Ik zoek een?
Een controle van mijn lijst. Verder zoek ik nog een case en een moederbord die past.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro/ 1200 euro. Performance van de case is veel belangrijker dan de looks.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ofja intel en nvidia
duh
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen voornamelijk. Soms zware simulatie programma's zoals NX, of moldflow.
Hallo,
Ik vertrek binnen 2 weken op Erasmus (naar Duitsland). Maar ik heb nu wat extra centjes opzij gezet en wil hier mijn eerste computer mee bouwen. Ik plaats hieronder de componenten die ik reeds heb gekozen. Ik ken hier echter niet zoveel van. heb wel al veel opzoekingswerk verricht. Maar het moederbord en de case blijven zeer vaag. Ik geraak er niet aan uit. Ik zal gamen op 1080p en graag zo hoog mogelijk natuurlijk.
Hopelijk kan iemand me helpen met enig advies voor me. En met de keuze van een moederbord en case. Als jullie denken dit of dat component zeker niet. Laat het me weten. Ik woon in België dus hier kan niet alles besteld worden denk ik.
mvg
Plastiekboer
Een controle van mijn lijst. Verder zoek ik nog een case en een moederbord die past.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro/ 1200 euro. Performance van de case is veel belangrijker dan de looks.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ofja intel en nvidia
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen voornamelijk. Soms zware simulatie programma's zoals NX, of moldflow.
Hallo,
Ik vertrek binnen 2 weken op Erasmus (naar Duitsland). Maar ik heb nu wat extra centjes opzij gezet en wil hier mijn eerste computer mee bouwen. Ik plaats hieronder de componenten die ik reeds heb gekozen. Ik ken hier echter niet zoveel van. heb wel al veel opzoekingswerk verricht. Maar het moederbord en de case blijven zeer vaag. Ik geraak er niet aan uit. Ik zal gamen op 1080p en graag zo hoog mogelijk natuurlijk.
Hopelijk kan iemand me helpen met enig advies voor me. En met de keuze van een moederbord en case. Als jullie denken dit of dat component zeker niet. Laat het me weten. Ik woon in België dus hier kan niet alles besteld worden denk ik.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,- | € 27,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,50 | € 96,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,30 | |
mvg
Plastiekboer