Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 12:07
Beste Tweakers, al een aantal jaren heeft mijn ASRock ION 330 trouw dienst gedaan (en nog) als mediaplayer met daarop Openelec (via USB).
Deze is verbonden aan mijn Onkyo TX-SR507 versterker via HDMI aan mijn LG 47 inch tv (47LM671)

Nu begint de ION330 wat meer herrie te maken met de fan, en wil ik langzamerhand ook wel een mediaplayer die 3D ondersteund.

Nu zou je denken dat de keuze vrij makkelijk gemaakt is. Maar nu wil het dat mijn versterker alleen HDMI 1.3 heeft. Daarom zoek ik een mediaplayer die dus HDMI en SPDIF heeft zodat ik de audio via SPDIF naar mijn versterker kan sturen.

Daarnaast heb ik het liefst een mediaplayer/HTPC waar ik OpenElec (Kodi) op kan draaien. En kan gebruiken met mijn Logitech Harmony.

De opties die ik ben langsgegaan zijn voornamelijk de Intel NUC's en Gigabyte BRIC's. En uiteraard de Cubox-i (i2ex en i4 zijn allebei een optie).
Ik heb verder niets kunnen vinden wat aan bovenstaande eisen kon voldoen.

Uiteraard is een USB naar SPDIF converter ook mogelijk (zelf geen ervaring mee), al weet ik niet of dat goed werkt met Openelec/Kodi.

Wat zijn volgens jullie mogelijke opties en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:12
http://www.solid-run.com/products/hummingboard/ is wel een optie met beide aansluitingen.
Relatief goedkoop