Toon posts:

ASUS R9 290 schermen vallen uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn ASUS R9 290. Ik heb momenteel 2 VGA beeldschermen aangesloten op mijn R9 doormiddel van converters.
Nu is het probleem als volgt, als ik wil gamen op 1 monitor en de andere gewoon op mijn bureaublad laat staan dan gaan na verloop van tijd beide beeldschermen in de slaapstand .Mijn computer loopt nu gewoon nog door en ik kan het geluid van de game wel gewoon horen. Ik heb de slaapstand bij de energiebesparing ook al op "nooit" gezet. Gamen op 1 beeldscherm geeft geen problemen.

Specs:
Besturingssysteem
Windows 8.1 Pro 64-bit
Processor
AMD FX-8350 14 °C
Vishera 32nm Technologie
RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Moederbord
ASRock 970 Extreme3 R2.0 (CPUSocket)
Grafisch
X223W (1680x1050@60Hz)
Compaq Q2159 (1920x1080@60Hz)
4096MBATI AMD Radeon R9 200 Series (ASUStek Computer Inc)
Opslag
931GB Seagate ST1000DM003-1ER162 ATA Device (SATA)
Optische schijven
TSSTcorp CDDVDW SH-224DB ATA Device
DTSOFT Virtual CdRom Device
Geluid
Realtek High Definition Audio

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
Wat heb je zelf allemaal gedaan?
Heb je andere monitoren getest?
Driver update?

etc etc

Er wordt wel iets eigen inzet verwacht

[ Voor 13% gewijzigd door Quadradial op 13-02-2015 15:28 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me drivers helemaal geupdated. Zoals ik al zei heb ik energiebeheer aangepast, ik heb mijn videokaart al gedowngrade. Ik heb gekeken wanneer mijn monitoren wel in de slaapstand sprongen en wanneer niet. Mijn monitoren springen in de slaap stand als ik op een hoge kwaliteit games als ik op 1 beeldscherm speel terwijl de andere op bureaublad staat. Als ik de stekker van mijn tweede eruit trek dan speelt hij de games op exact de zelfde kwaliteit wel goed. Ik denk dat hij iets teveel hooi op zijn vork krijgt als hij dat bureaublad ook moet laten zien zegmaar. Dus ik heb wel een klein vermoeden wat het is maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken.