De gebruiker Ido- bood een Intel NUC aan op V&A. Na lang heen en weer mailen zijn wij niet tot een overeenkomst gekomen in december 2014. Na een bepaalde periode vertrouwde ik het niet meer en was ik het eerlijk gezegd moe, omdat er heel veel berichten nodig waren (9 op T.Net, 41 mails en -dacht ik- nog één of meerdere telefoongesprekken). De teller stond op zo'n ruim 20 na mijn definitieve en ondubbelzinnige afwijzing van het sluiten van een overeenkomst. Mijn vertrouwen in Ido- verdween nadat Ido- niet de hardware werkend wilde tonen vóór de verkoop. Mijn feedback op zijn pagina, te weten
Helaas plaatste Ido- op mijn V&A pagina (heb ik eens feedback...) de volgende feedback:
Deze situatie is niet optimaal (van zijn feedback op mijn profiel), maar omdat heel duidelijk is dat Ido- degene is die die zijn eigen zelfbeeld op mij projecteert, vind ik het niet zozeer een probleem.
Nou breekt mij de klomp dat Ido- na twee maanden vervolgens mij alsnog een bericht vanavond stuurt. Hierin dreigt Ido- een "punt te openen". Mijn reactie is dat ik mijn V&A feedback zo accuraat mogelijk heb proberen weer te geven. In een tegenreactie stelt Ido- voor om mijn V&A feedback in te trekken, met als tegenprestatie dat hij dat ook doet.
is in mijn ogen dan ook compleet en accuraat.Duidelijke productstelling.
Wilde product niet werkend laten zien, waardoor ik fraude o.i.d vermoed. Ook niet na zelf meenemen beodigde apparatuur hiervoor.
Persoon is vasthoudend in communicatie en luistert niet.
Persoon vraagt veel niet-relevante informatie die ik helemaal niet wil verstrekken.
Op een haar na afgezien van de transactie, en heb er daardoor goed gevoel aan overgehouden.
Aanvulling
Deze advertentie gaat over een Intel NUC, niet over een iPhone (weet niet waar dit vandaan komt).
Helaas plaatste Ido- op mijn V&A pagina (heb ik eens feedback...) de volgende feedback:
Ik zie in bovenstaande feedback van Ido- helaas geen fundering en/of relevante informatie.Vaag en zeker triest persoon deze Ruud
Dit is geen marktplaats en andersom ook niet!
Deze situatie is niet optimaal (van zijn feedback op mijn profiel), maar omdat heel duidelijk is dat Ido- degene is die die zijn eigen zelfbeeld op mij projecteert, vind ik het niet zozeer een probleem.
Nou breekt mij de klomp dat Ido- na twee maanden vervolgens mij alsnog een bericht vanavond stuurt. Hierin dreigt Ido- een "punt te openen". Mijn reactie is dat ik mijn V&A feedback zo accuraat mogelijk heb proberen weer te geven. In een tegenreactie stelt Ido- voor om mijn V&A feedback in te trekken, met als tegenprestatie dat hij dat ook doet.