Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op mijn tablet speel ik een online game en is er o.a. ook skype geinstalleerd en sinds enkele dagen krijg ik de melding als ik één van beide wil openen : hobbit.com is gestopt of skype is gestopt in een zwart kadertje.
We hebben één en ander al nagekeken , er is nog genoeg geheugen , we hebben beide al verwijderd en terug gezet maar kunnen er niet meer op inloggen , steeds dezelfde melding. is er nog iemand die deze problemen ondervonden heeft? en wat eraan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:24
Laatste update's staat er op ?
En hobbit.com is een website, dus je browser stopt met werken, niet hobbit.com

Probeer eens een andere browser, chrome of firefox ?

Laatste middel zou zijn een factory reset en kijken of je dan via een andere browser wel op de site kunt.
En ik denk dat de site hobbit.com gemaakt is voor een pc browser, de browsers op een tablet zijn niet altijd geschikt hiervoor, en de site gebruikt erg veel JS, ook niet altijd even lekker voor een tablet.

Verwijderd

Topicstarter
nee is idd wel voor tablet en smartphone. ik heb ondertussen ook al een volledige reset gedaan van mijn tablet dus terug naar fabrieksinstellingen , daarnaéén en ander terug erop gezet maar raar genoeg direkt diezelfde melding pfffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonegunner
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:20:
nee is idd wel voor tablet en smartphone. ik heb ondertussen ook al een volledige reset gedaan van mijn tablet dus terug naar fabrieksinstellingen , daarnaéén en ander terug erop gezet maar raar genoeg direkt diezelfde melding pfffffffffffff
Probeer eens een andere browser, niet alle browsers ondersteunen alles.