Video's mobiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als ik het goed heb zijn de video's op tweakers tegenwoordig via het html5 formaat af te spelen.

Ik bekijk tweakers voor 95% via mobiel (HTC ONE m7, Android). De video's kan ik dus niet meer afspelen. Misschien met een andere browser zoals dolphin wel, maar wat ik wil en ik denk vele mobiele gebruikers met mij, is dat er weer een linkje onder de video staat in het mp4 formaat dat ik gewoon kan afspelen met de interne speler, of een geïnstalleerde speler (mx player). Ik slinger de laptop namelijk niet speciaal aan om een filmpje te bekijken en mis dus veel interessante review video's en dergelijke.

Is dat een idee om die link weer onder video's te plaatsen voor mobiele gebruikers, desnoods alleen naar de 720p versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik verplaats je topic even naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:18

Quad

Doof

Als je toestel een adblocker heeft kan je inderdaad geen video's meer kijken. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Quad schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:02:
Als je toestel een adblocker heeft kan je inderdaad geen video's meer kijken. ;)
Je hebt gelijk. Dat ik hier niet aan dacht. Ik gebruik AdAway. Ik zie dat ik ook een whitelist kan aanmaken. Als ik tweakers.net als hostnaam whitelist werkt het nog niet natuurlijk, welke hostnaam of namen moet ik whitelisten voor tweakers?

De video's werken inderdaad wanneer ik AdAway uitzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Google-analytics.com en googletagservices.com, die zie ik hier voorbijkomen. Al weet ik niet of die 2 ook bij filmpjes gebruikt worden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:54:
Google-analytics.com en googletagservices.com, die zie ik hier voorbijkomen. Al weet ik niet of die 2 ook bij filmpjes gebruikt worden.
Die helpen niet, *.tweakers.net ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
De video's komen van tweakimg.net, dus die zou ik eens proberen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Hahn schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:03:
De video's komen van tweakimg.net, dus die zou ik eens proberen ;)
Helpt ook niet. Ik wil alle ads van tweakers trouwens whitelisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Ik weet: al wat ouder topic. Maar ben nog nergens eigenlijk een oplossing tegen gekomen. Ook ik gebruik AdAway op mijn telefoon, maar wil net als op mijn computer Tweakers.net whitelisten. Is er intussen al een manier om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchellHearth schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:10:
Ik weet: al wat ouder topic. Maar ben nog nergens eigenlijk een oplossing tegen gekomen. Ook ik gebruik AdAway op mijn telefoon, maar wil net als op mijn computer Tweakers.net whitelisten. Is er intussen al een manier om dit te doen?
Hoi, wat was precies je vraag?

Vraag je dat hoe je op je mobiel Tweakers.net kunnen (van AdAway) whitelisten? Of dat wat domain's moet je whitelisten?
De eerste heb ik geen idee, misschien andere mensen in dit topic kunnen helpen :P De tweede zal ik misschien Google doubleclick ook whitelisten, maar ik weet ook niet zeker.. Dus helaas kan ik niet je verder helpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:45:
[...]

Hoi, wat was precies je vraag?

Vraag je dat hoe je op je mobiel Tweakers.net kunnen (van AdAway) whitelisten? Of dat wat domain's moet je whitelisten?
De eerste heb ik geen idee, misschien andere mensen in dit topic kunnen helpen :P De tweede zal ik misschien Google doubleclick ook whitelisten, maar ik weet ook niet zeker.. Dus helaas kan ik niet je verder helpen :|
Welke domains ik inderdaad moet toevoegen zodat er geen advertenties en videos geblokkeerd worden van Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1