Ik wil voor een kleine praktijk een simpel netwerkje maken met 3 pc’s en wat randapparatuur (printer, scanner, wellicht een NAS). Voor de pc’s zit ik te denken aan mini pc’s, omdat die volgens mij over het algemeen stiller en zuiniger zijn en uiteraard minder ruimte in nemen. Echter weet niet zo heel goed wat ik hier het beste voor kan nemen en wat voor onderdelen hierin belangrijk zijn (SSD of juist niet). Volgens mij is het wel het handigste om een ‘out of box’ systeem te nemen.
De bedoeling is dat er vooral online mee gewerkt wordt in een cloud. Verder wat office programma’s, maar niets enorm zware programma’s o.i.d.
Ik heb niet speciaal een voorkeur voor een merk
Kosten hiervoor mogen ongeveer € 250,- a € 350,- per stuk zijn (er moet ook nog een monitor e.d. bij en anders wordt het te duur)
Ik heb zelf uiteraard eerst wat rondgekeken en kwam op een aantal opties, namelijk:
maar wellicht hebben jullie andere suggesties, deze zijn altijd welkom.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ben een redelijke nitwit hierin
Dank alvast!
De bedoeling is dat er vooral online mee gewerkt wordt in een cloud. Verder wat office programma’s, maar niets enorm zware programma’s o.i.d.
Ik heb niet speciaal een voorkeur voor een merk
Kosten hiervoor mogen ongeveer € 250,- a € 350,- per stuk zijn (er moet ook nog een monitor e.d. bij en anders wordt het te duur)
Ik heb zelf uiteraard eerst wat rondgekeken en kwam op een aantal opties, namelijk:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VivoPC VM42B-S039V | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Medion Akoya S1500 D | € 269,- | € 269,- |
| 1 | MSI Wind Box DC111-027XEU | € 254,50 | € 254,50 |
| 1 | Zotac ZBOX PI320 pico | € 214,50 | € 214,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.007,- | |
maar wellicht hebben jullie andere suggesties, deze zijn altijd welkom.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ben een redelijke nitwit hierin
Dank alvast!