Verwijderd

Topicstarter
altijd gedacht dat wanneer je in je recht staat je het ook krijgt maar heelaas dat is dus niet het geval.
wat kan je nog meer doen dan de bewuste firma Digitalstreet te Heumen in dit geval aanschrijven.
eerst zeggen ze garantie voorbij ,later als ze zien dat ze fout zitten ja dan had je het product maar moeten opsturen.,nu kunnen we niets meer voor je doen. wij zouden het niet meer weten wat we in dit geval aan mogelijkheden hebben .er naar toe gaan is geen optie dan loopt het uit de klauwen denk ik.Wie heeft goede raad ?? fam Brouwers

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Leg eerst eens even rustig en in fatsoenlijke zinnen uit wat er precies aan de hand is. Hier kan niemand iets mee denk ik.

Overigens kun je altijd je rechtsbijstand bellen om te vragen welke gerechtelijke stappen je kunt nemen. Maar verwacht ook daar de 'eis' dat je je verhaal rustig en in fatsoenlijke zinnen uit moet leggen.

Verwijderd

Topicstarter
onze camera had een kapot diafragma maar digitalstreet vertelde van begin af aan Geen garantie meer na twee jaar op het product,Maanden later gaven ze toe dat ze een fout hadden gemaakt met de garantie maar toen had ik hem al laten repareren bij Tech Repair We moesten dus maar een rapport met de camera naar hun toe sturen zodat ze konden kijken of het niet onze eigen schuld was dat de camera stuk was gegaan.van Panasonic NL kregen we coulance van 50€ op de reparatie op het totaal bedrag van 240€ want die vonden het toch ook wel sneu voor ons, maar goed 180€ is toch nog veel geld en we dachten van begin af aan dat ze ons een beetje tegemoet zouden komen in de kosten

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:44
Leg eerst eens even rustig en in fatsoenlijke zinnen uit wat er precies aan de hand is. Hier kan niemand iets mee denk ik.

Punten en Komma`s gebruiken AUB.

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Ging de camera kapot binnen de twee jaar garantie?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Wat ik er nu uit op kan maken:

-Meer dan twee jaar geleden koopt Jef een camera via Digital Street
-Deze gaat buiten de twee jaar garantie kapot (diafragma doet niet wat 'ie moet doen)
-Jef klopt aan bij Digital Street, zij weigeren garantieafhandeling omdat de camera ouder is dan twee jaar
-Jef probeert Digital Street te overtuigen van zijn gelijk en recht op garantie
-Na een tijd lang geen oplossing gekregen te hebben laat Jef de camera repareren bij Tech Repair, voor 240 euro
-Panasonic vergoedt 50 euro van deze reparatie als een vorm van coulance, de rest van de rekening blijft dus bij Jef liggen.
-Digital Street geeft toe dat ze garantie hadden moeten verlenen

Jij hebt een koopovereenkomst gesloten bij Digital Street, waarbij je voor bedrag X het product en de garantie dat deze gedurende de garantieperiode blijft werken afneemt. Digital Street reageert niet netjes op de garantieaanvraag, dat is zeker, maar jij hebt nog wel steeds een overeenkomst met hen.

Dat jij vervolgens bij een ander bedrijf de camera laat repareren, is natuurlijk geen zaak voor Digital Street. Zij horen het probleem voor je op te lossen, en zij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten die jij buiten hen om gemaakt hebt. Zij hebben immers die reparatie niet gepland/goedgekeurd.

[ Voor 10% gewijzigd door Sorbo op 13-02-2015 11:18 ]

Verwijderd

Je had hem zoals hierboven vermeld gewoon bij Digital Street moeten laten repareren, dan had je nog ergens om op te staan zeg maar, ik denk dat je nu kan fluiten naar je geld, en als ik mij verplaats in hun positie, dan snap ik dat eigenlijk heel goed.

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sorbo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:15:
Dat jij vervolgens bij een ander bedrijf de camera laat repareren, is natuurlijk geen zaak voor Digital Street. Zij horen het probleem voor je op te lossen, en zij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten die jij buiten hen om gemaakt hebt. Zij hebben immers die reparatie niet gepland/goedgekeurd.
Dat is niet persé waar. Je hebt het recht om zelf de reparatie te regelen en de kosten daarvan te declareren bij de verkoper. Maar dat heeft allerlei juridische haken en ogen.

Maar zolang Jef Brouwers niet in staat is om fatsoenlijk uit te leggen wat het probleem is en hoe de garantieclaim is afgehandeld, heeft het weinig zin daar uitspraken over te maken.

Dus, meneer Brouwers: haal eens diep adem, en schrijf rustig en uitgebreid op wat er gebeurd is, van begin tot eind. De halve informatie die we nu krijgen, daar hebben we niks aan.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:30
Beste jef brouwers, van je verhaal valt nauwelijks iets te begrijpen zo. Daarnaast is dit iets voor een shopreview en iet voor op het forum. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.