Toon posts:

xbox 360 via pc benaderen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen met mijn netwerkprobleem? mijn xbox is draadloos met het internet verbonden. net als mijn laptop. in de xbox zie ik de laptop in het netwerk en en de laptop zie ik de xbox staan. maar het lukt me niet om de xbox te benaderen. ik wil wat op de harde schijf zetten en volgens de kenner waar ik geweest ben, moet je dat gewoon kunnen doen dmv slepen van laptop naar xbox. hij heeft het me zelfs nog laten zien in zijn netwerk maar hier werkt het dus niet.
zodra ik op het teken van de xbox klik dan krijg ik alleen de properties te zien. firewall voor thuisnetwerk heb ik al open gezet. helpt niet.
las ergens dat je de xbox dmv een cross over kabel aan de laptop moest verbinden. werkt ook niet.
wat moet ik doen?
volgens diegene waar ik geweest ben, ligt het aan de instellingen van mn laptop. maar wat precies kon hij niet zeggen. ik moest eerst een programma erop zetten zodat hij vanuit zijn huis mee zou kunnen kijken in mn laptop. daar begin ik dus niet aan ;)

dus wie helpt dit domme blondje aan de oplossing O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij gaat dat niet. Je kan hem wel als mediaplayer gebruiken, maar verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:11
Wat zou je erop willen zetten dan? Media afspelen kan prima via een USB stick of over het netwerk.

Hetgeen ik kan bedenken waarom je iets direct op de HDD van de Xbox zou willen zetten heeft te maken met onderwerpen die we hier op Tweakers niet gaan bespreken ;) .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid