Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Hallo tweakers! Dank jullie dat jij op dit forum hebben geklikt. Ik heb een nieuwe telefoon nodig want nu zit ik al bijna twee jaar op een LG L3 E400. eerst ging het nog wel maar nu is het scherm gwn te klein en onderandere de playstore werkt niet meer en de play store op internet werkt ook niwt meer omdat de browser niet meer wordt ondersteund. Dus dacht ik: als ik het die dan doe ik het goed. Mijn absolute favoriet is de HTC ONE M8. maar stel nou dat er betere telefoons zijn voor onder €500,- dan hoor ik dat heel graag.

Ik zoek een?
Een high-end telefoon

Wat is je budget?
€500,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Te gamen, natuurlijk te whatsappen, wat youtube en muziek downloaden en luisteren en een beetje muziek mixen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn absolute favoriet is de HTC ONE M8. De Samsung Galaxy S5 hoeft van mij echt niet.

[b]Welke vragen heb je hier nog over?/b]

• DanielWillems
Sorry voor tweede deel maar ik krijg de laatste vraag niet beantwoord op mijn telefoon. Het antwoord is: Ja, de LG G3 is ook een super goede telefoon maar ik vind hem een beetje groot met z'n 5,5". Of kan ik toch gwn beter met de G3 gaan of is de nexus 5 ook een goede deal?

Verwijderd

Met die eisen kan je ook gewoon voor een Moto G gaan of een Xiaomi Redmi 2. Waarom wil je per se de One M8?

De LG G3 is heel aardig, maar zoals gezegd groot en vanwege het aantal pixels niet de snelste. De Nexus 5 is snel maar heeft een slechte camera en accu.

Ik weet dat je budget 500 is, maar wil je per se dat allemaal uitgeven of wil je liever een goedkopere telefoon die hetzelfde kan, zij het wat langzamer?

Overigens, door op "wijzig" te klikken kan je je oude reactie wijzigen en hoef je geen nieuwe reactie te maken ;) Dat heeft men hier liever niet.

Je kan natuurlijk ook deze halen: V&A aangeboden: Xiaomi Mi3 16GB Zwart maar die lijkt me wel heel goedkoop. Als je hem op kan halen zou ik het doen en anders niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 10:27 ]

• DanielWillems
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:23:
Met die eisen kan je ook gewoon voor een Moto G gaan of een Xiaomi Redmi 2. Waarom wil je per se de One M8?

De LG G3 is heel aardig, maar zoals gezegd groot en vanwege het aantal pixels niet de snelste. De Nexus 5 is snel maar heeft een slechte camera en accu.

Ik weet dat je budget 500 is, maar wil je per se dat allemaal uitgeven of wil je liever een goedkopere telefoon die hetzelfde kan, zij het wat langzamer?

Overigens, door op "wijzig" te klikken kan je je oude reactie wijzigen en hoef je geen nieuwe reactie te maken ;) Dat heeft men hier liever niet.

Je kan natuurlijk ook deze halen: V&A aangeboden: Xiaomi Mi3 16GB Zwart maar die lijkt me wel heel goedkoop. Als je hem op kan halen zou ik het doen en anders niet.
Ik weet dat dat kan maar ik zit op mijn telefoon zonder een tablet of computer in de buurt en mijn telefoon laat gewoon een of twee rijen pixels van die vraag en en verder gaat hij gewoon niet. Ik weet ook dat dat niet wordt gewaardeerd #ModeratorVanDesktopAankoppadvies

En waarom ik de M8 wil? Het is een hele mooie telefoon. En daar ben ik wel bereid voor zoveel te betalen. En ook gewoon Sense 6 en de features die de HTC heeft. Dat maakt hem ook gewoon een geweldige telefoon. Alleen hij is een beetje lang. Dat zij dan zo maar ik vind het toch een super telefoon. En ik luister toch ook veel muziek op mijn telefoon en dan wil ik eigenlijk wel de boomsound.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dan moet je die gewoon kopen lijkt me.

Heb zelf overigens een OnePlus One, voor 300 euro heel tevreden mee. Heeft vergelijkbare specs als de S5, en ik neem aan ook de M8.
Alleen de camera vind ik persoonlijk wat minder, maar daar heb ik geen 200 euro meer voor over.
Correctie: de camera is prima, de standaard camera app is crap.
Daarnaast ook 5,5", maar daar was ik echt in 2min aan gewend. Heeft ook geen dikke rand, waardoor het allemaal nog relatief compact in de hand ligt.

Maar als je naar de andere reguliere merken kijkt, dan zijn ze allemaal zo erg vergelijkbaar dat het echt een smaak-kwestie is. Kunt evt. ook naar sony kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door defusion op 15-02-2015 11:09 ]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 11:21
Nexus 5

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ik heb ook de OnePlus One, en ik heb nog nooit een betere koop gedaan. De specs zijn high-end, maar voor een prijs van 300 euro. Dan houd je 200 euro over om bij de Librije te gaan eten :+

Show me your moves.

Verwijderd

Nou ja, als je zo graag de M8 wil, dan moet je die kopen :) Dan lijkt het me vrij simpel.

• DanielWillems
Oke dan denk ik dat ik met de M8 ga alleen weet iemand een goede screenprotector? Ik weet dat hij gorilla glas 3 heeft maar toch maar voor de zekerheid want mijn huidige telefoon zit helemaal bol met wel oppervlakkige maar toch wel zichtbare krassen.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nillkin 9H tempered glass gebruik ik op de oneplus one en de redmi van de vriendin, ze maken er vast ook een voor de M8.

Verwijderd

Jup, een glazen screenprotector is dan wat je wilt. Voelt goed aan en beschermt goed.

Verwijderd

ik zou mooi gaan voor de m8 echt een geweldig toestel maar het is jou keuze

• DanielWillems
Oke dankjullir voor de tips voor de screenprotectors en ik zal zeker de glazen screenprotector gaan.
Pagina: 1