Toon posts:

Ip camera met twee routers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik moet voor een klant 4 ip cams installeren maar hij gebruikt twee routers.
Hoe moet ik dit gaan installeren want ik heb er niet veel verstand van en met google kom ik er niet echt uit.
groet tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Welke routers? Hoe staan ze ten opzichte van elkaar verbonden? Wat gaat er mis?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jeetje, Tom, dit komt niet echt professioneel over. Wat leveren jullie dan? Kun je het niet beter uitbesteden aan een professional?

edit:
Ja, sorry, inhoudelijk antwoorden kan niet want de vraag die er ligt is veel te open.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 13-02-2015 17:01 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:56

Barrycade

Through the...

Echt een vrijdag de 13e probleem, moet vanmiddag zeker af?
Maar ik weet effe niet meer dan jij, dus ik zou zeggen bel je baas even, wellicht heeft die raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
al opgelost.
bedankt voor jullie ''vriendelijke hulp'''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Nee jij vriendelijk bedankt om een topic te openen in precies het goede deel van het forum, ons exact verteld wat je probleem is en zo meewerkend bent! Dankjewel!..

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb medelijden met het bedrijf dat jou heeft ingehuurd.... Blijf aub met je handen van iets af waar je niets van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:11:
al opgelost.
bedankt voor jullie ''vriendelijke hulp'''.
Ok, de reacties zijn misschien niet helemaal netjes, maar in de basis hebben ze wel een punt. Hoe kunnen we je uberhaupt iets zinnigs melden als je niets aan info geeft.

Vermeld op z'n minst wat er niet werkt. Welke routers, en waar je tegenaan loopt. Googlen 'ik-kan-het-niet' dus helpmaar is niet hoe het hier werkt.

Los daarvan is het misschien handiger om iemand in te huren die het wel snapt. Je klanten zitten er niet op te wachten dat er een amateur komt klooien die geen idee heeft waar ie mee bezig is. Dan houd je snel weinig klanten over.

Zorg dat je of zelf de kennis hebt, of maak een deal met een lokaal IT bedrijf (Die zijn vaak wel geinteresseerd, is voor hun ook een interessante mogelijkheid om te groeien). Dan pas kun je het aanbieden,en vooral je klant tevreden houden en het idee geven dat je werkelijk kennis van zaken hebt.
Pagina: 1