Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-05 06:41
Mn 3 dagen oude Toshiba 48L5435 wil niet meer aan...

Heb van alles geprobeerd, niets helpt. Hoop dat ik m weer aan de praat kan krijgen voordat de hele garantiereutel opgestart moet worden...

Wat doet ie: nou niets, behalve een lampje dat rood knippert, dan weer groen, dan weer rood dit gaat eindeloos door.

Wat geprobeerd: uitgezet middels stroom eraf (5 minuten) en weer aan de stroom. Lampje wordt dan continue rood, da's als iets beter. Denk je, want als ik m daarna wil aanzetten (met AB of knop achterop) dan begint het groenrode geknipper weer.

Uitknop achter op TV lang ingedrukt houden. Dit verandert ook niets

30-30-30, ook niets. Iemand een gouden ingeving? Div. fora gechecked, nergens zo'n melding tegengekomen

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:21
Ik lees op google dat mensen de power er 24 uur af hebben gehaald en daarna geen issues meer.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
Thx, waarop heb je gezocht? Ik kan nl niets vinden...

Power off, morgen om half 4 weer es aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De vraag is: als je er nu problemen mee hebt en het na 24 uur inderdaad verholpen is, ben je dan echt nog blij met je nieuwe tv? Wie zegt dat het buiten de WKA-periode niet weer gebeurt? En wie zegt dat het dan niet langer duurt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
True that... Maar tis toch weekend dus bellen mailen voor garantiegezeur kan nu toch niet. Als ik dan toch tot maandag moet wachten, maar ff dingen proberen. Vermoed trouwens dat de oorzaak ligt in het uitzetten middels totale power-off op stekkerdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
Helaas, geen verschil...

Ding gaat morgen terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666338

Hoi hoi ik heb een Toshiba plasma tv gekocht op 17 februari nu al 2 weken bezig met mailen over en weer naar plasma discounter waar we tv hebben gekocht ...We hebben 2 jaar garantie maar voor thuis te komen maken rekenen ze 75 euro voorrijd kosten. of we moeten het ding weer inpakken en terug sturen ...Niet aan gedacht doos te bewaren en aan gedacht dat het ding het binnen een maand al niet zou doen.
De standby knop blijft hele tijd rood groen knipperen we hebben al vanalles geprobeerd.
Maar niets helpt.
Weet hier iemand misschien toch iets op wat we hieraan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Inpakken in een andere grote doos dan die van je eigen TV, goed verpakken (dekens, luchtkussentjes, piepschuim e.d. en dan terugsturen. Voor garantie en dergelijke hoeft de originele doos namelijk niet mee. Het is wel handig bij een omruiling maar ach, ook de oude TV kan in de doos van de nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Al eens direct contact opgenomen met Toshiba? Ik vind voorrijkosten in de garantietermijn echt bizar...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Grrrrrene schreef op zondag 05 april 2015 @ 20:50:
Al eens direct contact opgenomen met Toshiba? Ik vind voorrijkosten in de garantietermijn echt bizar...
Waarom? Garantie betekent niet dat ze problemen kosteloos bij jou thuis moeten oplossen. Zolang je ook gewoon het ding in kan leveren voor gratis garantie is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
NMe schreef op maandag 06 april 2015 @ 00:21:
[...]

Waarom? Garantie betekent niet dat ze problemen kosteloos bij jou thuis moeten oplossen. Zolang je ook gewoon het ding in kan leveren voor gratis garantie is er niks aan de hand.
Ik kan alleen voor Panasonic spreken, maar die komen toch echt zonder voorrijkosten aan huis omdat ze ook wel inzien dat een tv heen en weer verslepen meer kwaad dan goed doet en veel geld en moeite kost. Ook Siemens komt onze keukenapparatuur aan huis repareren binnen de garantietermijn. Inleveren bij de winkel waar je hem hebt gekocht is ook een optie, maar dat is in dit geval een webshop :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Grrrrrene schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:11:
[...]

Ik kan alleen voor Panasonic spreken, maar die komen toch echt zonder voorrijkosten aan huis omdat ze ook wel inzien dat een tv heen en weer verslepen meer kwaad dan goed doet en veel geld en moeite kost. Ook Siemens komt onze keukenapparatuur aan huis repareren binnen de garantietermijn. Inleveren bij de winkel waar je hem hebt gekocht is ook een optie, maar dat is in dit geval een webshop :)
Vooropgesteld dat dat allemaal heel netjes is, is het natuurlijk niet verplicht. Ik kan me voorstellen dat niet elke fabrikant daaraan wil beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545455

Als je toestel binnen d garantie valt, gewoon aanmelden voor een home service,
deze komt dan binnen bij selectro. wordt er een defect geconstateerd dan worden er geen voorrijkosten berekend, wordt er geen defect geconstateerd dan wel.

aan je klachten te zien, is je voeding defect ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 545455 op 06-04-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 19:06
In de meeste gevallen - kennelijk is Toshiba een uitzondering - komt er binnen de garantieperiode van 2 jaar kosteloos een monteur langs om het euvel te beoordelen. Kan dit niet ter plaatse gerepareerd worden dan wordt de tv meegenomen en 2-3 weken later weer keurig afgeleverd (en geïnstalleerd/gedemonstreerd). Uiteraard moet de tv dan wel goed verpakt worden.

Ik zie dat Selectro de reparaties verzorgd. Geen enkele melding dat voorrijkosten binnen de garantieperiode in rekening worden gebracht.
homeservice bezoek

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja zo moest ik gewoon mijn aankoopbon bij de hand hebben bij mijn phillips een tijdje geleden. hij heeft er geeneens naar gevraagd uiteindelijk. (wss kon het model toch niet ouder zijn dan 2 jaar)

ook niet echt oud volgens de pricewatch
pricewatch: Toshiba 48L5435DG Zilver

[ Voor 29% gewijzigd door Fish op 06-04-2015 19:10 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 19:06
De Selectro-monteur maakt een foto van de factuur en van het typenummer en serienummer. Niet zozeer voor de klant maar voor Selectro richting fabrikant (Samsung, Toshiba, Sony, Salora, etc.).

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt dan doen "We" inderdaad. :)
ariekanari schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:10:
De Selectro-monteur maakt een foto van de factuur en van het typenummer en serienummer. Niet zozeer voor de klant maar voor Selectro richting fabrikant (Samsung, Toshiba, Sony, Salora, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
moederbord was idd defect. heb m zelf teruggestuurd en er werd drie weken later een nieuw toestel (of niet, dat zie ik niet) geleverd. Die doet t gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eind goed al goed, veel plezier er weer mee.
Pagina: 1