Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming laptop voor een redelijke prijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor, gaming, school (verslagen typen) en het normaal laptop gebruik. De nadruk ligt hier zeker op het gamen.

Wat is je budget?
Tot ongeveer 700 euro.Ik sta open voor tweedehandse laptops, graag wel tips waar ik dan moet op letten.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben vaak in het weekend niet thuis en zou de laptop dan wel mee nemen. Ook zal de laptop op school gebruikt worden voor over typen van colleges.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur, ik wil het beste wat ik voor dit budget kan krijgen

Ik hoor graag wat voor laptops jullie aanraden. Ik heb er zelf al een paar op het oog.

Lenovo z50-75
HP Pavilion 15-P234ND
HP Envy 15-k035nd

Heb jij een betere voor het geld of gaat je voorkeur uit naar één van deze laptops hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 17:00 ]

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 11:01
Volgende keer graag links naar de pricewatch of specs bijvoegen.
Wat voor games ben je van plan om hierop te gaan spelen?

De lenovo is wel een redelijk laptopje waarvan ik de 500gb HDD zeker wel zou vervangen voor een ssd schijf.
Qua gaming zal je battlefield 3 rond medium kunnen spelen maar de nieuwere games gaat hij niet kunnen.

De hp's hebben allebei een redelijke videokaart waarmee je games wel op medium kan afspelen met redelijke fps.
Van de cpu's is de i5 5200u de betere van de 2 en zal je nog wel even mee door kunnen.
Maar de ram van de hp pavilion zal je wel beter kunnen upgraden naar 8gb wat tegenwoordig echt geen luxe meer is.

Verwijderd

Topicstarter
Excusses eerste keer hier posten. Heb jij eventueel nog een aanrader? De envy heeft wel een mindere processor maar is wel full hd en heeft wel 8gig ram en 1 tb hdd.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 11:01
Dat maakt niet uit hoor.
Welke spellen wil je zoal gaan spelen op je laptop?
Als je tog wel van plan bent om de nieuwste spellen te spelen is het wel aan te raden om minimaal een gtx 860m te nemen samen met een i5 processor.
Maar dan zal je budget een stukje omhoog moeten gaan. Of een 2dehands laptopje nemen.
Maar als je het bij simpelere spellen houd die al wat ouder zijn zoals skyrim, bf3, wow etc heb je wel al genoeg aan een gt 840m

pricewatch: Acer Aspire E5-572G-57AA
I5 4210m
Gt 840m
8gb ram
1tb hdd
Voor €650

Om te gamen gebruiken de meesten op laptop 1366x768 resolutie. Vooral met een niet zo krachtige gpu geeft dit veel performance verschil t.o.v. full hd

Verwijderd

Topicstarter
Het zou wel het mooist zijn om de nieuwste spellen te kunnen spelen. Dus ben wel benieuwd wat je zal aanraden bij wat jij noemt een verhoging van het budget. Moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik een ps4 heb dus twee krachtige game platformen ook niet belangrijk zijn. Dus een laptop die de nieuwste spellen zoals dying light op medium tot high kan spelen zou dan wel fijn zijn. De Acer die je adviseert qua specs minder dan de Envy uit mijn post of heb ik dat mis? De zelfde processor, zelfde GPU, zelfde RAM maar heeft wel een FHD scherm. Of zal dit een betere optie zijn (pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01418NL)?

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 20:51
Als je de nieuwste games fatsoenlijk op medium wil spelen moet je echt voor een laptop gaan met een 860m maar dan kom je wel over je budget heen. Mischien lukt het wel met een 850m maar daaronder gaat de performance berg afwaarts dus ik raad je zeker niet aan om een 840m te halen. Die haalt bij de nieuwse games net 60fps en op zwaardere games 20-30fps op low met 1280x720 resolutie. http://www.notebookcheck....eForce-840M.105681.0.html dus medium gaat zeker niet lukken op de "nieuwste" spellen.
Als je echt minimaal wilt gamen op een laptop moet je echter wel je budget verhogen en gaan voor een 860m.

Een zeer goede aanrader met 860m
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL

Als je wat minder wilt uitgeven
pricewatch: Asus N551JK-CN130H

En als je ook zo'n dure laptop neemt, zou ik ook nooit voor een magere dual core gaan.
Pagina: 1