Windows 7 update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-03-2023
Sinds afgelopen dinsdag zijn er weer updates gekomen voor Windows. Maar ik kan geen van de 4 updates voor mekaar krijgen. Krijg eerdere keer een foutmelding. Fout(en): foutcode: 800736B3.
Ik heb ook al internet geraadpleegd, voor enige oplossingen maar die werken ook niet.
Ik heb al de system file checker tool gedaan, onder Dos prompt, die stopt als die bij 25% is. Dan krijg ik de de volgende melding: De aangevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd.

Wat kan ik verder nog doen, om deze updates:
- KB3004375: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen
- KB3021952: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11 voor Windows 7 voor x64-systemen
- KB3023562: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen
- KB3031432: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen

te doen slagen.

Als ik de updates heb gedaan, krijg ik deze foutcode: 800736B3

Ik heb Windows 7 Home Premium Service Pack 1 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoop doet leven
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-12-2020
Beste WY 79,

Ik heb vandaag exact "weer" hetzelfde (dus ook met dezelfde KB-codes als jij) geconstateerd. Ik kreeg in nov. 2014 en nu weer foutcode 800B0100. Onderzoek en controle levert bij mij ook niets op.
Ik zeg "weer"omdat ik op 20-11-2014 om dezefde reden mijn laptop in reparatie heb gegeven. Op 24-11-14 heb ik mijn laptop bij mijn dealer opgehaald met de mededeling dat alles weer in orde was. Echter vandaag kijk ik naar de update-historie en op 24-11-2014 (dus de ophaal datum waar alles weer goed zou zijn) ging het al weer mis. Kosten € 40 en ook nog een nieuwe harde schijf want die zou ook kapot zijn voor € 90. Ben benieuwd of de harde schijf a.s. maandag weer stuk is!!??

Het valt mij wel op dat het steeds beveiligingsupdates voor windows 7 zijn. Andere updates (voor Security Essentials of Explorer 11 ) gaan tot nu toe bij mij wel goed.

Kijk jij ook eens naar je windows udate historie!!!

Ik heb ook Windows 7 Home Premium Service Pack 1 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Dit heeft niks met hardware te maken. Gewoon een corrupte installatie:
http://support2.microsoft.com/kb/956702

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:15
Toevallig al geprobeerd om deze updates handmatig te downloaden en te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Killah_Priest schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:23:
Toevallig al geprobeerd om deze updates handmatig te downloaden en te installeren?
Killah_Priest,

Heb geprobeerd de updates handmatig te downloaden, downloaden wil wel alleen installeren niet, bij alle 4 krijg ik de melding: De update geldt niet voor uw computer.

Maar toch krijg ik iedere keer de melding dat die updates er zijn. Hoe nu verder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://www.sevenforums.co...windows-update-reset.html -> Option two, to reset and re-register Windows Update components

Misschien helpt dat?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:03:
http://www.sevenforums.co...windows-update-reset.html -> Option two, to reset and re-register Windows Update components

Misschien helpt dat?
Raven,

Gedaan wat er bij stap 2 staat. Maar na het opnieuw opstarten van Windows komen de updates weer. En toen heb ik nog gedaan wat bij stap 7 staat: Microsoft Fit it tool. Dat wil ook niet helpen.

Hoe nu (weer) verder :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar heb je ze daarna ook geprobeerd opnieuw te installeren?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:08:
Maar heb je ze daarna ook geprobeerd opnieuw te installeren?
Raven,

Dat had je ook niet vermeld, om de updates opnieuw te proberen te installeren.
Nu dat heb ik net gedaan, nog steeds hetzelfde, lukt dus niet. (Had wel zoiets verwacht). |:( 8)7

Dus wat nu :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leek mij wel voor de hand liggend, omdat ze nog niet geïnstalleerd zijn ;) Het was mijn hoop dat het resetten van Windows Update de foutmelding oploste en installeren dan zonder problemen zou gaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 15-02-2015 14:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:20:
Leek mij wel voor de hand liggend, omdat ze nog niet geïnstalleerd zijn ;)
Dus niet. Kon ook zijn dat de updates niet meer terug kwamen. In verband met het resetten.

