Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik zoek voor mezelf een nieuwe telefoon, heb een One S gehad wat een perfecte telefoon was maar die heb ik zelf gesoftbricked met een update, du nu al bijna een jaar met een HTC Desire HD welke ik nu helemaal zat ben :P

Voor mezelf heb ik de volgende eisen op een rijtje gezet:
-4G ondersteuning op KPN netwerk
-5" scherm
-Gebruik hem niet echt om te gamen beetje casual games en lekker vlot internetten is het belangrijkst.
-dual sim hoeft niet.
-budget max 200,- liefst minder natuurlijk :P

Zelf ben ik tijdens het zoeken de Lenovo Vibe X2 tegen gekomen. Kost bij Pandawill 210USD dus omgerekend zo'n 185,- euro.

Toestel spreekt mij erg aan omdat hij een aluminium/magnesium body heeft, verder goede specs en volgens mij de juiste 4G ondersteuning.

Iemand ervaring met deze telefoon?

edit: Lenovo S90 is misschien ook nog een optie,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
185 Euro plus verzendkosten en btw, dan ga je over budget toch?
Kun je niet beter de pricewatch filteren op je wensen? Moto G 3:2014 (ook eigendom van Lenovo) misschien?

Verwijderd

Van China telefoons weet ik niet veel. Let wel dat er kosten kunnen bijkomen van douane en BTW als je een telefoon uit China importeert. Als je toch graag een China telefoon wilt maar met Europese garantie kun je eens naar de OnePlus One kijken. Die is qua specs toch nog wel even beter dan een doorsnee China Phone met MediaTek SoC. Kost wel 299 voor het 64GB exemplaar: https://oneplus.net/nl Open Sale start dinsdag :).

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:03
Hallo Chaoss,

Ecoo is denk ik een goede keus is voor jou, het is een telefoon onder de €200 ondersteunt KPN 4g op de 800Mhz band.

Verder is hij beter dan de s5 en note 4 zie link hieronder.

Je kan hem bestellen via een Duitse site voor zover ik weet gaat hij dan eerst naar hun adres en word vanaf daar naar de bestemming gestuurd. Ik heb zelf niet bij deze site besteld, maar mijn vriend heeft hier zijn elephone vandaan ik ga hier binnenkort zelf ook de Ecoo e04 te bestellen. Zie 2e link.

Vergelijking Samsung Galaxy s5 en note 4

Hier kan je hem kopen

MVG, Tjallo

PS Hij heeft volgensmij ook de Android 5.0 update

[ Voor 12% gewijzigd door tjallo op 16-02-2015 19:29 ]

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Meeste missen band 20 (800Mhz) wat de landelijke 4G band is van KPN. De door jou genoemde Lenovo dus ook. 5inch opties zijn de Kingzone N3 Plus en de Cubot Zorro 001, daarnaast nog 1/2 modellen van Elephone, maar daar ben ik geen fan van.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ja ik kwam er ook achter de de Lenovo vibe x2 de 800mhz band niet ondersteund, schijnt wel een 32Gb variant te zijn die de band 20 ondersteund maar die is erg lastig te krijgen en uiteraard duurder.

Erg jammer want het is een erg mooi toestel met alu hehuizing Kingzone en Cubot zijn toch veel meer budget toestellen vergeleken met Lenovo.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1