niet echt geschikt voor TS.
Pagina: 1