Maar hoe nu verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je SFC niet eens kan draaien lijkt me het probleem een stukje groter. Zorg eerst dat SFC goed door de test komt, daarna weer terug naar het Windows update probleem la dat dan nog überhaupt bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven,

Dat geldt alleen voor de volgende foutcodes:
0x80070002 | 0x8007000D | 0x800F081F | 0x80073712 | 0x800736CC | 0x800705B9 | 0x80070246 | 0x8007370D | 0x8007370B | 0x8007370A | 0x80070057 | 0x800B0100 | 0x80092003 | 0x800B0101 | 0x8007371B | 0x80070490

Die van mij, 800736B3, staat er niet bij. Dus daar geldt het niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
johnkeates schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:32:
Als je SFC niet eens kan draaien lijkt me het probleem een stukje groter. Zorg eerst dat SFC goed door de test komt, daarna weer terug naar het Windows update probleem la dat dan nog überhaupt bestaat.
johnkeates,

En hoe zorg ik er voor dat de system file checker wel goed verloopt? Vertel me dat eens. Dat vermeld je er dan niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan heeft Google kuren, die pagina kwam voorbij met zoeken op jouw foutcode ;)

Maar johnkeates's opmerking is ook iets om op te letten. Kijk eens in het logboek (Windowstoets+R -> eventvwr ENTER), als daar bijv. heel wat fouten staan mbt harde schijf, dan weet je genoeg.

Dat soort fouten staan onder Logboeken -> Windows-logboeken -> systeem.

edit: Je zou evt HDTune kunnen draaien om te kijken of er beschadigde sectors op je hdd aanwezig zijn. (Error scan-tab)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 15-02-2015 14:48 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 15-02-2015 15:08 . Reden: wordt te moeilijk voor TS verwacht ik, daarom verwijderd ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:41:

Maar johnkeates's opmerking is ook iets om op te letten. Kijk eens in het logboek (Windowstoets+R -> eventvwr ENTER), als daar bijv. heel wat fouten staan mbt harde schijf, dan weet je genoeg.

edit: Je zou evt HDTune kunnen draaien om te kijken of er beschadigde sectors op je hdd aanwezig zijn. (Error scan-tab)
Raven,

Ik kom wel wat fouten tegen, als ik kijk onder Logboeken -> Windows-logboeken -> Systeem.
Wat kan ik met die fout meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ze hier plaatsen en ons die laten beoordelen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Je kan ook gewoon het SFC logboek lezen... moeten we nu echt alles voor je opzoeken?

http://support.microsoft.com/kb/928228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:41:

En wat is de bedoeling van het programma hdtunepro? Ik heb het al geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je mijn bericht wel gelezen? Er staat precies wat te doen met HDTune....

Het enige dat er niet staat is dat je op de start-knop moet klikken. O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 15-02-2015 15:01 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:00:
Heb je mijn bericht wel gelezen? Er staat precies wat te doen met HDTune....

Het enige dat er niet staat is dat je op de start-knop moet klikken. O-)
Welk bericht, zie niks staan van hoe hdtunepro te gebruiken. Welke tests ik moet doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Je zou evt HDTune kunnen draaien om te kijken of er beschadigde sectors op je hdd aanwezig zijn. (Error scan-tab)"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
johnkeates schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:59:
Je kan ook gewoon het SFC logboek lezen... moeten we nu echt alles voor je opzoeken?

http://support.microsoft.com/kb/928228
Als ik dit heb ingevoerd, onder dos prompt: findstr/c: "[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log > sfcdetails.txt
krijg ik de volgende melding: FINDSTR: er ontbreekt een argument na /c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:13:
"Je zou evt HDTune kunnen draaien om te kijken of er beschadigde sectors op je hdd aanwezig zijn. (Error scan-tab)"
Niet goed gelezen, bedankt. |:( |:(
Maar die scan duurt wel fftjes. En wat te doen na die scan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als er rode blokjes verschijnen (en er wat bij "damaged blocks" staat), dan weten we in ieder geval dat er wat met je harde schijf aan de hand is. Beschadigde sectors resulteren nog wel eens in beschadigde bestanden en dan kunnen de meest gekke dingen gebeuren.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:13:
[...]

Als ik dit heb ingevoerd, onder dos prompt: findstr/c: "[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log > sfcdetails.txt
krijg ik de volgende melding: FINDSTR: er ontbreekt een argument na /c
Je hebt een typefout gemaakt. Copy & Paste het, of ga anders zelf naar de log map en open het bestand met je muis, dan kan er minder fout gaan en kan je het log bekijken in een GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
hardware-lover,

Wat bedoel je met [knip] :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
johnkeates schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:35:
[...]

Je hebt een typefout gemaakt. Copy & Paste het, of ga anders zelf naar de log map en open het bestand met je muis, dan kan er minder fout gaan en kan je het log bekijken in een GUI.
johnkeates,

Geen typefout, ik heb het nu gekopiëerd en geplakt, en dit staat er: findstr/c: "[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log > sfcdetails.txt

Dus niks typ fout. ;)

En welke log map bedoel je? en welk bestand moet ik openen? En wat bedoel je met GUI?

