Toon posts:

Alle Final Fantasy Fans opgelet :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor degene die het og niet opgevallen was er is een paar dagen een nieuwe E3 (official) gereleased van FFX

http://ftp.gamesweb.com/pub/finalfantasy/ff10promoneu.mpg

Verwijderd

Verdorie moet ik toch ff gaan sparen voor een PS2 dit spel MOET ik gewoon hebben :)

Verwijderd

:? Filmpje heb ik al minstens twee weken op m'n hd staan (van kazaa).

Ziet er trouwes wel flex uit! Alleen dat stukje waar die gast van kabel naar kabel springt vinnik :r Maar dat stukje waar die babe dat dansje op het water uitvoert... damn, dat ziet er net echt uit!

Mooi icoon trouwes, Maverick-X!

Verwijderd

Heb ik al 2 maanden nu. Idd echt supermooi. Maar dat zijn weer de filmpjes, de ingame stukken zijn weer een stuk lelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 21:57 schreef iefje het volgende:
Heb ik al 2 maanden nu. Idd echt supermooi. Maar dat zijn weer de filmpjes, de ingame stukken zijn weer een stuk lelijker.
tja de ps2 heeft ook zn resolutie beperkingen he maar vergeleken bij de vorige ff's is deze visueel zo veel beter.. ook heel belangrijk, de framerate ligt in vergelijking veeel hoger dan ff7 en 8,9 bij de ps1.

het gaat er alleen op lijken dat ffx niet op pc komt :( dus geen hoge reso's :(

nou had ik dit filmpje ook al.. prima beeld maar zonder geluid.. en toen een versie met geluid maar kutbeeld nu eindelijk een goeie deze is nog nie lang uit. wat jij hebt gezien is waarschijnlijk de rip van de E3

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

WOW, iemand die zijn PSX gaat verkopen voor weinig ?? :)

There is no art to find the minds construction in the face

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:07
Ik vind het nog steeds erg triest dat er GEEN PC versie van FFIX is gemaakt(zelfs met zo'n simpele conversie zou ik al tevreden zijn). Lijkt me dus sterk dat ze wel een FFX pc versie zullen gaan maken. Misschien wordt het tijd om een PS2 aan te schaffen.

iRacing Profiel

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou ik heb FF8 gespeeld op PC en dat zag er dus echt zwaar bagger uit. 640x480 of zo en dan op een 19 inch scherm. Je kan nergens de resolutie instellen.

Hopelijk wordt het dan wel anders als er een Pc versie komt (wat ik wel hoop) van FFX.
Anders is het een mooi spel en dan ziet het er nog niet uit.

There is no art to find the minds construction in the face

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hmm, ik kijk toch meer uit naar Finalt Fantasy: The Spirits Within :9~ van Square Pictures :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 juni 2001 14:22 schreef kazuka het volgende:
Hmm, ik kijk toch meer uit naar Finalt Fantasy: The Spirits Within :9~ van Square Pictures :)
Das een film joh :D wij hebben het over games hier |:( ;)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op dinsdag 19 juni 2001 23:00 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

Das een film joh :D wij hebben het over games hier |:( ;)
maar ik w8 ook op de film, wil het graag zien

en hoop dat ff9 nog is op de pc komt, maar dan met een eigen engine en niet geripped van de psx en er een 3d texture aan geplakt

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op vrijdag 15 juni 2001 14:12 schreef -Muppet- het volgende:
Nou ik heb FF8 gespeeld op PC en dat zag er dus echt zwaar bagger uit. 640x480 of zo en dan op een 19 inch scherm. Je kan nergens de resolutie instellen.

Hopelijk wordt het dan wel anders als er een Pc versie komt (wat ik wel hoop) van FFX.
Anders is het een mooi spel en dan ziet het er nog niet uit.
Er zijn geen plannen om FFX te porten (net als 9) en watd e graphics betreft: FSAA

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zodra ik FF7 en FF8 heb ;) ...

Naja lama, ga um wel ff downen
TSSSSK 28 !!!! mb met mijn casema, duurt wel een paar daagjes :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

wh00t wh00t :&
Nog ffkes wachten voor pc release ( toch ? )

Kan bijna nie wachten... *D

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Pagina: 1