Dames und herren,
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, maar heb gezien dat een IP camera best leuk spul is. Nu heb je zoveel verschillende soorten in dusdanige prijsklasses dat het soms best lastig is om iets te vinden dat goedkoop maar toch goed is.
Mijn budget: Het liefst onder de €100,- en mag verkrijgbaar zijn bij Ebay/amazon enz.
Nu heb ik zelf al wat wat modellen gezien zoals bijv. Hikvision DS-2CD2132-I, een Dome IP camera.

Ook heb ik verschillende Bullet camera's gezien, nu weet ik niet wat nu echt beter is.
DS-2CD2032-I

Mijn eisen: Meeste bang for bucks
Liefst zoveel mogelijk Mega Pixels
Moet kunnen werken met een NAS
En Wifi, maar dat zit er standaard op zo'n beetje
En mocht het kunnen, ook een tilt-pan modus.
PoE heeft niet mijn prioriteit aangezien ik toch geen switch heb die dit ondersteunt.
Wie o wie heeft goede tips voor een Ip cam on a budget
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, maar heb gezien dat een IP camera best leuk spul is. Nu heb je zoveel verschillende soorten in dusdanige prijsklasses dat het soms best lastig is om iets te vinden dat goedkoop maar toch goed is.
Mijn budget: Het liefst onder de €100,- en mag verkrijgbaar zijn bij Ebay/amazon enz.
Nu heb ik zelf al wat wat modellen gezien zoals bijv. Hikvision DS-2CD2132-I, een Dome IP camera.

Ook heb ik verschillende Bullet camera's gezien, nu weet ik niet wat nu echt beter is.
DS-2CD2032-I

Mijn eisen: Meeste bang for bucks
Liefst zoveel mogelijk Mega Pixels
Moet kunnen werken met een NAS
En Wifi, maar dat zit er standaard op zo'n beetje
En mocht het kunnen, ook een tilt-pan modus.
PoE heeft niet mijn prioriteit aangezien ik toch geen switch heb die dit ondersteunt.
Wie o wie heeft goede tips voor een Ip cam on a budget
[ Voor 8% gewijzigd door Christiano007 op 15-02-2015 12:33 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg