Beste lezer,
We hebben een nieuwe modem gekregen bij het upgraden van onze snelheid.
probleem:
Als ik iets wil printen via het netwerk dan stopt hij meestal omdat de verbinding niet goed is.
Ook is soms de verbinding niet beschikbaar.
We hebben zelf Caiway met 50mb download / 40mb upload snelheid en deze worden altijd netjes gehaald.
Alles is bekabeld met CAT6 kabels en mobiel / ipad is het enige wat op de wifi zit.
De modem is van Cisco EPC3925 & boven hebben we nog een modem staan van Belkin F9K1102V1 waarop de printer Hp officejet 4500 g510g-m staat aangesloten.
Ik vraag me af of jullie opmerkingen hebben om alles stabieler te maken of eventueel suggesties?
Hierbij een overzicht:
Caiway 50 / 40 mb
CAT6 kabels
Cisco EPC3925 (hoofd modem beneden)
Belkin F9K1102V1 (modem boven vanaf modem beneden)
Printer: Hp officejet 4500 G510G-M (aangesloten op Belkin)
Alvast dank voor het lezen & reageren!.
We hebben een nieuwe modem gekregen bij het upgraden van onze snelheid.
probleem:
Als ik iets wil printen via het netwerk dan stopt hij meestal omdat de verbinding niet goed is.
Ook is soms de verbinding niet beschikbaar.
We hebben zelf Caiway met 50mb download / 40mb upload snelheid en deze worden altijd netjes gehaald.
Alles is bekabeld met CAT6 kabels en mobiel / ipad is het enige wat op de wifi zit.
De modem is van Cisco EPC3925 & boven hebben we nog een modem staan van Belkin F9K1102V1 waarop de printer Hp officejet 4500 g510g-m staat aangesloten.
Ik vraag me af of jullie opmerkingen hebben om alles stabieler te maken of eventueel suggesties?
Hierbij een overzicht:
Caiway 50 / 40 mb
CAT6 kabels
Cisco EPC3925 (hoofd modem beneden)
Belkin F9K1102V1 (modem boven vanaf modem beneden)
Printer: Hp officejet 4500 G510G-M (aangesloten op Belkin)
Alvast dank voor het lezen & reageren!.