Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Blitzkrieg 3

Pagina: 1
Acties:

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11:43
Inleiding

Blitzkrieg 3 is een innovatieve RTS online game waarin tactische multiplayer gevechten, base development en historische veldslagen samen komen voor een unieke ervaring. Blitzkrieg 3 is het vervolg op de voorgaande twee delen die meer dan 40 awards hebben gewonnen.

De game

De game wordt ontwikkeld door de Russische studio Nival en de grootste vernieuwing is volgens hun de a-synchrone multiplayer mode. Dit zorgt ervoor dat twee spelers elkaar online kunnen bevechten zonder dat je constant online moet zijn. De defensieve installaties die je bouwt en de manschappen die je in posities plaatst worden onder controle van de AI gebracht om de aanvallen van je tegenstander af te slaan als jij bijvoorbeeld naar je werk gaat of bij wijze van spreken koffie gaat drinken.
Dus terwijl jij relaxt kan je tegenstander doorgaan met het proberen jouw installaties te vernietigen en / of zijn tanden erop stuk te bijten. Zijn verliezen kunnen jou weer mogelijkheden geven je base te upgraden, nieuwe units te kopen etc.
Nival keert in deze derde editie terug naar de formule van Blitzkrieg 1 en je zult met dit spel een klein aantal eenheden op het slagveld kunnen controleren, aangevuld met de mogelijkheid versterkingen op te roepen en artilleriebombardementen en aanvallen van jagers en bommenwerpers uit te voeren.

Naast de multiplayer mode, die het grootste deel van het spel moet beslaan, is er ook een campaign waarin je drie parte campaigns kunt spelen als Allies, USSR en Axis. Blitzkrieg is dus in de eerste plaats ontworpen voor intense multiplayer matches (10 a 15 minuten) maar bevat ook de campaign met missies die gemiddeld om en nabij de 40 minuten in beslag nemen.

Pre-order

Pre-orderen is inmiddels mogelijk via de site van de ontwikkelaar: http://en.blitzkrieg.com en geeft je toegang tot de Alpha op 23 februari a.s. Release verwacht in Q1 2015. Blitzkrieg 1 en 2 zijn inmiddels voor weinig beschikbaar op Steam als een soort Actie vanwege het zoveel-jarig bestaan van de studio. Helaas is de game nog niet via Steam te koop.

Algemene indruk

Units

Light tanks

Light vehicles

Tank destroyer

Heavy tanks

Infantry

Buildings

General view

Buildings

Fortifications

Ik heb de game reeds in de pre-order staan en als ik indrukken heb uit de Alpha zal ik de TS aanpassen en proberen zoveel mogelijk bij te houden.

l0n3w012ph wijzigde deze reactie 13-02-2015 12:10 (4%)

Steam || Diablo 3

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19:19
Nog nooit van gehoord, maar zojuist voor 4,99 euro blitzkrieg 1 en 2 van Steam geplukt

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• l0n3w012ph
Ik ook niet maar zag hem staan in de laatste editie van PC Gameplay. Aangezien ik wel een voorkeur heb voor WO2 games zoals CoH2 en Men of War, assault squad 2 leek het me wel leuk om geïnteresseerden er ff op te attenderen. De filmpjes op de site zien er wel goed uit :)

Steam || Diablo 3

• Case_C
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:44

Case_C

[Team Carrack]

Bijna een jaar geleden sinds de laatste post hier... Zojuist Blitzkrieg 3 tegen gekomen in de steam sale.

30% korting voor de early-access... http://store.steampowered.com/app/235380/

Geen idee of de ontwikkeling goed loopt, maar de nieuwe mechanics lijken me dusdanig leuk dat ik 'm waarschijnlijk nog wel op ga pikken.

Even een update:

Gisteren tijdens de Luna Steam Sale heb ik 'm gekocht, en totaal geen spijt van! Momenteel zit er al 6 uur in, en dan heb ik nog maar 1 missie gespeeld van de Campaign (Die overigens nog niet compleet is volgens mij, allemaal WIP. Maar de missies die er zijn, zijn wel af.)

