Goedemiddag,
Voor me afbeelding heb ik een hover zoom effect ingebouwd. Dat werkt in principe goed, als ik met de muis over de afbeelding heen ga, zoomt de afbeelding in. Echter wordt de afbeelding ook groter, en raakt de afbeelding dus uit zijn box. Dat is niet de bedoeling, de foto moet alleen inzoomen en niet groter worden.
Ik kan helaas niet de link laten zien naar hoe het eruit ziet, dat zit achter een afgeschermd gedeelte. Maar ik heb de volgende code gebruikt:
Voor me afbeelding heb ik een hover zoom effect ingebouwd. Dat werkt in principe goed, als ik met de muis over de afbeelding heen ga, zoomt de afbeelding in. Echter wordt de afbeelding ook groter, en raakt de afbeelding dus uit zijn box. Dat is niet de bedoeling, de foto moet alleen inzoomen en niet groter worden.
Ik kan helaas niet de link laten zien naar hoe het eruit ziet, dat zit achter een afgeschermd gedeelte. Maar ik heb de volgende code gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| .mg-image img { -webkit-transition: all 1s ease; /* Safari and Chrome */ -moz-transition: all 1s ease; /* Firefox */ -o-transition: all 1s ease; /* IE 9 */ -ms-transition: all 1s ease; /* Opera */ transition: all 1s ease; max-width: 100%; } .mg-image:hover img { -webkit-transform:scale(1.25); /* Safari and Chrome */ -moz-transform:scale(1.25); /* Firefox */ -ms-transform:scale(1.25); /* IE 9 */ -o-transform:scale(1.25); /* Opera */ transform:scale(1.25); } |
[ Voor 5% gewijzigd door intered15 op 13-02-2015 16:54 ]