Wijziging User Review - [Mr_neutral] [kalabas]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingBob
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 19:24
Mede-auteur:

Verwijderd

Beste moderator,

Ik zou graag een negatieve beoordeling van mijn account willen laten verwijderen. Deze persoon heeft willens en wetens twee negatieve beoordeling geplaatst. Dit is niet terecht, want ik heb met hem alleen onderhandelt over een product. Namelijk de AMD X6 1050T.

Samenvatting in kort:
Op 1 februari contacteerde gebruiker kalabas mij over AMD Phenom II X6 1055T Boxed en spraken een prijs af. Hij zou het geld overmaken, maar dat stond op 7 februari nog steeds niet op mijn rekening. Heb vervolgens contact met kalabas opgenomen en gevraagd hoe de vork in de steel zat. Hij was vergeten het geld over te maken en zou dat alsnog doen. Tot op heden is dat niet gebeurd.

Inmiddels heeft gebruiker kalabas mij twee negatieve beoordelingen gedaan. De eerste beoordeling heeft betrekking op een AMD Phenom II X4 955 Black Edition, daarover hebben wij nooit contact gehad.

De tweede en laatste negatieve beoordeling heeft betrekking op de AMD Phenom II X6 1055T Boxed. Hierin geeft hij aan dat ik in het buitenland zit en dat hij daarom niet wil betalen. Dit is naar mijn idee ook niet terecht, want dat heb ik hem pas gemeld 7 dagen nadat de deal was gesloten.

Heb hem gevraagd om contact met jullie op te nemen, maar hij zegt dat ik het maar moet uitzoeken. Toen ik aangaf dat ik nergens op vond slaan, dreigde hij met een derde negatieve beoordeling.

Tevens zou ik een van de moderators willen vragen of ze de berichten kunnen bekijken, want hij misbruikt het beoordelingssysteem.

Gebruiker: kalabas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en als je nog even doorgaat met me berichten te sturen dan krijg je die derde beoordeling ook. Heb namelijk al een paar keer gezegd val me niet meer lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingBob
Beste moderator,

Jullie hebben bovenstaande bericht van hem gelezen. Bewijs is geleverd dat gebruiker kalabas mij onterecht beoordeelt. Willen jullie zo vriendelijk zijn om de beoordelingen die hij heeft gedaan te verwijderen?

Met vriendelijke groet,
Berend Majoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Daar ben ik vrij snel klaar mee. Ik heb de DM's gelezen en het verhaal van Mr_Neutral klopt. Kalabas wil de processor kopen maar vergeet tot 2x te betalen. Deal is een deal en als je die niet nakomt is een beoordeling op zijn plaats. De reacties van kalabas zijn puur wraak reviews en bij deze verwijderd.

O, en @kalabas: Zowel in de DM als hier laat je met je taalgebruik duidelijk zien dat je snel op je tenen getrapt bent. Daar maak je op deze manier geen vrienden mee.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingBob
Hallo Mircrokid,

Bedankt voor je reactie en dat je fout hebt gecorrigeerd.

mvg,
Berend

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.