Het klonk zo mooi, HTPC aan en de rest gaat aan én Kodi was te bedienen met de afstandsbediening... tot nu toe nog niet.
Mijn apparatuur (en instellingen)
TV: Panasonic TX-50A650E
VIERA Link, Power in Link en Power of Link: aan
Stand-by Power Save, Intelligent Auto Stand-by: uit
Receiver: Pioneer VSX-528-S
Pioneer Control én ARC: aan
Stand-by Through: BD (aansluiting Kodi)
HTPC: OpenELEC 5.02 met PulseEight
CEC Enabled.
Make Kodi Active Source, Send 'inactive source' command when stopping Kodi, Wake Decives when deactivating Screensaver, put devices in standby when putting pic in standby, use Ty's language settings, pause playback: aan
Decives to power on/power off: TV / AVR device (explicit)
Put devices standby when activating screensaver: uit
Physical address: 0
When TV is switched off: ignore
Aansluiting
De HDMI-kabel gaat uit de HTPC via de PulseEight naar de BD-in van de versterker. Vanuit de versterker gaat er een HDMI-kabel via Monitor-out naar de HDMI1 van de TV.
Wat gebeurt er
- TV gaat uit: receiver gaat uit (ongewenst)
- TV gaat aan: receiver gaat uit (ongewenst) (beeld Kodi blijft, zonder geluid natuurlijk)
- Geen enkele ab werkt met Kodi.
- Als de apparatuur uit staat en Kodi start, dan gebeurt er niets.
- Als de versterker op een andere bron staat en Kodi start, dan gebeurt er niks.
- Als de versterker op een andere bron staat en ik druk op TV (op de TV) dan gaat de versterker naar bron TV (voor TV geluid) maar hoor ik geen geluid (speaker in de TV staat op off) (ongewenst)
Als ik op de tv "power of link" uit zet, gaat de versterker niet uit (gewenst) maar de versterker blijft uitgaan als ik de tv aan zet (de Power om Link op of maakt geen verschil) (ongewenst).
WTF
Waarom gaat in vredesnaam de versterker uit als ik de tv aan doe?
Waarom gaat de versterker niet aan als ik de tv aan doe?
Waarom hoor ik geen geluid als ik TV wil kijken?
Waarom kan ik Kodi niet bedienen met mijn afstandbediening?
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van...
Mijn apparatuur (en instellingen)
TV: Panasonic TX-50A650E
VIERA Link, Power in Link en Power of Link: aan
Stand-by Power Save, Intelligent Auto Stand-by: uit
Receiver: Pioneer VSX-528-S
Pioneer Control én ARC: aan
Stand-by Through: BD (aansluiting Kodi)
HTPC: OpenELEC 5.02 met PulseEight
CEC Enabled.
Make Kodi Active Source, Send 'inactive source' command when stopping Kodi, Wake Decives when deactivating Screensaver, put devices in standby when putting pic in standby, use Ty's language settings, pause playback: aan
Decives to power on/power off: TV / AVR device (explicit)
Put devices standby when activating screensaver: uit
Physical address: 0
When TV is switched off: ignore
Aansluiting
De HDMI-kabel gaat uit de HTPC via de PulseEight naar de BD-in van de versterker. Vanuit de versterker gaat er een HDMI-kabel via Monitor-out naar de HDMI1 van de TV.
Wat gebeurt er
- TV gaat uit: receiver gaat uit (ongewenst)
- TV gaat aan: receiver gaat uit (ongewenst) (beeld Kodi blijft, zonder geluid natuurlijk)
- Geen enkele ab werkt met Kodi.
- Als de apparatuur uit staat en Kodi start, dan gebeurt er niets.
- Als de versterker op een andere bron staat en Kodi start, dan gebeurt er niks.
- Als de versterker op een andere bron staat en ik druk op TV (op de TV) dan gaat de versterker naar bron TV (voor TV geluid) maar hoor ik geen geluid (speaker in de TV staat op off) (ongewenst)
Als ik op de tv "power of link" uit zet, gaat de versterker niet uit (gewenst) maar de versterker blijft uitgaan als ik de tv aan zet (de Power om Link op of maakt geen verschil) (ongewenst).
WTF

Waarom gaat in vredesnaam de versterker uit als ik de tv aan doe?
Waarom gaat de versterker niet aan als ik de tv aan doe?
Waarom hoor ik geen geluid als ik TV wil kijken?
Waarom kan ik Kodi niet bedienen met mijn afstandbediening?
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van...