Toon posts:

Onterechte 1 * beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik user Maddock een 1* review heb gegeven (daar hij niet reageerde op DM's etc.) heeft meneer mij ook maar een 1* review gegeven 'omdat ik geen geduld heb'.

Om kinderachtige toestanden te voorkomen zou ik graag deze onzin review van Maddock willen laten verwijderen van mijn profiel.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Volgens mij hoor je alleen review te geven als er daadwerkelijk een transactie gedaan is. 1 ster geven omdat iemand niet (of later) reageert vind ik wel wat triest, iemand kan genoeg redenen hebben om niet te kunnen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
mark-k schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:42:
Volgens mij hoor je alleen review te geven als er daadwerkelijk een transactie gedaan is. 1 ster geven omdat iemand niet (of later) reageert vind ik wel wat triest, iemand kan genoeg redenen hebben om niet te kunnen reageren.
Hier sluit ik mij bij aan. Als jij kinderachtige reviews geeft, kun je die ook terug verwachten. Neem even contact op en verwijder allebei je reviews, aangezien ze totaal geen toegevoegde waarde hebben.

Ik zie trouwens ook dat Maddock zijn excuses heeft aangeboden voor zijn late reactie en dat hij via marktplaats verkocht is. Hij heeft waarschijnlijk gewoon vergeten dat hij übehaupt op tweakers nog geplaatst stond.

[ Voor 16% gewijzigd door Assix op 14-02-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even deze procedure volgen: How to - V&A feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:42:
Volgens mij hoor je alleen review te geven als er daadwerkelijk een transactie gedaan is.
Dus als iemand niet reageert op DM's etcetera mag je andere gebruikers hier niet voor waarschuwen?
Er staan genoeg van dit soort meldingen bij gebruikers die in de V&A sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Alleen bij een daadwerkelijke overeenkomst mag er een beoordeling gegeven worden.

Als de verkoper niet wil verkopen door niet te reageren op DM's dan is dat zijn keus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Dus als iemand niet reageert op DM's etcetera mag je andere gebruikers hier niet voor waarschuwen?
Er staan genoeg van dit soort meldingen bij gebruikers die in de V&A sectie.
Dat er genoeg staan betekent niet dat het de bedoeling is. Verder verlies je er helemaal niets mee als iemand niet reageert, en zoals ik al zei, er zijn genoeg redenen waarom iemand niet op Tweakers kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:42:
[...]

Dat er genoeg staan betekent niet dat het de bedoeling is.
Oke duidelijk. Een gewaarschuwd mens telt dus niet voor twee op Tweakers V&A.

Dan mag je mijn 1*review verwijderen en bied ik mijn nederige excuses aan Maddock aan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal je toch echt even Microkid zijn link moeten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wijziging User Review - [maddock] [gezondekeuze]
1* review weg. akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:07:
Dan zal je toch echt even Microkid zijn link moeten volgen.
:X

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wijziging User Review - [maddock] [gezondekeuze]
1* review weg. akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nogmaals: aub de procedure volgen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1