Prijsfout Thecus D16000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
pricewatch: Thecus D16000

€24,95 lijkt me een beetje goedkoop daarvoor. Als je doorklikt naar de desbetreffende winkel kom je ook op een broodroosteronderdeel uit in plaats van het juiste product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

Er is een betere manier om deze fouten te melden.

Als je je cursor even over de totaalprijs van het artikel hovert, krijg je een klein infovenstertje te zien met daarin "Onjuiste prijs melden". Vul daar even een goede reden in, en het pricewatch team lost de fout ASAP op, en je krijgt zelfs een bedankje als ie aangepast is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
Sorbo schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:18:
Er is een betere manier om deze fouten te melden.

Als je je cursor even over de totaalprijs van het artikel hovert, krijg je een klein infovenstertje te zien met daarin "Onjuiste prijs melden". Vul daar even een goede reden in, en het pricewatch team lost de fout ASAP op, en je krijgt zelfs een bedankje als ie aangepast is :)
Ik had al het gevoel dat er een gemakkelijkere manier moest zijn om een fout te melden, maar ik vond hem niet. Niet ver genoeg gekeken blijkbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

MrSenne schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:19:
[...]

Ik had al het gevoel dat er een gemakkelijkere manier moest zijn om een fout te melden, maar ik vond hem niet. Niet ver genoeg gekeken blijkbaar. :)
Ik raak m zelf ook geregeld kwijt, ze hebben m goed verstopt :+