• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02 13:31
Hi tweakers,

Nou heb ik een nieuw mobo besteld, en wil die nu plaatsen. Alleen probleempje is datik maar twee afstandbusjes in mijn behuizing gemonteerd heb, en meer heb ik niet. Mijn vorig moederbord had iets van 9 schroeven ofzo, maar ook maar twee afstandbusjes (tegen over elkaar geplaatst). Is dit nu een probleem? Of lukt het ook prima met twee afstandbusjes?
Mvg

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-02 20:58
Meestal zitten die toch bij je behuizing en kan je er gewoon een paar bijschroeven.

Met hoeveel schroeven had je je vorige mobo dan vastgemaakt. Post anders eens een foto van de binnenkant van de kast.

[ Voor 43% gewijzigd door HKLM_ op 14-02-2015 16:45 ]

Cloud ☁️

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13

OgWok

U.N.C.L.E.

Nou, je kan het proberen, maar verstandig is het niet. Als het bord kantelt en met een printbaan tegen de kast komt, kan het misgaan en dan krijg je rook.....

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zou zeker alle afstandbusjes plaatsen. Zo wordt het gewicht van de CPU koeler en de videokaart ook beter verdeelt.
Wie heeft je vorige moederbord gemonteerd? Want die heeft zich er dan wel erg gemakkelijk vanaf gemaakt.
Die busjes zitten inderdaad bij je behuizing en in veel gevallen zitten de meest standaard bussen al voor gemonteerd.

Ik heb inmiddels al een bak vol met afstandbussen in veel verschillende maten, omdat je eigenlijk altijd busjes overhoud bij een nieuwbouw systeem.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF