Wijziging User Review - [Ruudjah] [Ido-]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
De gebruiker Ido- bood een Intel NUC aan op V&A. Na lang heen en weer mailen zijn wij niet tot een overeenkomst gekomen in december 2014. Na een bepaalde periode vertrouwde ik het niet meer en was ik het eerlijk gezegd moe, omdat er heel veel berichten nodig waren (9 op T.Net, 41 mails en -dacht ik- nog één of meerdere telefoongesprekken). De teller stond op zo'n ruim 20 na mijn definitieve en ondubbelzinnige afwijzing van het sluiten van een overeenkomst. Mijn vertrouwen in Ido- verdween nadat Ido- niet de hardware werkend wilde tonen vóór de verkoop. Mijn feedback op zijn pagina, te weten
Duidelijke productstelling.
Wilde product niet werkend laten zien, waardoor ik fraude o.i.d vermoed. Ook niet na zelf meenemen beodigde apparatuur hiervoor.
Persoon is vasthoudend in communicatie en luistert niet.
Persoon vraagt veel niet-relevante informatie die ik helemaal niet wil verstrekken.
Op een haar na afgezien van de transactie, en heb er daardoor goed gevoel aan overgehouden.
Aanvulling
Deze advertentie gaat over een Intel NUC, niet over een iPhone (weet niet waar dit vandaan komt).
is in mijn ogen dan ook compleet en accuraat.

Helaas plaatste Ido- op mijn V&A pagina (heb ik eens feedback...) de volgende feedback:
Vaag en zeker triest persoon deze Ruud
Dit is geen marktplaats en andersom ook niet!
Ik zie in bovenstaande feedback van Ido- helaas geen fundering en/of relevante informatie.

Deze situatie is niet optimaal (van zijn feedback op mijn profiel), maar omdat heel duidelijk is dat Ido- degene is die die zijn eigen zelfbeeld op mij projecteert, vind ik het niet zozeer een probleem.

Nou breekt mij de klomp dat Ido- na twee maanden vervolgens mij alsnog een bericht vanavond stuurt. Hierin dreigt Ido- een "punt te openen". Mijn reactie is dat ik mijn V&A feedback zo accuraat mogelijk heb proberen weer te geven. In een tegenreactie stelt Ido- voor om mijn V&A feedback in te trekken, met als tegenprestatie dat hij dat ook doet.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Compleet onzin:

Duidelijke productstelling.
Wilde product niet werkend laten zien, waardoor ik fraude o.i.d vermoed. Ook niet na zelf meenemen beodigde apparatuur hiervoor.
Persoon is vasthoudend in communicatie en luistert niet.
Persoon vraagt veel niet-relevante informatie die ik helemaal niet wil verstrekken.
Op een haar na afgezien van de transactie, en heb er daardoor goed gevoel aan overgehouden.

Dit geheel hierboven, pure onzin..
Wees gewoon eerlijk en dat gedeelte mis jij gewoon..

Wij hebben het heel kort gehouden omdat je uiteindelijk voor een dubbeltje op de eerste rang wou gaan zitten
Maar sorry dan gaat het over, even goede vrienden.

Het product is geseald, zit dus nieuw in de doos...
Was het product echter niet goed na aankoop was het een ander verhaal geweest
Maar we hebben geen overeenkomst gehad en ook geen telefoongesprekken
Je vergist je echt!

Graag wil ik dat we dit kort en krachtig kunnen sluiten
Feedback naar mij is onterecht...

Dat is de reden dat ik m'n feedback ingetrokken wil hebben.
Lijkt mij een heel mooi voorstel voor beide partijen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ido- op 14-02-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Niet dat mijn mening er überhaupt toe doet hier, dit is voor een admin.

*knip*. Inderdaad, aub niet reageren dus.

[ Voor 74% gewijzigd door Microkid op 15-02-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
Wees gewoon eerlijk en dat gedeelte mis jij gewoon..
Waarin denk je of vermoed je dat ik niet eerlijk ben?
Maar sorry dan gaat het over, even goede vrienden.
Helemaal niet "even goede vrienden". Anders bestond dit topic immers niet. Jij gaat door totdat je je zin hebt, niks goede vrienden. Ik laat de communicatie voor wat het is, maar jij blijft maar doorgaan met berichtjes op T.net en emails. Communicatie waarin je dingen eist en vooral bewijst géén goede vrienden wil zijn. Tot driemaal toe begin er er opnieuw over.
[...] we hebben geen overeenkomst gehad [...]
Daar gaat het hier nu niet over. Daarnaast zeg ik dit ook.
[...] en ook geen telefoongesprekken [...]
Dat zou kunnen. Zoals ik ook al aangeef hierboven.
Feedback naar mij is onterecht
Na 9 berichten en een forumtopic heb je nog steeds geen reden aangegeven waarom,behalve mij beschuldigen van oneerlijkheid en daaropvolgend geen grond over aan te geven.