[ Voor 8% gewijzigd door WY79 op 15-02-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:57:
Ze hier plaatsen en ons die laten beoordelen ;)
Raven,

Hoe kan ik die fouten snel bijelkaar krijgen en dan kopiëeren, om ze hier te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisV
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 21:45
Ik hadden ook foutmeldingen bij deze updates. Wat bij mij werkte, en bij alle voorgaande problemen, is:
-Stop Windows update service
-Wissen map Windows/SoftwareDistribution
-Starten Windows update service
-Opnieuw downloaden en installeren updates.
Bron https://www.schoonepc.nl/...iligingsinstellingen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:56:
[...]

hardware-lover,

Wat bedoel je met [knip] :?
Dat ie zijn bericht heeft verwijdert, dit staat onderaan: "Reden: wordt te moeilijk voor TS verwacht ik, daarom verwijderd"
WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Raven,

Hoe kan ik die fouten snel bijelkaar krijgen en dan kopiëeren, om ze hier te plaatsen?
https://kb.acronis.com/content/8859

En heb je de wijzig bericht-knop al gezien? O-) Dan hoef je niet voor elke quote een nieuw/apart bericht te plaatsen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Dat ie zijn bericht heeft verwijdert, dit staat onderaan: "Reden: wordt te moeilijk voor TS verwacht ik, daarom verwijderd"

Wie of wat is TS?

[...]

https://kb.acronis.com/content/8859

En heb je de wijzig bericht-knop al gezien? O-) Dan hoef je niet voor elke quote een nieuw/apart bericht te plaatsen ;)
Dat heb ik wel gezien hoor. Zo dom ben ik ook weer niet. Kan ook wat anders zijn dat ik de wijzig bericht-knop niet heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"Wie of wat is TS?"

Dat ben jij in dit geval, een TS is een Topic Starter, maar dit was inmiddels al duidelijk misschien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
hardware-lover schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:22:
"Wie of wat is TS?"

Dat ben jij in dit geval, een TS is een Topic Starter, maar dit was inmiddels al duidelijk misschien?
Niet dus. |:(
Ik weet ook niet alle afkortingen. Is dat zo raar? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nee hoor, helemaal niet, maar al doende leert men zullen we maar zeggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven,

HDTune Pro is klaar met de scan, allemaal groene blokjes. Mijn harde schijf heeft dus geen error's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen beschadigde blocks, dat is wat anders dan helemaal geen errors. Zou je de health-tab in HDTune ook even willen bekijken? Let dan op of overal in de status-kolom OK staat.
WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:04:
[...]

Dat heb ik wel gezien hoor. Zo dom ben ik ook weer niet. Kan ook wat anders zijn dat ik de wijzig bericht-knop niet heb gebruikt.
Er staat ergens in het beleid dat het niet toegestaan is binnen 24u na je laatste bericht een nieuwe te plaatsen, dat wordt als (onnodig) kicken van topic gezien.
edit: Het algemeen beleid #verbodenanders

[ Voor 60% gewijzigd door Raven op 15-02-2015 17:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:21
Probeer je virus scanner eens uit te zetten als je de updates wil gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:41:
Geen beschadigde blocks, dat is wat anders dan helemaal geen errors. Zou je de health-tab in HDTune ook even willen bekijken? Let dan op of overal in de status-kolom OK staat.

Dit staat er onder Health:
(C7) Interface CRC Error Count 200 199 0 315 attention

[...]

Er staat ergens in het beleid dat het niet toegestaan is binnen 24u na je laatste bericht een nieuwe te plaatsen, dat wordt als (onnodig) kicken van topic gezien.
edit: Het algemeen beleid #verbodenanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je en iemand anders quoten zonder er iets bij te zeggen heb je ook nogal een handje van. (ik snap ook helemaal niet waarom ej dat doet)

Dat zie ik eigenlijk ook als onnodig kicken

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En nog steeds heeft ie het nut van de wijzig-knop niet door :P , dan had ie dat bericht kunnen aanpassen om een reactie toe te voegen.

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 15-02-2015 18:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open cmd eens als administrator en voer dit in : sfc/scannow Als hij klaar is start de pc dan een keertje opnieuw op en kijk eens of je kunt updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:40
Ik kreeg vandaag een bad pool header bsod, windows repair werkte niet, systeemherstel werkte niet, sfc/scannow geen baat, kon enkel in safe mode komen, hier heb ik AVG verwijderd met hun tool en voila probleem opgelost.

