Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bankenartikel (ING)

Pagina: 1
Acties:

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
nieuws: ING België wil betalingsgedrag van klanten meer gebruiken voor dienstverlening

Als we het over storingen bij banken hebben is het nog wel Tnet-waardig, alhoewel ook al minder, maar dit is in weze gewoon een troll waarvan je weet dat er vele reacties op gaan komen die totaal niets met Tweakers te maken hebben.

Hou me ten goede, het is interessante materie, maar hier kan je wachten op de "banken zijn slecht"-reacties, waar ik het mee eens ben, maar totaal geen plaats hebben op een tech site.

Ik zie dit artikel dan ook meer als een tech troll dan een tech artikel.
Want het gaat eigenlijk helemaal niet over tech, behalve dat gelogd spul gebruikt gaat worden.

Geen goed artikel, waar we er hopelijk niet veel meer van zulen zien.

Eat the bugs, live in a pod

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Dan veronderstel ik dat je dit ook geen waardige Tweakerscontent vindt? nieuws: ING wil klanten advertenties tonen op basis van betalingsgedrag

Want als je begrijpt dat dat wel waardige content is, snap je hopelijk ook waarom we dit hebben gebracht.

[ Voor 17% gewijzigd door Ossebol op 13-02-2015 20:42 ]

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zie niet in wat de te verwachten reacties te maken hebben met het al dan niet nieuwswaardig zijn. Zoals in TMF al vaak genoeg besproken gaat de redactie zich echt niet aanpassen omdat er een stel vervelende users zijn die zich niet kunnen gedragen. Zie je vervelende reacties, meldt het dan gewoon en dan wordt er ingegrepen.