Nogmaals, waarom denk je nu dat mijn V&A feedback onterecht is?

[ Voor 12% gewijzigd door Ruudjah op 14-02-2015 23:24 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Microkid op 15-02-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Niet online
Onterecht, ik beschrijf volgens mij al waarom..
Er zou al een lampje moeten gaan branden maar dit gebeurd blijkbaar niet.
Punten die je heel mooi aan het opsommen bent daar is niets van waar
Heel leuk dat opsommen maar dat is niet terecht...

Iets wat onterecht is, dan wil ik dat opgelost hebben.. en laat ik het er niet bij liggen.
Uitpraten en oplossen...

Je hebt het over telefoongesprekken waar niets van waar is, en daarna zeg je: dat zou kunnen.
Wees a.u.b even eerlijk

@Gomez12
Fijn dat je het ook begrijpt, mijn dank hiervoor...
In het verleden ooit met een smartphone mee gemaakt, nou leuk was dat..
Dat wil ik dus nu voorkomen (een van de redenen)

[ Voor 31% gewijzigd door Ido- op 14-02-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 15-02-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Niet online
@Ruudjah
Waf zeg je van het voorstel?
Kunnen we beide feedback intrekken?

Dan kan dit topic gesloten worden door een moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Microkid op 15-02-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ruudjah, Ido-, willen jullie mij beide jullie mailwisseling die jullie met elkaar gehad hebben mailen aub?

@Alle anderen: stop nou eens met reageren in topics waar je geen partij bent!!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
Microkid: zie mail.
Waf zeg je van het voorstel?
Kunnen we beide feedback intrekken?

Dan kan dit topic gesloten worden door een moderator.
Dit is aan een mod. Wat mij betreft klopt mijn feedback, en moet het dus gewoon blijven staan. Maar volgens mij zijn we nu in een fase beland dat een mod dit beter kan beslissen.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de mailwisseling gelezen en die inderdaad erg lang. Eerst wordt er heel veel gediscussieerd over de prijs. Ruud wil hier blijkbaar een leuke prijs. Daarna veel gesteggel over verzenden, ophalen enz. Ido werkt erg goed mee door diverse mogelijkheden aan te bieden. Uiteindelijk lijkt het te lukken maar vraagt Ruud of hij hem werkend kan zien. De NUC is nieuw in doos, gesealed. Dus is er weinig werkends te zien. Dat geeft Ido ook terecht aan. Niet goed, geld terug. Blijkbaar is dit voor Ruud niet voldoende want ineens vertrouwt hij het niet meer en roept zaken over marktplaatspraktijken en blaast de deal af.

Uiteindelijk is er dus geen transactie. En zonder transactie is een feedbackniet toegestaan. Ik ga dus beide feedbacks verwijderen.

Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
Realiseer je je dan wel dat je Ido- perfect in de kaartspeelt.Hij gaat namelijk net zo lang door mensen lastig vallen tot er onwelgevallige feedback is verwijderd. Blijkbaar kent hij het spelletje beter dan mij.

En dat is waar het mij om ging: misbruik van het V&A systeem. Dat is wat Ido- hier succesvol en met hulp (van mij omdat Ido- het spelletje beter begrijpt) van een mod hier uitvoert.

Verder kan je natuurlijk vraagtekens gaan zetten bij bepaalde kenmerken van het V&A profiel van Ido-. Maar ik ga ervan uit dat T.net dat zelf al doet.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Niet online
Wat praat je nu weer onzin Ruud..

Dus dat ik wat personen hier help op tweakers gun je mij gewoon niet!
Jammer hoor echt waar!!

Iets wat onterecht is onterecht
Ik maak nergens misbruik van, je hebt rechten en plichten
Ik val niemand lastig, jij bent onjuist bezig, ik ben eerlijk en wil dit op een eerlijke manier oplossen...

Niet goed, geld terug. Blijkbaar is dit voor Ruud niet voldoende...
Tja sorry dan gaat het over even goede vrienden...

Topic mag gesloten worden
Fijn dat de feedback verwijderd wordt

Bedankt "Microkid"

[ Voor 9% gewijzigd door Ido- op 15-02-2015 15:54 ]

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.