De multiplayer is echt de 'meat-of-the-game'. Hierin heb je een eigen basis die je moet beschermen tegen vijandelijke aanvallen. Dit doe je middels supplies en fuel, waar je je units van koopt. Volgens mij is het principe hetzelfde als 'Castle Crush' (Speel dit niet, dus geen idee :+ ) Maar dan als geweldige RTS waarin je tegen elkaar kan spelen.

Zojuist ook m'n eerste succesvolle defence gehad :D , erg gaaf wanneer de vijand een goed geplande rush op je doet. Maar door te grote verliezen zijn gevecht niet af kan maken!

Case_C wijzigde deze reactie 13-02-2016 15:42 (56%)

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• l0n3w012ph
Kreeg deze net via de mail binnen, dus voor degen die hem wil proberen. Have fun!

Good day Commander!

The long-awaited Skirmish mode has finally arrived in Blitzkrieg 3, allowing players to fight in large-scale online battles (1x1, 2x2, and 3x3). Nival Chiefs of Staff understand the importance of communication from Command, so a trial game key has been issued to all commissioned officers to be passed on to their brothers-in-arms:

88fca8-57623d-a36535-656129-07fe6c

Capturing and holding key positions is the new mode's victory condition. Meanwhile, the strategic initiative points will help you gain an advantage over the enemy. Capture abandoned bunkers, AA guns, and howitzers and support your friend's tanks with massive fire!

The key will be available until the end of June 22. Players can activate it in the game launcher downloadable at https://account.blitzkrieg.com/en/download.

See you on the battlefield!

With best wishes,
Blitzkrieg 3 team.

Steam || Diablo 3

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
edit

derjarjarbinks wijzigde deze reactie 20-07-2017 16:49 (105%)

Schrik

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hmm vreemd ik heb er geen gehad. Heb volgens mij dan ook geen account op de site van de ontwikkelaar volgens mij.

Maar mooi te horen dat er nu ook 2vs2 en 3vs3 in zitten! Dat kan nog heel gaaf gaan worden.

Maar ik heb nog wel steeds problemen met de always online DRM, (vooral in de campaign...)

Case_C wijzigde deze reactie 17-06-2016 09:14 (18%)

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Blijkbaar is het vorige maand uitgekomen, dus ik dacht het eens op te starten.

Kijk ik tegen een login-scherm aan wat niet werkt... en wat na een maand dus nog niet gepatched is gezien het probleem veel te vinden is online. Zal het zeker nog een keer opnieuw installeren, maar ik verwacht er niet teveel van.

Tijdens de Beta werd er nog gigantische veel gewijzigd aan single-player/multi-player, en hoe dat moest werken. Bepaalde patches speelde heel leuk, met progress en al, maar de volgende waren onspeelbaar door de unbalanced gameplay.

Lijkt er op dat dit een redelijk gefaald project is.

Vandaag heeft het een update gehad waardoor ik eindelijk kon spelen.

Bij opstarten kan je kiezen uit 3 facties (USA, Soviets, en Axis)

Momenteel met de Axis missies begonnen, op zich leuk opgezet. Lichtelijk vergelijkbaar met BK2, missies waarmee je nieuwe units kan verdienen,en een AI waar je tegen kan spelen in MP.

Verwacht wel dat de MP 'verpest' gaat worden door de spelers die al jaren ervaring hebben met deze RTS en de beste units hebben. Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Vooralsnog bevalt alles nog behoorlijk :) .

Case_C wijzigde deze reactie 15-06-2017 22:31 (31%)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

En vandaag weer proberen op te starten... Een startscherm waar je niets in kan doen.

Dit spel is kapot en zal ook nooit gemaakt gaan worden gezien dit probleem waarschijnlijk aan de DRM gekoppeld is.

NIET KOPEN!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True