asus maximus VII Impact met vengeance pro 2133mhz

Pagina: 1
Acties:

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Beste medetweakers

Ik heb hier en daar al wat rond gevraagd/gezocht alleen ben ik niet veel wijzer geworden

Ik heb een asus maximus VII impact

Met een I5 4460 Processor

Nu heb ik de vengeance pro 2133mhz gekocht Alleen nu is de vraag gaat dit wel werken?

Nu zal ik natuurlijk de reacties krijgen met probeer het dan weet je of het werkt wat logisch is

Alleen gaat dit lastig als mijn mobo voor rma is (Mijn ACHI controller werd op en of andere manier zomaar eruit gegooid Met oude en nieuwere versie drivers )

Vandaar mijn vraag of dit ook gaat werken.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
En wat zegt je handleiding hier over?

Volgens mij heb je aan dit geheugen alleen iets als je gaat over klokken. Maar je hebt geen K processor zo te zien?

• marcelmaria
Dit is het hem juist het boekje is mee gezonden voor rma

Inclusief doos en toebehoren anders had ik idd hier even in gekeken

Dat klopt het Budget was op om er een K pro in mijn mini itx te kopen doordat ik een grafische kaart op het moment even belangrijker vond (GTX 780)

Maar binnen nu en een paar maanden is het wel de bedoeling om een K pro te kopen

Alleen de vraag zelf is werkt het nu ook op een 4460 Met 2133MHZ

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Je kunt op de site van asus gewoon de handleiding bekijken. Sterker nog, waarschijnlijk staat het daar ook bij de specificaties van dat bord. Dit is echt info die je zelf kunt vinden zonder al te veel moeite.
Dat is iets wat hier op Tweakers wel verwacht wordt.

Als het op het bord kan, dan werkt het ook met je huidige processor.

• marcelmaria
Mijn geheugen staat idd in de lijst van asus wat zou werken. Alleen is mijn geheugen versie nieuwer

Soms is google niet altijd je vriend (gezond verstand en naar je fabrikant gaan is wijzer):D

Deze kan op slot