Hallo!
Ik heb sinds kort het probleem dat wanneer ik de pc opnieuw opstart of na wat uren zonder gebruik opstart dat de pc blijft hangen op het "druk DEL" voor BIOS. Erg vervelend probleem wat eerst sporadisch voor kwam maar nu regelmatig. Ook krijg ik regelmatig een USB device error, waar het weg komt weet ik niet..
Wat heb ik al geprobeerd?
USB devices eruit halen om zeker te weten dat het daar niet aan ligt.
Bios instellingen gecontroleerd en aangepast. PC kan volgens bios nu alleen nog opstarten via SSD.
Energie besparing uitgezet voor USB devices
Alle drivers geupdate
Verder..
Ik heb recent niks aangepast of geinstalleerd op mijn PC.
Wanneer ik beide USB aansluitingen aan de voorkant gebruik krijg ik regelmatig een error dat ie niet kan verbinden.
wanneer de PC blijft hangen op het BIOS scherm loopt ie ook echt vast en kan ik niet op DEL drukken etc.
Ik heb al eens een nieuw moederbord via garantie gekregen ivm defecte onboard HDMI
De hardware:
Intel I5 4570
Asrock B85M PRO4
Crucial Ballistix Tactical 8GB
Crucial M500 240GB SSD
4TB green
1TB green
Seasonic S12II-Bronze 520W
Fractal Design Node 605
Externe devices:
Logitech K800 en M705 Wireless
Lacie 2TB
Flirc
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft
Ik heb sinds kort het probleem dat wanneer ik de pc opnieuw opstart of na wat uren zonder gebruik opstart dat de pc blijft hangen op het "druk DEL" voor BIOS. Erg vervelend probleem wat eerst sporadisch voor kwam maar nu regelmatig. Ook krijg ik regelmatig een USB device error, waar het weg komt weet ik niet..
Wat heb ik al geprobeerd?
USB devices eruit halen om zeker te weten dat het daar niet aan ligt.
Bios instellingen gecontroleerd en aangepast. PC kan volgens bios nu alleen nog opstarten via SSD.
Energie besparing uitgezet voor USB devices
Alle drivers geupdate
Verder..
Ik heb recent niks aangepast of geinstalleerd op mijn PC.
Wanneer ik beide USB aansluitingen aan de voorkant gebruik krijg ik regelmatig een error dat ie niet kan verbinden.
wanneer de PC blijft hangen op het BIOS scherm loopt ie ook echt vast en kan ik niet op DEL drukken etc.
Ik heb al eens een nieuw moederbord via garantie gekregen ivm defecte onboard HDMI
De hardware:
Intel I5 4570
Asrock B85M PRO4
Crucial Ballistix Tactical 8GB
Crucial M500 240GB SSD
4TB green
1TB green
Seasonic S12II-Bronze 520W
Fractal Design Node 605
Externe devices:
Logitech K800 en M705 Wireless
Lacie 2TB