Dit gebeurde na de recenste windows updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:58:
En nog steeds heeft ie het nut van de wijzig-knop niet door :P , dan had ie dat bericht kunnen aanpassen om een reactie toe te voegen.
Raven,

Het zal wel. Ik zit niet zo heel vaak op dit forum. |:( 8)7 :O
Weet ik veel hoe het hier werkt. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou dan zal ik het even uitleggen

Als jij een post maakt gaat je topic naar boven in de overzichtslijsten van het forum.
Je schopt (kicked) effectief je topic omhoog

het onnodig hoog houden door meerdere reply's onder elkaar te geven wordt niet gewaardeerd.
Het quoten van andermans reactie zonder daar wat aan toe te voegen heeft geen nut en kun je ook scharen onder het onnodig kicken.

De uitzondering is dat je na 24 uur wel weer je topic onder de aandacht mag brengen. wel zo handig om dan ook gelijk op de eventueel niet beantwoorde inhoud in te gaan

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 15-02-2015 19:27 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Fish,

Ik snap het er nog niet veel wat, maar dat zal wel aan mij liggen.

Maar wil nog wel vermelden, dat de oplossing er nog niet bij zit, krijg nog steeds die 4 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je inmiddels het logboek van Windows geëxporteerd met behulp van de link die ik de nodige posts terug gaf?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven,

Wat moet ik precies dan exporteren, en hoe moet ik het opslaan, wat voor extensie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet je nog welk logboek je toenstraks geopend had? Die dus ;)

Bij de howto over het exporteren staan ook nog eens plaatjes, duidelijker kan niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:18:
[...]
Het zal wel. Ik zit niet zo heel vaak op dit forum. [knip]
Weet ik veel hoe het hier werkt. [knip]
Beginnen met respect voor een ander zijn reacties is een van de eerste dingen die je je ter harte mag nemen. Tenslotte heb jij een probleem en proberen anderen je te helpen met dat probleem. Het plaatsen van reacties met diverse (smakeloze) smilies voegt bijzonder weinig toe. Misschien is onderstaande link een hulpmiddel om in ieder geval iets zinnigs mee te nemen vanuit dit forum?

Forum FAQ

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

WY79 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:02:
Raven,

Wat moet ik precies dan exporteren, en hoe moet ik het opslaan, wat voor extensie?
lees het neukende boekje welke je geeneens hoeft op te zoeken maar je is aangerijkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Fish op 15-02-2015 20:08 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Raven,

Ik weet niet meer wel logboek ik toenstraks had geopend. En die plaatsjes zijn duidelijk maar er staat niet welke extensie moet/kan gebruiken. Zijn een aantal opties, maar welke is de beste.

Fish,

De link: https://kb.acronis.com/content/8859 die kende ik al hoor. Waarom je dat plaatse, ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Blijven we wel even lief voor elkaar...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
TheVMaster schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:14:
[modbreak]
Blijven we wel even lief voor elkaar...?
[/modbreak]
Wat bedoelt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
als er gemeld wordt dat deze updates niet voor je computer zijn waarom maak je je dan zo druk om die updates. Het heeft al helemaal niets met je harddrive te maken.

Je kan die updates selecteren en aanklikken dat ze vanaf nu genegeerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Ik wil alleen even aangeven dat jullie dus aardig moeten blijven voor elkaar. Daarnaast zou ik je willen adviseren om het algemeen beleid eens goed te lezen. Dan wordt misschien wat duidelijker wat we hier op Tweakers van je verwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 15-02-2015 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.google.be/url?...udg&bvm=bv.85970519,d.d24

Misschien hebt u er iets aan, met groeten; doubleUQ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even googelen heeft nog ? niemand geschaad. M.V.G. DoubleU04

KB3004375 > http://www.google.be/url?...G-Q&bvm=bv.85970519,d.d24

KB 3021952 > https://www.google.be/url..._DA&bvm=bv.85970519,d.d24

******* > http://www.google.be/url?...SMg&bvm=bv.85970519,d.d24

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2015 05:06 . Reden: probeer zo goed mogelijk te helpen c'est tout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WY79
Ik heb inmiddels opgelost. Raven had de oplossing voor me. Het was deze oplossing: http://support.microsoft.com/kb/947821 En dan dit programma gedownload: Hulpprogramma System Update Readiness voor Windows 7 voor x64-systemen (KB947821) [oktober 2014]. Toen ik het programma opende en zijn gang liet gaan was het daarna voorbij.
Dus bij deze is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoop doet leven
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-12-2020
Alle adviezen opgevolgd, niets leidt tot oplossingen. Laptop volledig geschoond en daarna weer de oorspronkelijke windows 7 er opgezet is de oplossing voor mij geweest.

Dank voor alle inbreng
Pagina: 1