Voor degene die het og niet opgevallen was er is een paar dagen een nieuwe E3 (official) gereleased van FFX
http://ftp.gamesweb.com/pub/finalfantasy/ff10promoneu.mpg
http://ftp.gamesweb.com/pub/finalfantasy/ff10promoneu.mpg
Verwijderd
Verwijderd
tja de ps2 heeft ook zn resolutie beperkingen he maar vergeleken bij de vorige ff's is deze visueel zo veel beter.. ook heel belangrijk, de framerate ligt in vergelijking veeel hoger dan ff7 en 8,9 bij de ps1.Op donderdag 14 juni 2001 21:57 schreef iefje het volgende:
Heb ik al 2 maanden nu. Idd echt supermooi. Maar dat zijn weer de filmpjes, de ingame stukken zijn weer een stuk lelijker.
There is no art to find the minds construction in the face
There is no art to find the minds construction in the face
Das een film johOp vrijdag 15 juni 2001 14:22 schreef kazuka het volgende:
Hmm, ik kijk toch meer uit naar Finalt Fantasy: The Spirits Withinvan Square Pictures
maar ik w8 ook op de film, wil het graag zienOp dinsdag 19 juni 2001 23:00 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
Das een film johwij hebben het over games hier
![]()
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Er zijn geen plannen om FFX te porten (net als 9) en watd e graphics betreft: FSAAOp vrijdag 15 juni 2001 14:12 schreef -Muppet- het volgende:
Nou ik heb FF8 gespeeld op PC en dat zag er dus echt zwaar bagger uit. 640x480 of zo en dan op een 19 inch scherm. Je kan nergens de resolutie instellen.
Hopelijk wordt het dan wel anders als er een Pc versie komt (wat ik wel hoop) van FFX.
Anders is het een mooi spel en dan ziet het er nog niet uit.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq